*Melissa szemszöge
Én Jamest kaptam társamul.Kiterveltem valamit.Amikor beszálltunk abba a valamibe beavattam Jamest.Úgy döntöttük,hogy „csatát" indítunk.Nekimentünk Shara-éknak amikor csak tuttunk és alkalmunk volt rá.
*Shara szemszöge
Amikor megtudta Melissa,hogy Royt kapom társamul felcsillant a szeme.Nem értettem,hogy miért.Beszálltunk és elkezdődött a „csata".Nagyon erősen nekünk jöttek de az egyik kifejezetten erős volt.Oly annyira,hogy beleestem Roynak az ölébe!!!!Egyre jobban közeledett..közeledett és közeledett.Kezét az arcomra tette és...........megcsókolt.Hosszas csók után elváltunk.Ekkor láttam a szemem sarkából...Carlost.A jégkrémet ami a kezébe volt,földhöz vágta és elviharzott.
-Szeretlek!-súgta a fülembe miközben megölelt.
-Szeretlek!-viszonoztam.
Olyan gyorsan eltelt az idő,hogy már lejárt az időnk.Kézen fogva szálltunk ki.Melissa odajött hozzám és megölelt.A fiúk pedig csak lepacsiztak.
-Tudtam,hogy befog válni a tervem!-nagyott néztem amikor ezt kimondta.
-Á!Szóval ez ki volt tervelve?-„háborodtam"fel.
-Talán nem tetszett a csók,és hogy együtt vagyunk?!-nézet rám Roy.
-Ezt én nem mondtam!-emeltem fel a mutató ujjamat.-Várj!Együtt vagyunk?-néztem bambán.
-Szerinted a csók,a két kulcsolt kéz és azt,hogy azt mondtam „szeretlek" mit jelent?Azt úgy gyűlöllek?!Nem!!Azt,hogy szeretlek és együtt vagyunk!-az utolsó mondatnál megcsókolt.-Jólvan, most már menjünk vissza a helyünkre.Ki akar rögbizni?
-Én!-mondtuk kórusba!
Összekulcsoltuk az ujjainkat Royyal és mentünk.Ott volt az a-sok.
-Beszállhatunk?-ordított egyet Roy.
-Ide gyertek!-szólt Samantha.Ő az egyetlen olyan lány abból az osztályból aki normálos.Nem viselkedik ribiként és nem társul Kristához.
A rögpiben nyertünk.Időnként Krista szúrós szemmel nézett rám.Akkor amikor én adtam a labdát és nem tudta vissza adni,vagy akkor amikor Roy megcsókolt.Úgy döntött a másik csapat,hogy legyen egy vissza vágó.A sportág nem más mint.............football.Ugyan az a felállás.Öt az öt ellen,plusz a kapus.Először a lányok,aztán a fiúk játszanak.Az egyik csapatban én, a másikban Krista a csatár.
-Krista,látom nem látsz!A labdát kell rúgni, nem a lábamat!-szoltam rá sokadszorra.Erre ő csak megvonta a vállát.
Nem csináltam semmit.Amikor vittem a labdát Krista támadott rám.Én csak megtesteltem ami korrekt volt.Ő elesett.Vittem tovább és gól.Ekkor felállt a „sérült"és odajött hozzám.
-Ha megegyszer ellöksz beverem a képedet!-fenyegetett meg majd felemelte az öklét.
-Látom nem vagy tisztában mi a foci szabályai.Testeli ér,kézzel lökni nem.Ne az én lábamat rúgd,hanem a labdát próbáld meg!Azzal nem érsz semmire ha a lábamat vagy a levegőt rugód!-fejeztem be a mondandómat.
-Há!-kezével hátradobta a haját majd elviharzott.
-Ezek szerint nyerünk!-emeltem fel a kezem majd elkezdtünk ünnepelni.
Olyan hamar elment az idő,hogy már menni kellett haza.A vonaton ugyan úgy ültünk.Amikor haza értem gyorsan vettem egy gyors meleg fürdőt.Még volt idő így felnéztem a közösségi oldalakra.Mindenki töltötte fel a képeket.Ledöltem az ágyra és elgondolkoztam a mai napon.Életem első csókja megtörtént.
Üdvözletem!Meghoztam a következő rész!Ha tetszett ez a rész vote-olj és írd meg a véleményedet.Nem sokára hozom a kövi részt! :-) :-)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomanceShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...