-Te mit keresel itt?-hirtelen csak ezt tudtam kibökni.
-Megse öleled a bátyádat?!
-Dehogy nem!-fogtam és megöleltem,hosszú ölelés volt...nem engedtük el egymást,ahoz túl régen láttuk egymást...
-Hogy hogy te itt?
-Ha mégegyszer megkérdezed elmegyek!
-Azt merd megtenni...kikötözlek a postaládához!-mind a ketten röhögünk egyet.-Nyújtsak be kérvényt, hogy betold a segged a házba?
-Írásban kérem...!-bementem a házban,fogtam egy tollat egy lapot és írtam egy "kérvényt".Összegyűrtem majd kimentem.Megnézte majd elmosolyodott.
-Jobbat nem tudtál kitalálni?
-Mi bajoddal van azzal hogy ,,Hozzál be a házba,mielőtt meg beindítom amit te nagyon nem szeretsz!"-szel?
-Az,hogy nem akarok kínaiakat hallgatni!
-Arra van a bejárati ajtó...-mutatta az ajtó felé,megfogta a bőröndejit,én pedig a kis tatyóját.Igen, nagyon megerőltettem magam...Mikor bementünk a házba lepakoltunk,majd leültünk a nappaliba.
-Na,mesélj valamit!-támadtam le.
-Előbb te,és nem nyitok vitát!-egyet tudni kell!Ha valaki leáll Josh-al vitázni,akkor egy ideig senki nem áll fel.Josh nagyon jól érvel!
-Egyet értek!Téged legyőzni az érvelésben lehetetlen!Neked milyen szókincsed van ember?!
-Nagy.Tudod,unom,hogy mindig ugyan azokkal a kérdésekkel vallatom ki a gyanúsítottakat.Néha jó,amikor használom a megszokott szavak szinonímáit.
-Értem.
-Egyébként...-a tákájához fordult és kivett egy csomagot.-...Boldog születésnapot!Öt könyvet hány nap alatt fogsz elolvasni?
-Nem tudom,de szerintem nagyon hamar!Ez most komoly?Mielőtt megismertelek és Miután elvesztettelek?A Hűvösvölgyi suli első három része?
-Nem jó?
-De nagyon is!-a nyakába borultam,kis híján el is dőltünk...
-Ennek örülök...
-Meddig maradsz?
-Áthelyeztek,szóval sokáig.
-Hát,nem mindenhol van egy olyan jó rendőr,mint Te!
-Ne fényezz...
-De most komolyan!Okos, intelligens,és erős vagy!Kell ennél több?
-Ne rólam beszéljünk...Beszéljünk rólad!Van barátod?
-Hát,ami azt illeti van...
-Na,és milyen?Menő?
-Igen.
-Good boy?
-Többnyire igen,de volt már balhéja...
-Miért?Ő kezdte vagy csak védekezett?
-Ő kezdte.Ledrogosozta az egyik osztálytársunkat...
-És drogozik?
-Nem,csak cigizik.
-Értem.A cigis nem bánt téged?
-Nem.Egyszer ő is megvédett...
-Én ezt nem értem...Most ki a Good Boy?
-Mind kettő...asszem.
-Érvelj!
-Carlos megvédett... nem drogozik,nem kötekszik senkivel.Roy,ő anyázott Carlosnak aki neki ment,drogozással gyanúsította Carlost...Szerinted ki a Bad Boy?
-Roy.
-De miért?
-Ok nélkül gyanúsított meg egy ártatlan embert.Még valami?
-Próbáltunk és Carlos egyszer haza kísért...és nagyon kedves volt!Amikor a suli előtt táncoltunk Melivel,akkor a tánc végen,mikor lementünk megölelt.Roy pedig behúzott neki egyet.
-Roy egy állat!
-Kösz,tudod a ő a barátom....
-Bocs hugi,de nekem Róla ez a véleményem...Na,gyere!
-Hova?
-Elmegyünk moziba.
-Akkor legalább had öltözzek át!Mackónadrágba nem fogok neked elmenni moziba!
-Siess!-Beszaladtam a szobámba és gyorsan átöltöztem.
-De csini vagy!Na menjünk!-Beszálrunk a kocsiba,majd elindultunk.*A mozi után*
-Mamáék felhívtak mielőtt elindultunk,hogy ott alszanak Ricsiéknél.-Ricsi,Mama és Papó keresztfia akit most engedtek ki a kórházból mert műtőtték.
-Oké.-Bemenrunk a kapun és láttam,hogy van valami a postaládába.Kivettem és meglepődtem.-Ez kinek jött?
-Fondolom neked,mert az van rajta,hogy Boldog Születésnapot ezért csak neked lehet.Mi van még a borítékba?
-Egy nyaklánc...Egy BlackPink-es!De ki küldte?
-Nincs rajta név?-megforgattam a borítékot és nincs rajta név.
-Nincs.
-Értem.A nyakláncot viseld egészggel,de menjünk be mert szétfagyunk.
-Nincs is hideg!
-De akkor is menjünk be!-bementem a házba, gyorsan lefürödtem.Befeküdtem az ágyba és olvastam.De vajon ki küldte a nyakláncot?
Sziasztok!Igen,sikerült felraknom részt!Hol a diplomám?!😂😂Szerintetek ki küldte a nyakláncot?Egyet elárulok, hogy nem Josh...XD Sokat segítettem igaz?😂
Várom a tippeket,hogy ki küldte az ajándékot!😉Köszönöm a több mint 500 megtekintést!😘😘
Ha tetszett ez a rész akkor katt a ❄-ra (ez lesz a csillag...) kommentben pedig várom a véleményeket!
By: SeokHyungChan
YOU ARE READING
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomanceShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...