12.Megdöbbető hírek

84 3 0
                                    

Már elvitték a mentősök Sharát.Nekem még van egy órám.Egy 45 perces óra,ami évekbe tellik mire vége lesz.5...4...3...2...1... kicsengettek!Szaladtam a kórházig.Út közben rájöttem,hogy jobb lett volna taxit hívni,mert 20 perc oda az út gyalog.Lihegve mentem a recepcióshoz.

-Jó napot!Shara Westet keresem!

-Jó napot!3.emelet 2.műtő.

-Viszlát!-szaladtam a lifthez,és lehívtam a 8.emeletről a földszinte.Nem volt türelmem,mentem a lépcsőn.Amikor felértem ott volta a nagyszülei és Melissa(?).

-Jó napot!-köszöntem Mr.és Mrs.Westnek.

-Már,hogy lenne jó?!-dörmögte Mr.West.Nem törődtem vele odamentem Melihez.

-Hogy értél ide hamarabb,mint én?!Én voltam az első aki kiszaladt a teremből!

-Észkomány,a taxi gyorsabb,mint a lábad!

-Nem szó'tam bátyja!!-tettem fel a kezem.

-Most nincs helye a humornak!-erre én csak bólintottam.Szemem sarkából láttam,hogy közeledik hozzánk három srác.James,Adam és Christopher volt.

-Mióta műtik?!-szegezte a kérdést Christo nekem.

-Fogalmam sincs!

-Elég rég óta!-válaszolt Meli.-Ha komoly baja lesz,Kristának több füle lesz mint haja...-kérdőn néztünk a lányra,aki vette az adást.-Kicibálom az összes haját!

-Jaa!!-mondtuk egyszerre mind a négyen.

-Utánna meg én cibálom meg!-kezdtem kicsit ingerült lenni.

-Az se biztos,hgy komoly a baja!-próbált Christo kisebb-nagyobb sikerrel.

-Az mindjárt kiderül...-James a műtő ajtó felé intett ahol a doki jött ki.

-Önök Shara West hozzátartozói?!-senkise szólalt meg csak bólintottunk,a doki meg folytatta.-Az esés közben valószínűleg beverte a fejét,ennek következtében megrepedt a koponyája...-ránéztem a nagyszüleire....nagyapjának szeme könyben,nagymamája már sír.-Shara....kómába esett.Itt már mindkét nagyszülő sírt,Meli az arcát Christo mellkasába temette.

-Megyek megkeresem a cafkát!-súgtam oda Jamesnek.Mentem volna,csak ő és Adam vissza rántott.Ismét nyílt a műtő ajtaja,Sharát hozták ki a hordágyon aki eszméletlenül feküdt.

-Bemehetünk hozzá?-lépett a doki elé Mrs.West.

-Nem!

-Meddig lesz kómában?

-Lehet napokig,hetekig vagy hónapokig.Ha megbocsátanak...-ezzel el ment a doki.

-Srácok,menjünk!Majd benézünk hozzá!-mondta Meli majd elindult.

*Másnap*

*Melissa szemszöge*

Az iskolában mindenki Sharáról beszélt.Első óra utáni szünetben bementünk Kristával az igazgatóiba.Nem történt semmi,csak elmondtuk,hogy mi történt.Én az igazat,Krista meg hazudott természetesen.Utolsó szünetben beszélgettünk erről Jessel.

-Ha Shara felébred úgy is elmondja az igazat!

-De mikor ébred fel?!

-Minél hamarabb annál jobb!Várj,mindjárt jövök,csak elmegyek a mosdóba.

Amikor mostam a kezem,ismerős hangot hallottam.Bementem az egyik fülkébe ráálltam a WC-kagylóra,majd elkezdtem hallgatózni.

-Az igazgató is simán bevette amit mondtam!-nevetett nagyot Krista.

-De úgy is kiderül,hogy mi történt ha Shara fel kel.-mondta két spirálozás közt Carol.

-Ha nem kell fel akkor nekem az csak jót jelent mert megszerzem Royt,ha pedig felkel teszek róla,hogy ne legyen az élők közt!-amikor ezt kimondta Krista,átgondoltam,hogy mit akarok csinálni és azért milyen bűntetetést kapnék.
Ezt nem lenne szabad,de kit érdekel!!

-Te fogsz elmenni az élők közül!-nem érdekelt ha kirúgnak,nem érdekelt ha igazgatóit kapok!De tartozok neki egy néhány pofonnal!

*Jessica szemszöge*

Már egy ideje elment Meli,amit nagyon furcsálok.Eldöntöttem megnézem hol marad ilyen soká'.Amikor benyitottam,Meli Kristát tépte.

-Jézusom!!Meli!!-lesokkolt amit láttam,szaladtam vissza a helyünkre ahol a fiúk is ott voltak.-Jöjjön valamelyikőtök!

-Mi történt?-kérdezte Roy,de nem válaszoltam semmit csak benyitottam a lány WC-be.Meli épp akkor húzott be egyett Kristának akinek eleredt az orra vére.

-Válasszátok már szét őket!!-Roy és Christopher lefogta Melit,James pedig Kristát.

-Te utolsó ribanc!Hogy rohadjál meg holnapra!De te is Jessica!!-odamentem hozzá és fel pofoztam.Emelte volna a kezét de rájött,hogy James fogja.

-Még egy ilyen nyerítés,kiviszed a kerítést!

-Nem csodálom,hogy Steewen szakított veled!Egy kígyó vagy!Tedd össze a kezed,mert ha Shara nem ébred fel,a nagyszülei feljelentést tesznek,te meg mész a börtönbe!!Ott meg nem tudsz kurváskodni!-csak úgy ömlöttek a szavak Meliből!

-Ribanc!-Meli ismét neki akart menni Kristának,de Christo elé állt és megcsókolta!-Mondom,hogy ribanc vagy!

-Nem én beszek fel olyan rövidnadrágot amiben kint a seggem,nem velem szakított azért a barátom mert ott csaptam a szelet más fiúk előtt,az ő jelenlétében!!

-Kussolj el ribanc,míg szépen mondom!

-Mer' ha nem?!

-Ez lesz!-felpofozta!

-Na jó,menjünk mert a végén még én fogom felpofozni!De abból nem lesz köszönet!-Christo maga mellé húzta Melit és összekulcsolta ujjaikat.

-Csak azért csókoltál meg,hogy leállítsam magam,vagy azért mert szeretsz?-láttam ahogy Meli és Christo megáll de én tovább mentem.

*Melissa szemszöge*

A szívem hevesen vert...nem tudtam mi lesz a válasz.

-Szeretlek!-magához húzott és ismét megcsókolt.

-Én is!-így mentünk a portáig ahol a többiek vették az adást és nem kérdezősködtek.

Este elalvás előtt átgondoltam a történteket.Shara minél hamarabb ébredj fel!Nem biztos,hogy felébred!Ezt azonnal verd ki a fejedből Melissa!Felfog ébredni!Reméljük...

Sziasztok!Ismét hoztam egy újjabb részt,remélem tetszik!Ha igen,nyomj a kis csillagra.Kommentben várom a véleményeket,szerintetek mikor ébred fel Shara?!

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt