19.Hero

47 2 0
                                    

Na jó!Amikor a bátyád azt mondja,hogy ne gyere haza egyedül akkor szeritem nem így gondolják.Egyszer már ez megtörtént fényes nappal,tető felett.Akkor azt hittem,hogy nem lesz ilyen.De csak hittem....

Reggel szokás szerint felkeltem,majd elvégeztem a rutinomat.

-Ma későn érek haza.-mondja Josh indulás előtt.

-Baj van az őrsön?

-Mondhatni.Vigyelek el?

-Nem.Meli is jön,sétálunk egy kicsit.

-Rendben,akkor szia!

Felhuzakodtam,majd kimentem a kapuhoz,ahol Meli várt.

-Szia.

-Szia.

-Mi volt a suliban?Csak én hiányoztam?

-Nem,Carlos is hiányzott egész héten...gondolom lóg...

-Értem.Roy mit szólt a bátyádhoz?

-Azt hiszi,hogy járunk...Csak csütörtökön esett le neki.

-Ne harizz,hogy ezt mondom,de a barátod nem az eszéről híres!

-Nem te vagy az első aki ezt mondja.Josh még azt is mondta,hogy nem örül a kapcsolatunknak...

-Ha nem örül,akkor nem örül...Várj!Mi lóg a nyakadba?

-BalckPink-es nyaklánc.

-Kitől kaptad?

-Na ez vicces...Josh haza jött és elvitt moziba.Mikor visszaértünk láttam,hogy van valami a postaládába,a borítékban annyi állt rajta,hogy Boldog Születésnapot és a nyaklánc.Még név se volt rajta...

-Van elképzelésed,hogy kiküldte?

-Nincs.

Odaértünk a sulihoz.Felmutattuk a belépőkártyánkat és bementünk.Még első óra előtt beszélgettünk Meli-vel.De csengetés után..

-Jó reggelt!-jött be a földrajztanár.-Ki hiányzik?

-A drogos.-szerintem nem kell mondani azt,hogy ezt Roy mondta.Rajta kívül senki nem hívja így.

-Ez különös.Előző héten is hiányzott végig.Nem tudja senki, hogy mi van vele?

-Biztos szivott és kiütötte magát.

-Roy!Nem veszed észre,hogy ezeken a favicceken csak te nevetsz?Amúgy is,honnan veszed, hogy Carlos olyan anyagokhoz nyúlt?

-Üt róla!

-Valaki látta már olyan állapodban?-mindenki hallgatott.-Na és te Roy?Láttad már olyan állapotban?

-Nem.-dörmögte az orra alatt.

-Akkor ezen az órán erről fogunk beszélgetni.Hogy lehet észre venni,ha valaki ilyet használ.

Az óra további részében erről beszéltünk,illetve ilyen videókat néztünk.Mármint azt,ahogy szakemberek beszélnek erről.Délután szólt a zeneiskolás tanár,hogy hétkor menjünk vissza,mert valami fontos elintézni valója van.Úgyhogy hazamentem és vártam a hét órát.Addig is gyakoroltam.Hétkor elindultam.Útközben felhívtam Josh-t, hogy elmentem fuvolára.Azt mondta,ha végeztem hívjam fel,értem jön és gyorsan haza dob.Bementem abba a terembe ahol volt a meghallgatás.

....

Soha többet nem engedek senkit előre!!SOHA!20:23-kor,azaz most végeztem!Egy órán keresztül várakoztam!Gyorsan szétszereltem a fuvolát elraktam,majd elindultam.Nem akartam egyből hazamenni,így benéztem a parkba ami a suliközelében van.Szerencse,hogy a mi uncánkba is van egy olyan út ahol belehet menni az erdőbe...Minden korom fekete volt,csak a lámpák gyér fény világított...De,rájöttem valamire...Arra,hogy kikéne cserélni a lámpák izzóját!

Az ellentétek vonzzák egymást /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora