(Solence- Immortals [cover for the Fall Out Boy song])
HOGY ÉRTHETŐ LEGYEN, MILYEN FURCSASÁGOKRA GONDOLOK... talán vissza kéne menni egy kicsit és belenézni valaki más fejébe. Pontosabban Eleanor Carter fejébe.
Amikor az istennő José Santiago halálát hozta fel, hogy összezavarja a testvérét... Felment benne a pumpa. Csak elmondás alapján hallotta az öccse történetét. Tíz éves korában jöttek a fiúk a táborba. Carlos 11, Pepe pedig 8 éves volt akkor. Aztán a rákövetkező évben... Carlos egyedül érkezett meg a Félvér Tábor biztonságos határain belülre. Az öccse pedig egy démon kényszerítésére öngyilkos lett.
Nem csoda tehát, hogy nem repesett a boldogságtól, mikor meghallotta az istennő irritáló hangját, és azokat a szavakat. Az viszont igazán meglepő volt, ami történt. Úgy érezte, puszta kézzel akarja a Tartaroszba küldeni, ahol aztán leégeti róla a húst. És nem, nem a pszichopata hajlammal volt gond. A véghezvitel elgondolásával. (Jó persze, Niké valójában egy gonosz boszorkány, de miért pont tűz? Annyi más mód is van rá.) És azzal, ami kívülről lejátszódott. Rettenetesen örült, hogy a kapucnija elrejtette a haját a többiek elől. Ők csak döbbent kiáltását észlelhették, miután felfogta, mi történt. A haja fokozatosan piros lett. Olyan lángnyelv szerűen piros. Csak a vége, de egyre nagyobb sávban. Amint lenyugodott, a természetes hajfesték is eltűnt, mintha nem is lett volna. De mi történhetett??
A dolog érdekessége, hogy nem csak Hadész lánya, de a fia is furcsa dolgokat tapasztalt saját erejével kapcsolatban. A próba után nem sokkal hirtelen százszor energikusabbnak érezte magát. Erősebbnek... és tán picit erőszakosabbnak. De lehet, hogy csak a pillanatnyi fellendülés, amiért legyőzte Niké túlbuzgó fiacskáját? Lehetséges.
Mondjuk az, hogy a normális erő háromszorosát kifejtve majdnem kirántotta Apollón kocsijának az ajtaját, nem erről tanúskodik... De be kell vallani, kivételesen élvezte, habár végül nem sikerült kárt tennie az autóban.
De ez annyira érdekes, nem? Mit nem fedez fel az ember, ha istenekkel kell harcolnia. De az utóbbi két alkalomból kiderül, hogy a halhatatlanokat igen is le lehet győzni. Vajon csak elő kell hívnunk hozzá egy eddig ismeretlen oldalunkat? Vagy ez az oldalunk csak most kezd kialakulni? Mi okozhat gyökeres változást?
Esetleg egy isteni áldás...? Egy halványan felderengő üllő és kalapács... vagy egy keresztbe helyezett pajzs és lándzsa?
Hey ho let's go!
Íme egy nevetségesen rövid, és talán értelmetlennek tűnő fejezet. Csak egy aprócska kitekintés, de higgyétek el, nagyon fontos lesz a jövőben. Szóval légyszi bocsássatok meg, amiért a normál elvárásaitok helyett ezzel szúrtam ki a szemeteket. Azért remélem nem lett annyira rossz.
A fenti dalról csak annyit, hogy egy feltörekvő banda rohadt jó metál feldolgozásokkal, ha van időtök hallgassatok bele egy-két számba, mert megéri.
Na, hogy telik a nyaratok?
Puszilok mindenkit, mára ennyi lenne:
- Lili
YOU ARE READING
Hosszú még az út
FanfictionAz Egy istennel randiztam második évada Hat félisten és egy isten egy küldetésen, mely az Olimposz fennmaradásáért indult. De mit tehetnek a több ezer éves ősi erők ellen? Halál... Káosz... Szerelem. Mi történhet, ha valaki megpróbál szembe szállni...