Rettenetes csokis süti

751 81 26
                                    

(Ed Shereen- I see fire)



- AZ EGY... SAS?- kérdezte Kira bizonytalanul.

- Mi a? Fater?!- kiáltott Apollón meglepetten. Mi van??!

Csak bámulták Brooklyn feje felett a sas jelképét. Mind értetlenül álltak a helyzet előtt. Ki összehúzott szemmel agyalt, ki döbbenetét kinyilvánítva figyelte.

Néhány pislogást követően, mindenki nagy megdöbbenésére, Apollón szólalt meg. Méghozzá egy értelmes gondolattal!

- Hát... azt hiszem Zeusz megáldott...

- Megáldott?- kérdezett vissza Brooklyn.

- Igen. Azt jelenti...- kezdte Dominic a nagymonológot.

- Tudom mit jelent okoska!- szakította félbe idegesen a lány.- De... miért?- tette fel a logikus kérdést.

- Passz. Ha egyet kell mondanom... az istenek akkor áldanak meg egy hőst, ha arra méltónak találják. Például véghez visz valami nagyot, vagy kiáll egy nehéz próbát... Én legalábbis így szoktam...

- Azért nem volt olyan nehéz az a "próba".

- Várj. Ki is szórakozott veled mostanáig?- kérdezte érdeklődve Eleanor.

- Nemezis. Miért.

- Milyen feladatot bízott rád?- folytatta a lány a vallatást.

- Nem tudom. Komolyan. Egyszer csak bólintott egyet és eltűnt.

- Nem hiszek neked.

- Norie...- erre Kira kapott egy extra gyilkos pillantást- Eleanor. Hagyd. Szerintem igazat mond.

- Igen. Mi oka lenne hazudni?- tette hozzá bátyja, hogy megnyugtassa.

- Igazából- szólt Lily- Nemezisről beszélünk. Szerintem Brooks nem mondja el a teljes igazságot- mielőtt a Hadész lány megszólalhatott volna, folytatta.- De! Minden bizonnyal jó oka van rá. Szóval én is elhiszem neki, amit mondott.

A fekete hajú magában füstölgött, miközben felmérte a többiek nézeteit. Eme elfoglaltságából a napisten hangja rángatta ki.

- Mikor festetted be a hajad?

- Mi van?- kérdezett vissza igen intelligensen a lány, mire a srác a hajára bökött.

A lány meglepetten tapasztalta, a haja vége megint pirossá változott. Zavarodottan nézte, míg a tincsei visszanyerték eredeti színüket.

- Mi volt ez az egész?? És miért pont én kérdezem ezt?- fakadt ki az Athéné kölyök.

- Ha tudnánk, akkor nem lennénk mind ennyire zavarodottak- válaszolta Carlos, majd neki dőlt egy fának. A hirtelen jött erő hatására az megrepedt. A fiú ijedten ugrott el a fa mellől, és szemlélte "művét". A többiek az aznap megszokottá vált értetlenséggel bámulták szegény fiút.

- Na jó. Mi a...- Brooklyn Carlos és Eleanor közösen megdöntötte a valaha kimondott káromkodások rekordját. Az angol kifejezések mellett hallhatóak voltak ógörög, latin, spanyol, francia és német szavak is.

- Szuper. Ez megy a YouTubera és híresek lesztek!- kiáltotta Lily, mobillal a kezében.

- Honnan szedtél te mobilt?- kérdezte Kira érdeklődve.

- Emlékeztek arra a gyűlésre a Nagy Házban? Ott ült az a srác... Héphaisztoszos azt hiszem. Tőle... nos mondjuk, hogy kölcsönvettem...- mondta elpirulva a kislány.

Hosszú még az útDonde viven las historias. Descúbrelo ahora