A karakterek háttértörténete

622 55 38
                                    

Heló mindenki!

Itt a beígért háttérepizód, remélem segít megérteni a fehér foltokat, és hogy tetszeni fog.

Hamarosan jövök normál résszel is, ahogy tudok:

- Lili



Eleanor Carter:

2105. október 31.-én született Washingtonban. Hadész lánya és Aphrodité unokája. Öt éves koráig édesanyjával, Lily Carterrel élt, ám egy repülőgép baleset következtében (Köszi, Zeusz!) mindketten megtértek az Alvilág Urának birodalmába. Hadész a Léthé segítségével elvette kislánya emlékeit, és visszaküldte az életbe. Azóta ki sem tette lábát a Félvér Tábor biztonságot nyújtó falai közül, még el nem kezdődött az életében sorsfordulót jelentő események sorozata, kezdve egy bizonyos napisten megjelenésével kezdve.

Apollón (Light? XD)

Zeusz és Létó fia, Artemisz ikertestvére. A tizenkét olimposzi isten egyike. A költészet, a jóslás, a zene és a fény istene. Ő hajtja a Napszekeret. Számos félvér gyermek isteni szülője (Jól van na, nem tudom megszámolni őket. Nem vagyok jó matekból, és háromezer év bujálkodás eredményét nehéz számon tartani!) , nála már tényleg csak Aphroditének van több gyereke. Nagybetűs szoknyavadász, szebben nem tudom megfogalmazni azt, hogy majdnem mindenkit ágyba vinne. Halandó világi tartózkodása alatt később majd felveszi a Light vezetéknevet. Ó és fontos, hogy egyébként pocsék költő, a "műveit" meghallgatni felér egy öngyilkossággal. Senkinek nem ajánlom.

Lily Carter

Aphrodité lánya. Az élete egy félvéréhez eseménytelenül telt, egészen a Hadésszal való találkozásáig. 26 évesen hordta szíve alatt a kislányát, akit Eleanornak nevezett el. Élete veszélybe került a hatalmas erővel bíró gyermeke miatt. Egy repülőgép balesetben vesztette életét, ám története még korántsem ér itt véget. Tizenegy év elteltével gyermeki testben vissza tér a halandó világba, és semmire sem emlékszik előző életéből (Khm.. tényleg nem...), leszámítva a személyiségének fontosabb jegyeit.

Carlos Santiago

Spanyol származású, ám édesanyja New Orleans francia negyedében találta meg a helyét. Apja Hadész, aki három év elteltével ismét "meglátogatta" őket, így született meg a fiú öccse, José. Tizenegy évesen érkeztek a Félvér Táborba. A következő a testvérét megszállta egy démon, és kényszerítette, hogy vesse magát a Mississippibe. Családja mély gyászba merült, Carlos pedig elmenekült otthonról és azóta sem tért haza, mert azt hiszi, hogy képes lett volna megakadályozni Pepe halálát, és ezzel a tudattal nem tud édesanyja szemébe nézni.

Dominic Ace

Athéné fia, az apja pedig fizikus. Nem jönnek ki túl jól, mivel miután az istennő elhagyta őket, az apa inni kezdett, és mindenféle nőkkel járt haza, annak reményében, hogy megtalálja a hozzá felérő nőt. Ezt megelégelve Dom a nagyszüleihez költözött Virginiába, majd tizenhárom éves kora óta a táborban tölti a nyarait. Szerelmes Brooklynba, amit be is akart vallani neki az első közös küldetésükön, ám ezen terve megbukott. Végül a küldetés esélyt adott neki a helyzet megváltoztatására, amivel boldogan élt is (még ha ehhez az is kellett, hogy néhány nyílvessző itt-ott célba találjon).

Brooklyn Holt

Árész lánya, akit személyesen apja edzett, a szabályokkal szembemenve, hogy olyan katonát (khm inkább gyilkológépet) faragjon belőle, akiből a félelem utolsó szikrája is hiányzik. Minden bizonnyal az évszázadának egyik legerősebb félistene. Első küldetésén kénytelen volt társait a halálba küldeni, hogy sikeresen bevégezhesse a feladatát. A történtek azóta is minden álló nap kísértik. Második küldetésén Dominic oldalán harcolt, a mostani küldetése pedig élete harmadik megpróbáltatása, ami gyökeres változásokat eredményez benne.

Kira Flowers

Hollywoodban született, az anyja híres filmszínésznő, az apja Apollón. Apai ágról a gyógyítás képességét örökölte és tizenkét éves kora óta a kabinja legjobb gyógyítója, tizennégy éves kora óta pedig a Hetes Kabin vezetőjének szerepét játssza. A gyógyítással járó képességei fiatalabb korában gyakran felmondták a szolgálatot a súlyos helyzetekben, így nem egy betegét vesztette el, mert nem tudott mit tenni. Emiatt nem egyszer volt depressziós. Elvesztett pácienseinek nevét a karjára tetováltatta, hogy így megemlékezve róluk. Haláluk azóta sem hagyja nyugodni, a magány és fájdalom a valódi démonjai.


Ennyi lenne a rövid lefedés a karakterek életét tekintve. Remélem megmagyarázott pár dolgot, de ha nem, akkor nyugodtan írjatok rám akár komiban, akár privátban, ha valami még nem tiszta, szívesen válaszolok.

Hosszú még az útWhere stories live. Discover now