🐺 18 🐺

201 11 0
                                    

<Georgia>

"Happy birthday!" Roep ik en doe de garage deur open. Iedereen begint te klappen een 'woouuw!' Te roepen. Stefan heeft z'n handen over z'n mond geslagen.

"Je maakt een grapje?" Zegt hij en loopt naar me toe. Hij tilt me in de lucht en zet me weer snel op de grond.

"Happy 18de verjaardag!" Glimlach ik. "Dit is namens ons allemaal."

"Dankje!" Glimlacht hij en bedankt de rest, daarna verkent hij de auto.

"Ik kan jullie niet genoeg bedanken, dankje!" Glimlacht hij weer. Iedereen begint te lachen. 

"Goed jongens, jullie gaan lekker de auto uitvogelen. Wij zijn binnen." Zegt mam.

"Komt goed!" Roept Stef die in de auto zit en hard op het gas drukt, waardoor je zo'n harde brom hoort.

"HAHAHA!" Lachend we allemaal voordat we het Packhuis weer in gaan.

***

"Je hebt het goed uitgekozen." Zegt Damiaan.

"Dankje." Glimlach ik en loop naar het eet gedeelte.

"Dus hoe is het met jou en Tylar?" Vraagt hij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dus hoe is het met jou en Tylar?" Vraagt hij.

Ik knik. "Ja goed." Glimlach ik.

"Mooi zo." Glimlacht hij terug.

"En met Clau?" Vraag ik.

"Kan niet beter. Ik hoorde dat pap me al snel tot Alfa gaat bekronen." Zegt hij trots. Mijn ogen worden groot.

"O my god! Ik kan niet wachten om dat te zien!" Glimlach ik weer.

"Me too en dan wordt Claudia Luna." Zegt hij en kijkt de kant van Clau uit. Ze is met Kikka en mam aan het praten.

"Ze gaat een goede Luna worden." Zeg ik knikkend en eet m'n bord verder op. We eten Thais. Mmm...

"Zeker en ik zorg er voor dat deze Pack sterker op de lijst komt te staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Zeker en ik zorg er voor dat deze Pack sterker op de lijst komt te staan." Zegt Daam. "Misschien versla ik jouwe wel." Grijnst hij.

"Nu ben je over de lijn gestapt." Lach ik.

Ik zie Ty, Stefan, Gino en Vincent de kamer in komen lopen.

"Hey, hey!' Roep ik lachend.

"Hey." Zeggen ze terug.

"Daar staat eten." Zegt Daam en wijst die richting op.

"Nee, dat had ik ook helmaal niet gezien." Lacht Vincent en schept op.

10 minuten later....

We zitten met ze allen aan tafel.

Mam en pap, Damiaan en Claudia, Ty en ik, Gino, Vincent, Stefan natuurlijk en laten we niet mijn kleine zusje vergeten.

"Hoe gaat het met jou eigenlijk?" Vraag ik aan Floor.

"Goed." Antwoordt ze.

"Hoe is school?" Vraag ik.

"Ook goed." Antwoordt ze weer.

"Mooi zo." Glimlach ik. Ze knikt en eet verder haar eten op. Met zulke tieners kan je nooit een goed gesprek met volledige zinnen maken.

***

"Doei, doei!" Glimlach ik naar Stefan en geef hem een knuffel.

"Dankje voor de auto." Zegt hij.

"Geen probleem, zorg dat je hem Nikkei meteen te pletter rijd." Grinnik ik.

"Komt goed." Lacht hij.

Ik zeg nog de rest gedag en stap dan in de auto.

"Hoe vond je het?" Vraag ik aan Ty en geef hem een kus.

"Ja leuk." Glimlacht hij en drukt een paar kusjes op m'n lippen.

"We zijn goed geslaagd met het cadeau." Zegt hij. Ik knik glimlachend tijdens het kussen.

"Ik denk dat we moeten rijden." Grinnik ik.

"Whatever..." Zegt hij en pakt met beide handen m'n gezicht vast. We maken het voor een paar minuten uit voordat we echt naar huis gaan.

***
Onze Pack      

Ik stap de auto uit en loop hand-in-hand het Packhuis in.

"Ik kan niet wachten om op bed te liggen." Zeg ik. Ty grinnikt en tilt me op over zijn schouder. Ik lach en laat mezelf mee tillen door hem naar onze kamer. Hij gooit me op het bed.

"Dankje." Lach ik en zit overeind. Ik doe m'n avondroutine en ga dan op bed liggen.

"Truste." Glimlach ik.

"Truste prinses." Glimlacht Ty terug en slaat zijn armen om mee heen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey hey!

Ik ga volgende week, 2 weken naar Sri Lanka op Vakantie!
Ik weet niet of ik dan kan updaten, maar ik ga proberen om goed WiFi te vinden!

Xoxo Yulia Xoxo

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu