26.,,Vidd el a házit!"

41 2 0
                                    

*Egy hónap múlva*

Reggel kinyomtam az ébresztőmet,kimásztam az ágyból és elkezdtem készülődni.Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet,majd elindultam a suliba.Melissa tegnap este írt,hogy egész héten nem lesz,mert beteg.A doki kiírta egész hétre...A suliba érve felmutattam a belépőkártyát,majd felballagtam a terembe.Csak öt perc volt csengetésig,ami hamar el is telt.Csengetéskor mindenki beesett a terembe(a szó sokszoros értelembe) a tanár előtt.

-Mindenki álljon fel!A hetes pedig jelentsen!David!Te vagy a hetes!

-Igenis!-kiszaladt a tanáriasztal mellé megállt,mint a cövek.-Tanárúrnak jelenten minden fasza-feszes!

-Ez milyen jelentés?Hiányzik?

-Reggel enni akartam egy kakaós csigát,de Christopher elvette,és a szemem láttára ette meg.A kakaós csiga hiányzik...Tanár úr!!Nem lehetni,hogy a mai biosz órán Christopher-t boncoljuk fel?Megakarom enni a kajámat...

-Ülj le a helyedre,és óra végéig me se szólalj.Ki hiányzik személy szerint?

-Carlos,és Melissa!-felelte Margaret.Elég halk osztálytárs szóval alig vesszük észre,ha iskolába van.

-Rendbe!Mindenki elővesz egy papírt és cetli!

*Utolsó órán*

Utolsó óra...osztályfőnöki.Szerintem most mindenki azt gondolja,hogy az osztályfőnöki milyen jó.Persze,mindenkinél csak nálunk nem...Az ofő egyben a földrajz tanár,és MINDEN osztályfőnökin földrajzot tart...De most nem mondta azt,hogy ,,Vegyétek elő s földrajz felszerelést!" helyette ezt mondta...NEKEM!

-Shara!Megkérnélek arra,hogy vidd el a házit Carlos-nak!

-De...

-Ez az örökös "de".Megkértelek,hogy vidd el neki.Ez olyan nagy kérés?

-Nem...

-Köszönöm...Akkor most pedig vegyétek elő a földrajz felszerelést!

*Carlos-nál*

Már úton vagyok Carlos-hoz...Mivel nem tudom hol lakik ezért óra után,megkérdeztem az ofőt.Megadta!!Azt hiszem itt vagyok...Megálltam egy zöld ház előtt,de mivel nyitva volt a kapu benyitottam.Az ajtónál megálltam és bekopogtam.Egy kislány(?) nyitott ajtó.Nem volt annyira idős kb.5-6 éves lehet.

-Szia!Itt lakik Carlos?

-Igen.De,te ki vagy?!

-Én Carlos egyik osztálytársa vagyok.

-Miért vagy itt?-a beszéde normális volt,nem sejpitett.

-Megkértek,hogy hozzam el a házit.Beengetsz?

-Bocsánat,gyere nyugodtan!-kinyitotta az ajtót teljesen és beengedett.Megvártam még visszacsukja az ajtót,és megláttam a karját.Be volt gipszelve...-Carlos a szobájában van,nyugodtan menj be.Ne kopogj,biztos zenét hallgat,így felesleges kopognod.Ott-mutatott egy ajtóra-az a szobája.

-Köszönöm!

-Semmiség!Én megyek nézem a mesét.

-Rendben.-elment mesét nézni én pedig benyitottam Carlos szobájába...

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Where stories live. Discover now