*2 hét múlva"
Április van.Azóta,ami két héttel ezelőtt történt,nem beszéltem egyikőjükkel sem.Josh-nak másnap elmondtam,nagyiéknak nem.Van nekik épp elég bajuk.Kiderült,hogy azért voltak oly' sokszor távol,mert a kisebbik fiúk beteg lett.De nem náthás.Rákos.A nagybátyám-aki egyben a keresztapám-rákos.Márcsak ez hiányzott.Amikor megtudtam szétbőgtem a fejem.Egész nap sírtam.A keresztapám a mellettünk lévő faluban él a párjával,és a három éves kisfiával.
Reggel vidáman-amennyire ilyenkor lehet-indultam a suliba Meli-vel.Senkinek nem mondtam semmit.Senkire nem tartozik,hogy mivan itthon.
-Shara?
-Hm?
-Mivan veled mostanság?Egyik nap boldog vagy,a másik nap meg full fa képpel meredsz előre.Valami baj van?
-Hangulatingadozás.Ennyi az egész...
-Ahha.Ha itt az ideje,akkor mond el az igazat is,de ha akarod.De nem tesz jót,ha magadba fordulsz.-Közben beértünk a suliba,ahol szokás szerint megmutattuk a belépőkártyát.
-Rendben.Túl jól ismersz.Ez nem ér!
-Géniusz vagyok,ez tagadhatatlan.
-Tanultál matekra géniuszkám?TZ-t írunk!
-Most az egyszer nem vagyok géniusz...
-Törire?
-Nem vagyok géniusz!De miből írunk?
-Matek, töri.
-Ezeknek már a témakör végen járunk?
-Már rég!
-Na,én mentem puskát gyártani!Csá!
Leültem a helyemre és vártam a matekot.Az osztály 85%-a puskát gyártott,5%-a átnézett mégegyszer mindent,a maradék 10% szart az egészre,mondván ,,ígyis-úgyis egyest írok".Csengetés után bejött a matektanár egy rakás lappal.
-Tanárnő?-lobálta a kezét David.
-Tessék David?
-Hogy ponttól van a kettes?
-Már régebben tanultunk,hogy kell ezt kiszámolni,nyugodtan számold ki!
-Majd meg tudom,ha kikapom kijavítva...-mindenki nevetett.Elkezdtünk a dolgozatot.Már az utolsó feladatnál jártam,amikor megcsörrent a mobilom.
-Kinek a telefonja csörög?
-Elnézést,az enyém.
-Megtisztelnél azzal, hogy kikapcsolod?
-Bocsánat.-Megnéztem,hogy ki hív.Josh.Tudja,hogy órán vagyok,és azt is,hogy nálam van a teló.-Tanárnő!A bátyám az.Családi ügy.Felvehetem?
-Miért nem a szüleid hívnak családi ügyben?
-A szüleim azt se tudják,hogy mi van velem.Felvehetem?
-Vegyed.De legalább menj ki.Ne zavard a többieket dolgozat írás közben!
-Ugyan tanárnő.Ha zavar,ha nem,az osztály fele karót ír.Az okosok meg már rég végeztek.-mondta David.
-Akkor maradj bent!
Carlos szemszöge
Shara telefonja megzavarta az órát.Amíg a tanár vele foglalkozott kihalásztam a padból a füzetet.Minden feladat a szabályokon alapozódott.A frásznak volt ideje szabályokat tanulni!Olyan hosszú volt a beszélgetés, hogy három feladatot megtudtam csinálni a hatból.A kettes már megvan.Elég annyi.
-Ugyan tanárnő.Ha zavar,ha nem,az osztály fele karót ír.Az okosok meg már rég végeztek.-mondta David.
-Akkor maradj bent!-fordult Shara felé.
-Köszönöm!-és felvette a készüléket.-Szia,gyorsan mond,mert dolgozatot írok.Mivan vele?Rosszabb az állapota?Nem,az nem lehete!28 éves,a fenébe is!Az nem lehet!Megpróbálom.Szia...
Shara szemszöge
Nem lehet!Az nem lehet!
-Shara mostmár folytasd a dolgozatot!Nem sokára...-de a szavába vágott a csengő.-Mindenki hozza ki a dolgozatát!Szerdára hozom is kijavítva!Szervusztok!
Amint kiment a tanár elkezdtem sírni.
-Mi a baj Shara?-Meli volt az első aki adajött hozzám.
-A khereszth ahpám...Meg...
-Ne folytasd.Értjük.
-Nagy ügy...meghalt a keresztapja.Nekem a kisgyerekemet vetették el a hétvégen.
-Most dügülj el...-mondta feszülten Carlos.
-Te minek ütöd bele az orrodat?
-Bazd meg!Miattad kell az unokahugomat dilidokihoz vinni!13 éveseket erőszakolsz meg!Még jóhogy elvetetik a gyereket!Kurva gyorsan dugulj el!
-Az unokahugot is akart engem.
-Kurva gyorsan fejezzétek be!Shara keresztapja meghalt!Roy,azt ajánlom,hogy menjél máshova.Ez az osztály megvet téged!Most inkább menj ki!Most!
-Szólók az ofőnek.-Meli felállt és az ajtóhoz ment.
-Megyek veled.-Carlos is vele tartott.
Három perc múlva az ofővel tértek vissza.
-Shara beszéltem a bátyáddal.Azt mondta,hogy menjél haza,ő nem tud eljönni,mert nem engedik el az őrsről.Azt kérte,hogy Carlos kísérjen haza.
-Miért Carlos kisérjen haza?Miért nem Meli?
-Mert a bátyád úgy ismer téged,hogy ezek után csak sírni fogsz,Melissa pedig ugyan ezt tenné,mert ő is érzékeny.
-De miért Carlos?
-Mert Josh megbízik benne.
-Remek.Öltözök és mehetünk.Leszaladok kilépőért.-a ,,leszaladok"-ot szó szerint értettem.Csak úgy száguldottam.Villám mekvin megirigyelne.Amikor felértem Carlos már kabátban várt,és fogta a táskámat.De közben csengettek.Én és Carlos kimentünk.Csendben vártuk az ofőt.
-Shara,nem akartam mondani a többiek előtt,de Josh azt kérte,hogy Carlos maradjon ott veled.
-Rendben.
-Útközben vigyázzatok magatokra.Carlos figyelj rá!A hiányzást pedig én igazolom.
-Köszönjük.Viszlát.
Az út csendesen telt.Amikor a kapunkhoz értünk kivettem a táskából a kulcsot.Bementünk a házba,ami kongott az ürességtől.Amikor levettem a kabátot,elkezdtem sírni.
-Sss...Minden rendbe lesz,nyugi.Menjünk a szobádba.Aludj egyet,addig se gondolkozol.
Bevezetett a szobába,elővette a takarom,betakart én pedig elaludtam.Ha Josh megbízik Carlos-ban akkor jó kezekben vagyok.
Sziasztok!2017-ben ez az utolsó rész!Köszönöm,hogy eddig követtétek ezt a story-t!😘😘😘
Ha tetszett ez a rész akkor nyomj a 🌟-ra, kommentben pedig várom a véleményeket!
Boldog Új Évet Kívánok Minden Olvasómnak!😘😘😘😘
YOU ARE READING
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomanceShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...