<Tylar>
Ik zit op de gamekamer met Gino en nog wat vrienden van me. We spelen GTA.
"Dus waar is Georgia nu?" Vraagt Gino. Ik haal m'n schouders op en focus me op het spel.
"Geen idee. Ze negeerde me toen we hier aankwamen." Grinnik ik.
"Vind je het gek?" Lacht iedereen. Ik rol met m'n ogen.
"Maar wat is verder het plan?" Vraagt Vincent.
"Weet ik veel. Ik ga niet achter haar aan lopen." Antwoord ik.
"Ja daarom is ze nu hier." Grinnikt Gino.
"Fuck of men." Zeg ik en schiet express op hem.
"Yo waar the fuck was dat voor?!" Roept hij boos en staat op.
"Ben je nu boos?" Grinnik ik en ga door met het spel.
"Fuck you men, ik ga." Zegt hij en loopt de kamer uit.
"Wel neemt iemand zijn controller over?" Vraag ik zonder m'n hoofd te draaien.
***
Ik loop de fitnessruimte uit en ga onder de douche. Als ik eruit stap sla ik een handdoek om m'n middel en loop naar m'n tas. Ik trek m'n kleding aan en loop de kleedkamer uit. Net voor ik het gebouw uit wil lopen ruik ik een bekende geur.
"Georgia." Fluister ik en loop op de geur af. Het lijdt naar de meidenkleedkamer. Ik hoor wat gerommel en gelach. Wacht eens ff. Dat gelach lijkt niet echt op een meiden gelach. Ik doe in een ruk de deur open en zie vier mannen om Georgia heen staan die vastgebonden aan de kluisjes staat.
De mannen schrikken en laten haar gelijk los.
Ik geef zonder pardon Skoep de controle.
Ik verander gelijk in m'n wolvenvorm en ren op de eerste man af en bijt met gemak zijn nek door. De andere gingen net zo simpel. Wel, dat is best teleurstellend voor mij om te zien dat mijn mannen echt slap zijn en dat terwijl ik de sterkste roedel heb of ik ben gewoon sterk! Anyway, ik ga daar zeker verandering in brengen.
Ik verander weer terug in mensenvorm en maak Georgia los. Ze geeft me gelijk een knuffel en steunt met haar hoofd op m'n schouder. Ze huilt zo voor een poosje uit. Ik maak ondertussen sus geluiden en kalm mezelf ook, daarna geef ik Ty weer de controle.
Ik neem George mee naar het Packhuis en leg haar op de bank met een kleed. "Gaat het weer?" Vraag ik. Ze knikt en glimlacht half.
"Sorry dat ik er niet eerder was. Het is allemaal mijn schuld, ik had niet zo egoïstisch moeten zijn." Roep ik boos en stomp met m'n vuist op de bank.
"Het is al goed. Je was er nu en ik ben nu veilig." Glimlacht ze. Ik schud m'n hoofd.
"Het is niet goed! Er hadden erge dingen kunnen gebeuren als ik er nooit was geweest. Als ik gewoon bij jouw was gebleven vanaf dat je hier was, dan was dit nooit geweest! Maar je moet weer zo'n slecht egoïstisch Mate he-." (Wob)
Ik voel zachte en warme lippen tegen mijne aandrukken. Ik sluit m'n ogen en druk George dicht tegen me aan. "Mine." Zeg ik tegen haar lippen aan. Ze grinnikt en knikt.
"Always." Fluistert ze terug en geeft me een gepassioneerde kus.
***
George staat in de keuken avondeten te bakken. Ze ziet er echt sexy uit! In haar ondergoed en met MIJN shirt aan.
Ik kom achter haar staan en kijk wat er in de pan ligt. "Wat maakte prinses?" Fluister ik vragend in haar nek en druk er kusjes op. Ze kreunt zacht en grinnikt tegelijk. Zo schattig!
"Verrassing." Antwoordt ze terug en draait zich om. Ze drukt een kus op m'n lippen en draait zich weer snel om, om te roeren in de pan.
"Moet ik helpen?" Vraag ik. Ze schud haar hoofd.
"Nee, maar je kan wel de tafel dekken." Glimlacht ze. Ik grinnik en knik m'n hoofd.
"Oké." Glimlach ik en drink een laatste kusje in haar nek.
***
"Here you go!" Glimlacht ze en zet de schaal voor me neus."Baby dit ziet er geweldig uit!" Glimlach ik en lik m'n lippen. "Nu hopen dat het even lekker is als dat het eruit ziet."
"Vertrouw me, dat is het." Grinnikt ze. Ik glimlach en kijk haar liefdevol aan. Heb ik al gezegd dat ik echt een geluksvogel ben?
"Je hebt maar één persoon gedekt." Zegt ze en kijkt de tafel rond. Daarna trekt ze haar wenkbrauw omhoog en doet haat handen in haar zij.
"Echt niet." Zeg ik en klop op m'n schoot. Ze grinnikt hoofdschuddend en loop de keuken in. Even later komt ze terug met haar schaal Rn komt op m'n schoot zitten.
"Zie je, ik eet niet met vier stokjes." Glimlach ik en geef een setje aan haar.
"En je drinkt niet uit twee glazen." Grinnikt ze. Ik knik en schenk in beide glazen wijn in.
"Ik hou van je." Glimlacht ik.
"Ik jou ook." Glimlacht ze terug en geeft me een kus. "Laten we eten, anders wordt het koud."
Ik grinnik en begin met eten.
Na het eten ruimen we beide op.
"Hebben we ook nog een toetje?" Vraag ik.
"Dùh." Zegt ze. Ik lach en sla mijn armen om haar heen.
"Wat is het?" Vraag ik.
"Ik ben het." Antwoordt ze en slaat haar benen om m'n middel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey allemaal!Hier een echte hoofdstuk.
Hoop dat je het leuk vond.🐺 Wat vind je ervan dat het weer koek en ei is tussen George en Ty?
🐺 Als je nog leuke ideeën weet voor dit verhaal, laat het weten!
Ik dacht dat het leuk was om chipnamen te bedenken.
🐺 Als jij een leuke naam weet laat het weten, dan kan ik die in het verhaal gebruiken!Xoxo Yulia Xoxo
JE LEEST
🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺
LobisomemDEEL 1 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zij is behulpzaam, Hij is de Badboy, Zij is gehoorzaam, Hij is zelfstandig, Zij is omhandig en Hij is geordend. Lees hoe ze met elkaar omgaan in dit boek! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...