Reggela kedvenc számom keltett,de muszáj voltam kinyomni.Elkezdtem készülődni és olyan tíz perc múlva úgy néztem ki,mint egy normális ember.Volt még idő az indulásig.Hamar elment az idő,Melissa már be is kiabált,jelezve,hogy itt van.Felvettem a cipőm és már mehettem is a barinőmhöz.Út közben beszélgettünk erről-arról,az már biztos,az idő rohan.
-Sziasztok!!-hátha hallották,de nem élem bele magam.
Odamentem a helyemhez kipakoltam és csatlakoztam Melissáék társaságához.Bemutatta nekem Jessicát aki közbe szólt a száj harcban.Első óra rajz volt.Egy természetfeletti lényt kellett rajzolni.Szerintem nekem jól sikerült,szeretek és tudok rajzolni.A kövi óra fizika volt.Carlos felelt,súgtam neki amikor csak tudtam,így össze hozott egy kettest.Volt még tesink,törink és az utolsó óránk osztályfőnöki.
-Sziasztok!!-jött be az oszi majd lerakta a naplót az asztalra és egy listát vett elő.-Láthatjátok van mit megbeszélnünk,kezdjünk bele.Az igazgató úr mesélte,hogy volt egy incidens.Remélem nem lesz több ilyen.-nézett rám és Carlosra.
-Khm...igen Shara!!-fűzte hozzá James.
-Meg ne fulljál!!!-néztem az illetőre.
-Térjünk vissza onnan ahonnan elkezdtünk!-állított le minket a tanár.-Iskola kirándulás lesz.-ettől a mondtattól mindenki bezsongott.-Nyugalom!!Ha megengeditek folytatnám!-az oszi Royra nézett a ki vette az adás.
-Kuss legyen!!!-ordította el magát,ami hatásos volt,elhallgattunk.
-Köszönöm!Tehát iskola kirándulás.
-De hova?!-érdeklődőtt korúsban a társaság.
-3...2...1...a strandra!!-bezsongtunk akkor amikor megtudtuk,hogy megyünk kirándulni,megőrültünk akkor amikor megtudtuk hova.-Gyerekek nyugalom!!Elmondanám a szabályokat!-ekkor furcsán néztünk a tanárra.
-Szabályok?!Most komolyan lesznek szabályok?-hitetlenkedett Tina.
-Igen Tina lesznek!Mondanám is csak nem találom a papírt amire felírtam.-kereste a tárgyat végül megtalálta.-Külön szabályok vannak a nemekre.De előtte egy kérdés,egybe részes vagy külön részes bikinibe akartok jönni?-fordult a lányok felé.
-Külön részes!!-kiáltottuk egyszerre.
-Rendben.Kezdem a leányzokkal.Otthon a ruha alá veszitek fel a bikinit!Nem lehet kihívó az említett ruha.Amúgyse lehet de most főként ne sminkeljétek ki magatokat!A hajatok lehetőleg kontyba csináljátok meg!Semmien ékszert ne hozzatok,ne legyen rajtatok.-fejezte be a lányok részét.-Akkor most a fiúk.Lehetőleg fürdőgatyát vegyetek fel és arra rá egy rövidnadrágot!Senki nem húzza le a másikről a nadrágott!!-nézett Roy csapatára.-Ez mindenkinek szól,ne fújjátok be magatokat.Se kölnivel,se parfümmel,se dezodorral.Akkor most pedig az egyéb közlemények!
-Még van?!-nézett nagyot a fiú társaság.
-Ez csak a fele annak,amit az igazgató úr először kiszabott!A 7:47-es vonattal megyünk,gyülekező 7:30-kor az állomáson.Megérkezünk 8:06-kor,haza indulunk 15:43-kor,megérkezünk 16:02-kor.Mindenki leírta?-érdeklődött az oszi.
-Ja,hogy ezt írni kellett?-bambult Adam.
-Majd elkéred valakitől.Arra kérlek titeket,hogy mindenki hozzon egy plédet amire fog ülni,vagy ha esetleg van akkor napozószőnyeget!Ott megbeszélünk egy időt,hogy mikor kell vissza jönni a helyünkre!Amit most mondok mindenki írja fel!Mondhatom?-nézett ránk.
-Várjon....most már igen!-halászott ki a táskájából James egy lapot.
-Ahogy diktálom,úgy írjátok.Ezt kell hozni:pléd vagy napozószőnyeg,naptej,kalap vagy sapka,törülköző,étel,ital ami nem cola.Így nem leszek:leengedett hajjal,sminkelve,ékszerekkel,nadrág nélkül,kihivó viseletben.Ezt nem teszem:nem dohányzok a strandon,nem fojtom a másikat a vízbe,nem huzom le a másikról a nadrágot.-fejezte be a mondandóját.-Aki nem írt le valamit az kérje el és irja le.Két hét múlva kirándulás,indulás előtt mindenki reggelizik,a költség amit be kell adni 1000 ft.-zárta le.
Pár perc még volt az órából,addig akinek hiányos volt az elkérte és leírta.Öt perc múlva megszólalt a csengő és mindenki kirohant.Melissa,Jessica és én hazafelé tartottunk.
-Holnap szombat,ugye?-nézett ránk Melissa,mire mi bolintottunk.-Mi lenne ha holnap elmennénk shoppinggolni?
-Én szívesen megyek!-egyeztem bele.
-Én is.-Jessica is beleegyezett.
-Akkor holnap tízkor megyünk,előttünk talizunk és apa elvisz.-tudatta velünk,hogy hogy lesz.
Sziasztok cukorkák!!Hoztam nektek egy újabb rész,remélem tetszeni fog.Írjátok meg kommentben a véleményeteket.Nem sokára hozom a kövi részt!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/
RomansaShara West egy átlagos tini.Csak ő kiskora óta utazik és utazik.De ez egyszer meg változik.Nyolcadik év végen a nagyszüleihez költözik így új iskolába megy.Új suli,város,barátok,románcok,sírások,csalódottságok.Vajon megtalálja az igazit? 2017.május...