🐺 16 🐺

270 12 2
                                    

<Georgia>

Ik wacht samen met Ty op ons lunch. We zitten gewoon normaal in de eetzaal in ons Packhuis. We hebben het Mate-proces verder afgemaakt, dus geen Heat meer. Yes! Dat deed zoveel pijn!

"Wat wil je vandaag gaan doen?" Vraagt Ty glimlachend.

"I don't know, misschien een lui dagje houden ofzo." Grinnik ik. Ons eten wordt geserveerd. Mmm.., dat ruikt lekker! "Dankje." Bedank ik de serveerster. Ze glimlacht kort terug en loopt dan de eetzaal weer uit.

"Oké. Wel, ik moet nog wat papierwerk doen en er is een vergadering. Misschien wil je meegaan? Luna's zijn dit keer welkom." Zegt hij.

"Wel ik voel me nu heel vereerd, dankje." Lach ik.

"I know hè, maar wil je mee?" Vraagt hij hoopvol. Ik knik.

"Tuurlijk, waar gaat het over?" Vraag ik.

"Er is een Pack de Huiljacht Pack, zij hebben de Goorloof Pack aangevallen en wij hebben een bondgenootschap met ze, dus wij gaan nu met hun en met andere bondgenoten vergaderen hoe we deze strijd gaan winnen." Antwoordt hij. Mijn ogen worden groot. Waarom heeft hij me dat nooit eerder verteld?! We zitten dus in een soort van oorlog?!

"Hoelang is dit al gaande?" Vraag ik.

"Ehhm..., twee weken al." Antwoordt hij weer grinnikend.

"Hoe kan je grinniken?! Zijn er al doodde gevallen?! En wat als ze ons aanvallen?!" Roep ik boos.

"Maak je geen zorgen, ze komen ons Pack niet in en ja, er zijn al doodde gevallen en daarom gaan we nu vergaderen om te verkopen dat het aantal doodde stijgt." Zegt Ty 'geruststellend'. Ik knik.

"Hebben jullie al een plan? Voor het geval ik daar als een domaas zit." Grinnik ik sarcastisch.

"Dat zit je zo, zo niet. En ja we hebben al een beetje iets, maar vandaag gaan we alles vastleggen, zodat we het morgen gelijk kunnen invoeren." Zegt hij. Ik knik.

"Komt de SparkLight Pack ook?" Vraag ik. Hij knikt. 

"Ja wij zijn ook bondgenootschappen." Antwoordt hij glimlachend.

"Ik heb nog nooit van bondgenootschappen gehoord, tenminste dat wij dit gebruiken." Grinnik ik.

Ty grinnikt ook. "Het is sinds kort dat we dit doen. Je kan ons vergelijken dat wij in de Europese Unie zitten." Lacht hij.

"Oké, wel. De E.U. is heel goed, dus ik heb vertrouwen dat wij dit gaan winnen." Glimlach ik.

"Dúh, ze hebben ons erin zitten. De sterkste Pack ter wereld!" Zegt hij. Ik zeg het je, hij houd ervan op op te scheppen!

"Ja hoe is dat ze gelukt?" Lach ik. Hij lacht ook en geeft me van onder een speelse trap met z'n voet. Ja we zitten voor het eerst tegenover elkaar, inplaats van op elkaar.

"Wel, ik kon het in m'n eentje doen, maar voor het geval als ik ooit echt in de problemen kom te zitten, dan heb ik altijd back-up." Antwoordt hij schouderophalend en prikt met zijn vork in zijn vlees. Ik knik lachend.

"Ahh.., iemand heeft een hart." Lach ik. Hij rolt met z'n ogen. "Maar wanneer is de vergadering?"

"Over twee uur, dus in die tussen tijd wat wil je gaan doen?" Vraagt hij. 

***
Vergadering

Ik loop hand-in-hand de vergaderzaal in van de Cross Pack.

"Hallo Alfa Tylar en Luna Georgia." Zegt Alfa Jacob, de Alfa van deze Pack.

"Hallo Alfa Jacob. Aangenaam kennis te maken." Glimlach ik en schud zijn hand.

"Insgelijks." Glimlacht hij terug. Ik zeg nog de rest gedag en ga dan naast Ty zitten.   

We wachten nog op twee Packs en beginnen dan de vergadering

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We wachten nog op twee Packs en beginnen dan de vergadering. Mijn ouders zitten naast me aan de linkerkant. Aan deze zaal tee zien, zitten we met veel Packs in een bondgenootschap. Alle stoelen zijn letterlijk bezet!

Is het gek dat ik hier de jongste Luna ben, waarvan de ouders ook nog in dezelfde ruimte zitten?! Nou ja, wat heb ik te verliezen?! Ik ben de machtigste Luna dus.....! Nu klink ik als Ty. Oké ik moet eerlijk toe geven. Het klinkt niet normaal cool!

Ik ben de MACHTIGSTE LUNA ter WERELD!
Hoeveel Luna's kunnen dat roepen?!.....

Juist NIEMAND!

Anyway back to reality.....

"Goed de vergadering gaat beginnen." Roept Alfa Jacob iedereen wordt langzaam stil. "We weten allemaal dat de Huiljacht Pack, de Goorloof Pack heeft aangevallen. We hebben bij de vorige paar vergaderingen afgesproken om vriendelijk te vragen of ze zich willen terug trekken, anders gaan we nog dezelfde dag hun en hun aanhangers aanvallen met al onze legers."

"Ja!" Roept iedereen. Oeps..., zie je dat ik achter zou lopen als een domaas!

"Betekent dat er dan oorlog is?" Mindlink ik naar Ty. Ik zied hem knikken. Ik knik terug en zucht diep. Ik wil geen oorlog. Waarom moet de wereld zo wreed zijn?! Je bereikt er niks mee.

***

De vergadering liep op zich soepeltjes. Soms braken er wat ruzie's los, maar we zijn nu tot de conclusie gekomen, dat als we onze legers moeten inschakelen, dat iedereen een kwart van hun inschakelt en zo bouwen we steeds een tweede, derde een vierde laag op. Dus als de eerste laag ten onder is gegaan, dan schakelen we de tweede laag in. We hebben steeds back-ups.

Ik bedoel, het is beter dan gelijk met al onze soldaten aan te vallen toch?

"Denkje dat dit ons gaat lukken?" Vraag ik aan Ty. Hij knikt glimlachend.

"Maak je geen zorgen. Zij zijn niet zo sterk. Wij hebben de eerste vijf sterkste Packs in onze bondgenootschap zitten. Ik denk niet dat zij daar tegenop kunnen. Ze wezen beter slim en trekken zich terug, voordat hun Pack niet meer bestaat." Grinnikt hij. Ik knik.

Nu maar hopen dat dit niet de verkeerde kant op loopt....

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu