23.Őrangyal?

60 3 0
                                    

Szörnyű rémálmom volt...Kulcsszavak:Köcsög Roy,bokor,megmentő,Keresztapa,maszkos köcsög pasas,kés,láncfűrész.A történet egyszerű.Köcsög Roy megakart erőszakolni egy bokor háta mögött,de jött a jól ismert megmentő.Ugrunk egy történetet,amiben,a keresztapámmal beszélgetek,de jön egy maszkos pasas,aki szombon szúrja keresztaput,majd egy láncfűrésszel összedarabolja.

Zihálva keltem.Ezután az álom után?!Még jóhogy.

-Nee!!

-Héj...Mi a baj?

-Te még itt vagy...Carlos?

-Itt.Rosszat álmodtál?

-Eléggé...Gyilkoltak,erőszakoltak...Legjobb álom.Annyit kérek, hogy ne következzen be,amit álmodtam...

-Keresztapuddal álmodtál?-kérdésére egyszerűen bólintottam.Amint kimondta a 'keresztapa' szót elsírtam magam.-Nyugi...Nincs semmi baj...Elment.Tudom.Nekem is fáj...De már nem küzd...Jó helyre került.-szavai megnyugtattak,de egy valamit nem értettem...

-Hogy érted azt,hogy ,,nekem is fáj"?

-Ismertem...Szinte ő a második apám...Sőt!Ő a második apám.Az igazi nem annyira törödött velünk,és iszákos volt.Hozzá mentünk,amikor rossz körülmények között voltunk.Ő mindig segített.

-Nem hiszem, hogy olyan sokat jelentene neked!Általában az emberek sírnak ilyenkor.Te nem sírsz...

-Amikor utoljára voltam nála,ezt...-vett ki a zsebéből egy papírt-odaadta nekem, hogy adjam oda neked.-elvettem a kezei közül és elolvastam.-Azt mondta,hogy csak ilyenkor adjam oda neked.

-Köszi.

Kedves Shara!

Amikor te ezt a levelet olvasod,akkor én fentről figyellek...De ne aggódj!Minden rendben lesz!A legjobb kezek közt hagytalak.Nem tudtam veled mostanság beszélni,mert mondta Carlos és Josh is,hogy nehéz időn mész keresztül...Igen,jól olvastad,Carlos is mondta.Gondolom át futott az agyadon az, hogy mit keres a képben Carlos.Nem a legjobb szülőket kapta...Az apja iszákos, volt amikor verte őket,hozzám jöttek,az anyja lelépett,amikor még 12 éves volt.Arra kérlek,ne légy vele kemény.Engem nem kell siratni...Én meg vagyok...A rák elvitt,de jó helyen vagyok.Vigyázni fogok rád.Ha van időd menj át a fiamhoz.Az elmúlt időben nagyon hiányolt téged,és szüksége volt rád.Most mégjobban,szüksége van rád.Ne sírd át az éjszakákat...Ne tedd.Ezzel nekem lesz bűntudatom...Fentről figyellek,melletted leszek,ha szakad,ha fúj,védeni foglak.Ezek az utolsó mondataim hozzád.Vigyázz magadra!
       Szeretettel:Keresztapa😘

A levél végére sírtam...Inkább zokoktam.

-Neee....ne sírj...

-Elhmehnt!-alig bírtam kimondani ezt az egy szót.

-Tudom.De mindig itt lesz velünk!

-Nehked ish írth leveleht?

-Igen.Nincs lázad?-hideg kezét a homlokomra rakta,amitől megborzongtam.-Jézusom!Te nagyon meleg vagy!Hol tartjátok a lázmérőt?

-Nappali,kanapé melletti szekrény.

-Megmérjük a lázad....-ekkor jött el az,amikor valami furcsát érztem.Az iskola rosszfiúja,(Aki nem Roy)itt van velem.De nem is az a furcs, hogy velem van,hanem az,hogy törődik is velem!-Mérd meg a lázad!Láttam,hogy ott tartjátok a gyógyszereket is,hoztam egy lázcsillapítót is.Hozok vizet!-elment,de az illata ott maradt...Na jó,már tuti,hogy beteg vagyok.Hablatyolok összevissza!-Na mennyi?

-39,9...

-Vedd be a gyógyszert!

-Oké.Odadod a vizet?Víznélkül nehéz lesz.

-Tessék.Takarózz be és aludj!

-Az előbb keltem fel!

-Beteg vagy,pihenésre van szükséged!

-Merjek veled harcba szállni?

-Oly'annyira nem érdekel,hogy most egészséges vagy-e vagy sem.Josh rám bízott,ha valami bajod lesz,nekem is az lesz.Csak engem Josh nyír ki.

-Miért foglalkozol ennyire velem?

-Örülj,hogy veled foglalkozok!

-Inkább alszok...Josh-sal mi van?

-Az előbb hívott.Az örsön marad.A nagyszüleid pedig Keresztapád családjánál...Szval,lesz egy őrangyalod estére...

-Kösz!

-Nem kell semmit megköszönni.

-Egy valamit kérdezhetek?

-Kérdezni kérdezhetsz,de nem biztos,hogy válaszolok rá...

-Honnan van ennyi tapasztaltod a betegeknek az ápolásáról?

-Nem te vagy az első akit "kezelek".Most pedig ALUDJ!

-Oké.

Sziasztok!Íme e nemes(?)részt.Ezt a részt már tegnap megírtam és fel is akartam rakni,de a drága wattpad nem engedte..😐😐😐(Brant a fejét ilyenkor!!😂😂

Köszönöm a több,mint 700(!)megtekintést!!😘😘

Ha tetszett ez a rész akkor nyomj a 🌟-ra, kommentben pedig várom a véleményeket!

By: SeokHyungChan

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Where stories live. Discover now