30.Anya?!

62 1 0
                                    

-....anya!-elengedte kezem,majd odament az anyukájához.

-Carlos fiam!-Carlos anyukája örömében elsírta magát miközben megölelte fiát.Csodálatos látvány volt.Én is bekönnyeztem.-Milyen férfias vagy! Hogy vagy?Eszel rendesen?Sofi-val miújság?Veled miújság?

-Az nem számit velem mi van...Te hogy vagy?

-Most már sokkal jobban!Üljetek le!-kivettem a zsebemből egy zsebkendőt,majd oda nyújtottam Carlos anyukájának.-Köszönöm.-leültünk a kanapéra,az anyuka pedig a vele szemben lévő fotelbe.

-Gondolom érdekel ki mellettem ez a lány...Ugye?

-Igen!

-Anya,ő itt Shara,a barátnőm!

-Örvendek!Helen vagyok!

-Szintén!-az arcáról nem tudtam leolvasni SEMMIT!Oké,nem vagyok ember ismerő...de,azértlehet látni az emberek arcán,hogy örülnek,vagy sem.

-Látom nem örülsz...-törte meg Carlos a csendet.

-Tessék?Jah,nem az,hogy nem örülök.

-Akkor?

-Gondolkoztam...Sofi hogy van?

-Jól.

-Megszeretnélek ismerni.-mondta Helen.

-Rendben.Nyugodtan kérdezzen.

-Ne,Anya ne kezd!

-Hány éves vagy?

-15.

-De azért elkezdi...-mondta Carlos unottan.

-Szüleid foglalkozása?

-Anya!Ha Shara-t akarod megismerni,akkor miért a szülei foglalkozásáról kérdezel?

-Csak!Azt hallottam,hogy együtt voltál Roy-yal.Jársz dili dokihoz?

-Nem.

-Miért nem?

-Engem nem erőszakolt meg.

-Bezzeg a keresztlányomnak kell járnia.13 ÉVES!-kezdtem megijedni.Szerintem Carlos olvasott a fejemben.

-Anya...Nyugi!

-NYUGODT VAGYOK!!-oké,sose mondja senki egy ideges embernek, hogy ,,nyugodj meg".Na,ezaz a két szó ami,kiveri a biztosítékot.

-Shara nem kell még menned?!A nagymamád már biztos vár!Haza kísérlek!-értettem mire céloz,és örültem,hogy haza kell mennem.

-Örülök,hogy megismerhettem!-felálltam majd az ajtóhoz vettem az irányt.

-Annyit azért még mondok...Carlos!Ti nem illettek össze...ez a liba ki fog használni!

-Szia,Anya!-Carlos megfogta a kezem majd kiléptünk az ajtón.-Bocsi,az előbbit...

-Ugyan.Egyébként apukád?Nem akarok tolakodó lenni,vagy ilyesmi,csak érdekel.

-Nem tudom.Nem is érdekel...

-Elváltak a szüleid?

-Maradjunk ennél.Ez jobb változat.

-Ahha.

-Neked?

-Mi van nekem?

-A te szüleiddel mi van?

-Az enyémek?Az enyémek le se szarnak...Utaznak,engem magukkal visznek.Beiratnak egy suliba,ha menni kell akkor szó nélkül kivesznek.Csak azért jöttem ide,mert nagymamámnak ebből elege lett.

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Where stories live. Discover now