🐺 21 🐺

176 11 0
                                    

<Tylar>

"Beter blijf je weg voor je eigen bestwil." Zeg ik tegen Scar.

"Zolang ik niet mijn eigen roedel krijg, blijf je van me horen." Zegt hij. Ik grinnik en rol met m'n ogen.

"Start maar een eigen roedel op, maar je blijft van die van mij af!" Zeg ik waarschuwend en loop zijn 'huis' uit. Het is meer een grot waar die in woont. Gelukkig niet op mijn terrein, anders....

"Je zult van me hoeren broertje!" Hoor ik hem roepen en daarna gemeen lachen. Je weet wel zo'n heksen lach.

Denkt hij echt dat ik bang ben voor hem?!

***
Packhuis
"Ben er weer." Zeg ik, nog een eens de moeite doen om te roepen. Ik heb het echt even gehad met Georgia's egoïstische gedrag.

"Potje call of duty?" Mindlink ik naar Gino.

"Ja, kom eraan." Mindlinkt hij terug.

"Oké, haal ook een paar andere." Mindlink ik bevelend.

"Komt goed!" Mindlinkt hij terug en verbreekt de verbinding.

Ik pak wat chips en een paar biertjes. Ik plaats het in de chill ruimte en start het spel op. Even een mannen moment en geen stress meer aan m'n hoofd.

*Ding, dong*

"Hey!" Zeg ik and dapp ze.

"Yo." Zeggen ze allemaal. We gaan gelijk naar de chill ruimte.

"Ik heb geoefend, ik ga jullie allemaal dood maken." Zegt Brand.

"Jaja, whatever." Zeg ik lachend en start het spel.

Twee uur later...

"Jesus Brand, mogol!" Roept Vinc boos. We lachen allemaal.

"Helloa." Hoor ik. Ik kijk snel achterom en zie Georg staan.

"Hey." Zeggen de andere en geven haar een knuffel. M'n wolf wordt jaloers, maar ik laat het haar niet zien.

"Hey Brand! Long time, no see." Glimlacht ze en geeft Brand een lange knuffel.

"Oké, zo is het wel weer genoeg." Zeg ik en trek George op m'n schoot.

"Toch een beetje jaloers?" Grinnikt ze. Ik rol met m'n ogen en ga verder met het spel. "Ik snap niet hoe jullie dit leuk vinden, hoewel..."

"Het zorgt goed voor afleiding." Zegt Gino. Ik knik en schiet op Vinc.

"Je bent echt een homo hè?!" Zucht hij geïrriteerd.

"Hou ook van jou!" Zeg ik op zo'm homo stem. Iedereen lacht.

"Oh god, moet je nagaan als je mate een mannetje is, en zelf ben je geen homo." Lacht George.

"Wel, dan heb je het echt niet getroffen met je leven." Lacht ik.

***

"Aight, later men." Zeg ik en zeg de guys gedag. Ik doe de der dicht en loop de keuken in.

"Ruim alles op in de chillroom." Beveel ik naar één van de werksters hier.

"Ja Alfa." Knikt ze en loopt weg.

"Kan je zelf niet je spullen opruimen?" Vraagt George als ik de keuken in kom lopen. Hoe weet zij dat nou weer?! "Kan je horen." Grinnikt ze en rolt met haar ogen.

"O ja." Zeg ik en pak een flesje water.

"Dus, heb je, je broer gevonden." Zegt ze.

"Mmm." Zeg ik en neem een slok.

"Neem dat aan als een 'ja'." Zegt ze en leunt op de aanrecht met haar onderarm.

" Zegt ze en leunt op de aanrecht met haar onderarm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik ga naar boven." Zeg ik en loop de gang in. Ik loop naar boven en trek mijn shirt uit. Ik spring op bed en zet de tv aan. Even later komt George binnen lopen.

"Kunnen we praten." Zegt ze. Ik rol met m'n ogen en doe de tv uit.

"Praat." Commandeer ik.

Ze trekt haar wenkbrauw op.

"Ik luister." Zucht ik.

"Mmm." Zegt ze hoofdschuddend.

"Oh kom op, doe niet zo." Zeg ik.

"Hoe?" Vraagt ze.

Ik haal m'n schouders op. "Gewoon zo, hoe je nu gedraagt." Zeg ik.

"Weetje, ik wilde m'n excuses aanbieden, maar blijkbaar hoeft dat niet." Zegt ze en stapt het bed af.

"Oké Georg, het spijt me." Zeg ik. Als zij het niet doen, dan offer ik me maar wel. Zij is de enige waarvoor ik me zelf op offer! "Kan je alsjeblieft teug komen."

Ze komt weer terug zitten. "Het spijt me, dat ik niks had gezegd." Zegt ze na een tijdje.

"Excuses aanvaard." Zeg ik. "En het spijt mij, dat ik je zo dwong."

"Alles weer goed?" Glimlacht ze. Ik knik en trek haar dicht naar me toe.

"Ik haat het, als we ruzie hebben." Zeg ik en kus haar.

"Me too." Zegt ze. "Ik hou van je."

"Ik hou meer van jou!" Glimlach ik. De rest van de dag hebben we gewoon geschild en zelfs een potje call of duty gespeeld. Natuurlijk heb ik haar laten winnen.

"Ik hoop dat je tegen je verlies kan." Lacht ze en doet een vreugde sprong. Ik schud lachend m'n hoofd. Ik ben blij om haar weer vrolijk te zien. Ik doe alles om haar zo te zien, letterlijk alles. Schrijf dat maar later op m'n graf.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey!

Hoe gaat het?

🐺 Wat vinden jullie ervan, dat het weer koek en ei is tussen de tortelduifjes?
🐺 Vergeet niet te stemmen en een feedback te geven

Xoxo Yulia Xoxo

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu