1 héttel később...
Március 20.-án van Roy születésnapja.Ma péntek van,18.-a.James felajánlotta,azt,hogy náluk legyen a buli.Azért előtte tartjuk a szülinapját,mert akkor rájönne mindenre.Christopher-re bíztuk azt,hogy terelje el Roy figyelmét míg mi készülünk.A suliban se beszéltünk semmit.Hétkor kezdődik a buli.Christopher addig elviszi Roy-t moziba.Suli után mindenki haza ment.Ötkor beszéltük meg a találkozót James-éknél.
-Elmentem!-kiáltottam Josh-nak.
-Ácsi!Mikorra várjunk?
-Reggel öt?
-Meg is nyúzlak!Legkésőbb fél egy!Valaki kisérjen haza!Nem ihatsz!
-Rendben.
-Vigyázz magadra!
-A barátomnak a bulijára megyek,nem világgá...
-Nem tetszik nekem ez a kapcsolat,még most se...
-Én elmentem.Szia!
-Szia.
James-ék háza három utcányira volt tőlünk.Séta közbe a tájat figyeltem.
-Sziasztok!-köszöntem,miközben beléptem a házba.
-Szia!A többieknek már kiadtam a feladatot,de hidd el te se maradsz ki a jóból.Snack-et kellene kipakolni a tálalba.Menni fog?
-Nem,valakinek jönni kell segíteni...Persze,hogy fog menni!
Éjfélkor
Már egy ideje tart a buli.Vannan olyanok akik már full részegek,de nem értem hogyan.Egy buliban álltalában pia van.Ebbe nincs.Egyrészt mert senki nem 18,másrészt,mert James-ék nem tartanak szeszes italt.
-Szia Életem!Gyere velem egy kicsit...-kezd el Roy húzni egy szoba felé.-Akkor játszunk egy kicsit...-elkezdett a nyakamnál csókolgatni.Ő is bebaszott...
-Roy fejezd be!
-Nem!Eddig azért nem tudtam megtenni,mert olyan gyenge vagy, hogy négy hónapra kiütöttek!Eljött az ideje, hogy megtegyem.-egyre dúrvább volt.Az ágyhoz lökött...
-Segítség!
-Sss!Jobb ha hallgatsz!Ne légy rossz kislány,a végén még rosszabb lesz!
-Azt hittem,hogy szeretsz...
-Én? Hogy téged szeretlek?Na,ne röhögtess!Egy olyan fiú,mint én, hogy szerethetne bele egy olyan lányba,mint te?
Aztán nyílt az ajtó és...
Carlos szemszöge
-James!Nem tudod,hol van Shara?
-Az előbb vitte be Roy a vendégszobába.
-Merre van az a szoba?!
-Egyenesen,jobb oldalt utolsó ajtó...De mi..-nem vártam meg míg befejezi.Amikor kinyitottam az ajtót,a Köcsög már Shara-n volt...Odamentem és félre löktem.
-Anyád!Elegem van belőled!Shara fuss!
Shara szemszöge
Nyílt az ajtó és Carlos lépett be.Odajött leszedte rólam Roy és ellökte.
-Anyád!Elegem van belőled!Shara fuss!
Kimente a szobából,a házból,és szaladtam.Nem értettem,hogy Ő mit keresett ott.A parkban kötöttem ki...ismét.Leültem egy padra és elkezdtek potyogni a könnyeim...Össze állt a kép...Amikor Carlos írt levelet,akkor Roy-ra célzott, hogy ne engedjem közel magamhoz...Csak kihasznált...Rohadjon le a feje!Már egy ideje ott ültem,amikor megláttam egy alakot.
-Ki vagy?
-Aki megmentett,megint!
-Mit keresel itt Carlos?-leült mellém,én pedig letöröltem a könnyeim.
-Téged.Jöttem megnézni,hogy vagy.
-Szerinted?
-Hülye kérdés volt tudom...Nem bánod,ha rágyújtok?
-Nem.Mit csináltál?
-Leütöttem,és elkezdtünk verekedni...
-Hagy nézzem meg az arcod.-a kezemmel felém fordítottam az arcát.A szeme alatt lila folt.-Azért jól vagy?-kérdésemre felnevetett.
-Majdnem megerőszakoltak másodjára,és azt kérdezed,hogy jól vagyok-e?
-Nem bántad meg, hogy leütötted?Részeg volt...
-Nem volt részeg,csak tette azt,hogy részeg volt.Szín józan volt!Nekem ez csak egy szívesség volt,azok után amit tett...
-Mit tett?
-Én elmondom,engem nem érdekel, hogy ki akarta elmondani és mikor.Amíg te kómában voltál,addig a barátod,úgy játszott a lányokkal,mint a huzat.Hogy teis megértsd,sorra erőszakolta,meg a lányokat!Ez engem annyira nem is érdekelt...De amikor az unokahugomat kórházba kellett vinni,akkor begurultam!
-Miért kellett kórházba vinni?
-Őfelségeköcsögség kiakarta magát próbni magát az unokahugomon.De mivel ő nem engedte,ezért szarra verte.Egy lányt!
-Úr Isten!Jobban van már?
-Vinni kell agy turkászhoz...Rohadjom meg Roy ott ahol van!
-Mennyi az idő?
-Fél egy múlt...Miért?
-Haza kell mennem.Köszi, hogy megmentették ismét!
-Haza kisérlek.
-Nem kell!
-Nem érdekel mit gondolsz,haza kisérlek és kész!
-Oké...De,ha nem szeretett,akkor miért járt velem?
-Egyszerű...Fogadásból!A volt haverjaival kötött egy fogadást,miszerint megkell kúrnia azt a lányt,aki nem megy gólyatáborba.Mivel te nem mentél,ezért te voltál a "szerencsés".
-Ha én nem mentem,akkor miért a te rokonodat bántották?
-Mert a rohadéknak állt a kis faszija!18 évesen 13 éveseket akar megrontani.Sorban jelentették fel őt...
-Nem csak 17 éves?
-Nem,a 18-at töltötte.
-Mit keres 9.-be?
-Egyet halasztott,kettőt bukott.Még rám mondják,hogy kerülöm a sulit...pff.
-Egy kérdés.Te tényleg drogozol?
-Mit gondolsz rólam?Ha meglátsz egy embert akin van egy tetoválás, és cigizik, akkor az már drogos?!
-Nem azért nem voltál suliba,mert kiütötted magad?
-Nem!Ha ennyire érdekel,nem!Már nem messze van a házatok,haza találsz!-hátat fordított és elment egy szó nélkül.Én hülye,jól megbántottam!
Hazamentem,és válaszolhattam Josh kérdéseire.
-Miért nem kisért haza senki?
-Haza kisértek,csak út közben tapintattlan voltam.A szobába leszek.-befeküdtem az ágyba és alvásig sírtam magam...
Sziasztok!Meghoztam a következő részt!😇😇
He tetszett ez a rész akkor nyomj a 🌟-ra, kommentben pedig várom a véleményeket!
By: SeokHyungChan
YOU ARE READING
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomanceShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...