🐺 9 🐺

270 14 0
                                    

<Georgia>

Ik doe m'n ogen open, maar wordt gelijk verblind door het felle licht waardoor ik ze automatisch weer sluit. Waar ben ik? Ik voel me misselijk en m'n keel is zo droog.

"Babe?" Hoor ik een bezorgde stem zeggen.

Ik probeer m'n ogen weer te openen en dit keur lukt het zonder verblind te worden. Ik glimlach gelijk als ik Ty zie. Hij glimlacht opgelucht en geeft me gelijk een knuffel.

"Je bent er weer." Fluistert hij in m'n oor. Ik glimlach.

"Ik denk het." Grinnik ik en laat hem los.

"Hoe gaat het?" Vraagt hij. Ik knik en ga weer liggen.

"Een beetje duizelig en misselijk, maar verder wel goed. M'n keel is alleen heel droog." Antwoord ik schor en hoest.

Ty staat op en loopt richting de uitgang. "Ik haal een dokter en drinken. " Zegt hij en draait zich om naar mij.  "Wat wil je,  water? Ja? Oké!" Zegt hij en klapt in z'n handen en wijst dan naar mij. "Wacht hier." Commandeert die, niet dat ik ergens naar toe kom zo snel, en knikt dan. Hij struikelt bijna over z'n eigen voeten en haalt zich snel vast aan een bedrand. "Alles goed. Water komt eraan!" Zegt hij snel en rent de kamer uit.

"Klunzig kind." Grinnik ik hoofdschuddend en staar naar het plafond. Wat is er gebeurd? Wacht ff, ik in een restaurant en toen kwam er een meid aan en O ja, ik weet het weer.

Flashback

"Sorry dat ik stoor, maar kan ik jullie bestelling opnemen?" Vraagt een stem. Ik kijk op en zie dat het de serveerster is voor vanavond.

"Twee Beafflets graag." Antwoord ik en neemt een slok van m'n wijn. Ik zie dat de serveerster haar wenkbrauw op trekt naar me. "Moet je iets?"

"Nee, beetje veel voor een meisje denkje niet?" Grinnikt ze en draait zich om naar Ty. "En jij babe?"

Ik nam net weer een slok,  dat er gelijk weer uitkwam. "Sorry wat?" Vraagt ik bitchy naar haar. Ik hoop dat ik het verkeerd verstond, maar dir is MIJN Mate! En ik denk dat, dat wel duidelijk werd uitgelegd tijdens de aankondiging toch?

"Laatste keer dat ik controleerde sprak ik Nederlands." Zegt ze glimlachend bitchy terug en richt zich weer op Ty. "Dus wat wordt het nou?"

Ik weet zeker dat ze dat niet net zei. Ik blijf haar steeds bitchy naar staren. Kalm down Georg. Je moet het goede voorbeeld geven. Er zijn meer mensen hier, anders had ik Isa gelijk over laten nemen. En ik denk dat ik net de bestelling al heb verteld. Is ze doof ofzo?

Ik zie Ty snel naar me kijken en dan weer terug naar de onbeleefde serveerster. "Ik denk dat de LUNA het al heeft gezegd?" Zegt Ty en staat op. Ze krimpt een beetje in één, maar hersteld zich snel weer.

"Sorry, maar ik ben je vriendinnetje hoor! Ik ben de toekomstige LUNA!" Roept ze boos.

Ik kan veel hebben, maar nu gaat ze te ver! Ik ben hier de LUNA! En IK ben Tylars MATE a.k.a VRIENDINNETJE!  "Jij haalt beter MIJN eten en neemt dan ONTSLAG!" Roep ik op m'n Luna toon en sta nu ook op.

"Wel, ehh.., ik ben echt niet bang voor je hoor, met je ehh..., boze stem!" Stottert ze en doet een stap achteruit.

"Sasha je bent ontslagen! Wat the hell doe je?!" Roept er een oude vrouw. Sas zucht en laat alles op de grond vallen.

"Best, ik vond dit toch al een stomme restaurant." Zegt ze en loopt het restaurant uit. Bij de uitgang draait ze zich om. "Ik zou niet te veel eten Georgia. Anders word je nog dikker." Lacht ze en maakt varkens geluiden.

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu