Reggel szokás szerint 06:00-kor keltem.Kéthete elmentünk a lányokkal bikinit venni,én egy smaragdzöld színű bikinit választottam.A pánt és a csipő résznél gyöngyökkel van díszítve.Felvettem az említett ruhát majd rá egy színes rövidnadrágot,és egy hozzá passzoló toppot.Megkerestem a kis utazó táskám,megcsináltam a szendvicseket,majd belepakoltam.Nagyjából belefért minden,nagyjából.Ránéztem az órámra 7:20-at mutatott,ideje indulni.Felkaptam a táskát,a napszemüveget és a topánkát.Majd ott áthúzom papucsra.Apropó papucs azt is bekéne tenni!Mindent bepakoltam és már mentem is.7:40-re odaértünk Melissával.
-Te egész végig topánkába leszel?-tette fel a „költői"kérdést.
-Dehogy is!A papucs itt van a táskámba.-mutattam a vállamon lévő tárgyra.
-Öt perc múlva beérkezik a 7:47-es vonat az 1.vágányon!-kiabálta a hangosbemondó.
Az oszi súgott valamit Roy fülébe,mire ő elordította magát.
-9.b sorakozó kettes oszlopba!MOST!!-adta ki a parancsot,mire mi,mint a kisangyalok tettük amit mondott.-Mehetünk!-mondta az oszinak.
Elindultunk,vártunk,felszálltunk.Kiderült,hogy be vagyunk osztva ülési szempontból.Természetesen kabinokban voltunk.Egy kabinban nyolc hely volt összesen,így én Melissa,Jessica,Tina,Roy,Carlos,Adam és Christopher társaságába keveredtem.Jóhogy hoztam fülest így út közben hallgathattam zenét.Beraktam fülest és elkeztem hallgatni a BTS-t,BigBang-et,EXO-t egyszóval K-pop-ot.A Bang Bang Bang ment a BigBang-től mire én elkeztem énekelni.Erre Melissa kirántja a fülemből a fülest.
-Te is VIP vagy?!-teszi fel megörülten a kérdést.
-Igen.Meg ARMY és EXO-L!-felfedtem a titkomat miszerint kpopper lennék.
-Áh!!Ezt nem hiszem el!-na most kaptunk fangörcsöt.-Ki a biaszod a BTS-ből?Nekem Suga.A BigBang-ből??Nekem G-Dragon.Az EXO-ből??Nekem Kai.-én ilyen OMG fejet vágtam.-Na!!Mondjad már!!!-sürgetett.
-Namjoon,Taeyung,Sehun.
Elővette a telefonját és bekapcsolta a BTS Dope számát.
-Muti nekem is!-csatlakozott közénk Jessica.
-Mutassátok felém!-Carlos is beszált a nézésbe és Roy is ránézett.
-Milyen kínaiakat néztek?!-lekínaizta Roy őket.
-Na figyel ide!Ezek...-kezdett bele Melissa.
-Koreaiak!!-fejezte be Carlos.
-Gyerekek megérkeztünk!!-szólt be neekünk az oszi.
Sziasztok cukorkák! Nagy nehezen de hoztam egy újjabb részt!!HA minden jól megy akkor lehet,hogy ma még egy részt fogok hozni.De ez nem biztos!Remélem tetszeni fog ez a rész!Véleményeteket irjátok meg kommentben,lehet rossz és jó is.
YOU ARE READING
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomanceShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...