Extra 2!🌸

1.3K 166 19
                                    

Selepas 5 tahun

Yoongi dan Yeowoo telah mempunyai seorang anak lelaki dalam lingkungang umur 2 tahun. Bahagia, ya memang bahagia.


"Yoongi! Saya keluar dulu! Jaga Hanyeol tau! Doakan saya lulus test!" Yeowoo mula mencapai kasutnya dan berlari keluar.

"Nae! Good luck! Hanyeol pun ucap good luck juga kat omma dia. Saya jaga Hanyeol usah risau" setelah itu, Hanyeol yang didukung oleh Yoongi telah diletakkan di atas lantai.

"Okay Hanyeol. Sekali lagi, cuba berjalan bagi elok tau! Buat omma bangga lepas dia balik rumah nanti"

Nampaknya Yoongi tengah ajar Hanyeol berjalan bagi elok. Huhu, baiknya appa ni.














Yeowoo sedang menaiki bas untuk ke satu tempat yang dipanggil,

Pusat Latihan Memandu Kereta Suheo.

Dan harini dia ada...,

... JPJ test.





Dia duduk menunggu giliran untuk di test.

"Min Yeowoo" terus sahaja Yeowoo berdiri bangkit apabila namanya diseru. "Masuk kereta yg hujung sana tu" "Ah, Nae. Khamsahamida" dia menunduk sedikit sebagai tanda hormat.

Dia terus memasuki kereta di bahagian pemandu dan menarik nafas lalu hembus. "Jadi mulakan sekarang"

"Eh, suara ni" Yeowoo mengerutkan dahi. Terasa suara ni tersangat famillar. Dia toleh kepalanya sedikit namun selepas itu terus terlopong.




"EEHHH!!! ABANG JPJ!!"




"Saya ada namalah, Jeon Jungkook. Ingat" kata Jungkook sambil menutup mata dan mengerutkan dahinya. "Dah mula sekarang! Nanti saya failedkan awak baru tau!" Jerkah Jungkook dan mengejutkan Yeowoo. Maka dengan itu mulalah ujian Yeowoo.






Yeowoo balik kerumah bersama plastik bahan mentah untuk di masak tengah hari ini. "Macam mana?" soal Yoongi. Yeowoo mengangguk. Jari telujuk dan ibu jarinya di satukan manakala lagi 3 dinaikkan. "Okay, semuanya okay!"

"Yeowoo! Hanyeol dah boleh jalan dengan elok! Wuhu bangganya saya!" keriangan Yoongi dapat di rasakan oleh Yeowoo lalu mereka berdua berpelukkan disitu.

"Dah, sekarang mari tolong saya masak"

"Baik! Chief!"

Yoongi tabik pada Yeowoo dan membuatkan perempuan itu tergelak. Di paut lengan Yoongi lalu pergi ke dapur lalu mereka mula memasak bersama-sama seperti suami isteri biasa.

THE END~




Yeah! Dah habis! Thanks kepada semua readers yang vote, yang silent, yang comment dan yang tersilap tekan story ni semua terima kasih! Disini author ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, maafkan author kalau ada buat salah silap dengan hampa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeah! Dah habis! Thanks kepada semua readers yang vote, yang silent, yang comment dan yang tersilap tekan story ni semua terima kasih! Disini author ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, maafkan author kalau ada buat salah silap dengan hampa. Btw, lepas habis ff ni author buat project sendiri. "Bangtan School Life Series" hhohoho kisah bts dengan kehidupan menjadi pelajar. Series tu bermula dengan ff namjoon, Unmei No Akai Ito. Okay itu jelah bye!! Makan ketupat banyak!²

Yeowoo: kau nampak Yoongi tngh melantak ketupat daun palas aku buat huhu *bangga*

Yoongi: sedaplah gulai daging author!

Author: *sapu-sapu bahu* *jeling yeowoo*


BYEEEE!!!

nice to meet you, gumiho | mygWhere stories live. Discover now