24.Érzések

65 2 0
                                    

Elég furcs álmom volt...Carlos bevallotta azt,hogy szeret...Ez még nem minden!Én pedig csak annyit csináltam,hogy...megcsókóltam!A suli második rosszfiúját megcsókoltam!Egyre jobb álmaim vannak...

Ránéztem az órára és reggel 5:34-et mutatott.A fejem nem fájt,és a homlokom se volt meleg.A nappali ágyán takaró vot,gondolom Carlos a kanapén aludt.De hűlt helye volt.A konyhába nem találtam senkit.Csak egy cetlit.

Kedves Shara!

Keresztapád élettársánál leszünk egy darabig.Úgy értem pár napig.Amíg mindenki fel nem dolgozza a történteket.Ha jobban érzed magad(mármint lelkileg)akkor menj suliba.Ne hiányozz többet.

Puszi:Mama

Nyílt a bejárti ajtó.Carlos lépett be rajta.Egy papucs,kabát és egy rövidnadrág (!!!) volt rajta.Megjegyezném, hogy tavasszal reggel hajnalok hajnalán kint van rövidnadrágban!!

-Ohh...fel is keltél??

-Hát,látod...Tegnap hazamentél ruháért?

-Aha.Nem akartam Josh cuccai közt kutatni ezért haza mentem.-levette a kabátját és.......megláttam egy matekfüzetet...-Kicsodálkoztad magad Cica?-észre sem vettem,hogy ilyen látványosan nézem.De azt észre vettem, hogy nevet.-Jobban vagy?-odahajolt hozzám és megérintette a homlokom.

-Carlos te bűzlesz!

-Cica!Ez sértő volt...

-Milyen Cica?

-Ez a beceneved...Na,miért bűzlök?

-Vagy azért,mert nem fürödtél,vagy azért mert cigiztél és egy liter parfümöt használtál el....

-A második az!

-Hivadobtad a csikket?

-El a gereblyézésre.Tudom,hogy mamád sokat szokott unatkozni,főleg most...Úgy gondoltam,hogy adok neki egy kis munkát...Szerinted hova?A kukába dobtam.

-Rendben.Csinálok reggelit.Jó lesz a tükörtojás?

-Én nem kérek,de azért köszi.

-Biztos?

-Igen.Tudod mit?Majd én megcsinálom!Menj készülődj!

-Te vagy nálam.Úgy illik,hogy a vendéglátó készít,ételt,nem pedig fordítva.

-Nem fogsz tudni indulásig elkészülni.

-Ahogy te sem!

-Adj öt percet és itt vagyok!

-4:59!-Először nem értettem,hogy mire mondja.De aztán rájöttem...

-Én kész vagyok!-megfordult,hogy szemügyre tudjam venni.De már megint elbambultam.-Ennyire ne csodálj meg!Na menj!Készülődj!

-Ne.Égesd.Fel.A.Konyhát!

-Nem fogom.

-A tojás a...-Gondoltam,hogy nem tudja,hogy hol tartjuk a tojást szóval szólni AKARTAM!

-Már vissza is jöttél?-megfordult és......ott volt a kezében a tojás...

-Honnan az anyámból tudtad, hogy hol van az a kibaszott tojás?

-Mivel nincs spájz,ezért gondoltam a hűtőben tároljátok...Talán tévedtem...Picur?

-Az előbb még cica voltam...

-Most már Picur vagy,Picur!

-Miért?

-Másfél fejjel magasabb vagyok nálad... Bazdmeg!Negyed hét,de még át sem öltöztél!Még a csipa is ott van a szemeden!

Nem álltam le "veszekedni",inkább sarkon fordultam.Egyszerű volt a ruha szettem.Full fekete minden!Miután felöltöztem,felfogtam a hajam lófarokba.Amikor végeztem kimentem a konyhába,ahol nagyon finom illatok jöttek!

-WoW!Mik ezek az illatok?

-Tükörtojás...

-Segítsek befejezni?

-Már kész vagyok.-kivettem egy tányért, evőeszközt és leültem  enni(mivel Carlos nem evett).

-Ez nagyon finom lett!-mondtam miközben befejeztem a reggelit.

-Kösz.Lassan indulj,mert még elkésel.

-Te nem jösz?

-Van még egy kis dolgom.

-Mi az?

-Nem kell mindenről tudnod Picur.Én megyek.Szia.

-Hé!

-Mond...

-Köszi mindent.Komolyan.-felvette cipőjét,kabátját és elment.Bepakoltam és elindultam.

...

-Én nem értelek...-mondta Meli miután felvázoltam a helyzetet.-Akkor most mi van köztetek?

-Semmi.Levegő.Az van köztünk bőven.

-Csinált neked reggelit,aztán mondta,hogy dolga van,te megkérdezted hogy mi,nem válaszolt.Megköszöntél neki mindent és szó nélkül elment?

-Így ahogy mondod.

-Kérdezhetek valamit?

-Mondjad.

-Te érzel valamit iránta?



Sziasztok!Remélem jól sikerült a felvételi!Mindenkinek a legjobban kívánom!😘

Ha tetszett ez a rész akkor nyomj a 🌟-ra, kommentben pedig várom a véleményeket!

By: SeokHyungChan

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang