1

83 4 2
                                    

Ömür Keskin babası Oktay Keskin'in intiharından sonra başına geçtiği Anka Holding'i bir başarıya daha taşıyacak gibi görünüyor.

Üç yıl önce Ağva'da ki yazlığında kafasına sıktığı kurşunla hayatına son veren başarılı iş adamı Oktay Keskin'in kızı Ömür Keskin babasının ani ölümünün ve vasiyetinin ardından holdingin başına geçmişti.Daha yeni üniversiteden mezun olan genç kız iş dünyasında büyük bir yankı uyandırmış ve iş camiasının meraklarını üzerine toplamıştı.İlk bir yıl Ömür Keskin durağan dönemine girmiş,yüksek lisans yapmak için gittiği Kanada'da işten eli ayağı çekerek rakiplerini sevindirmişti.Sonrasında ise dönüşü ile büyük ses getirerek Anka Holding'in küllerinden yeniden doğmasını sağlamıştı.

Bir yıl içersinde büyük başarılara imza atan ve özel hayatı herkesçe merak edilen başarılı güzel şimdi de holding olarak bir başka ilke imza atıyor.

Uzun zamandır ilaç ham maddesi üreten ünlü firma Detox'un sahibi Kenan Sarı Anka Holding'in himayesi altına girerek,Ömür Keskin'in destekleriyle ilaç üretimine de başlamak istediğini belirtmesiyle iş dünyasınca dikkatleri üzerine çekmişti. Başarılı güzel ise bu isteği kırmayıp firmayla görüşmeyi kabul ederek mimarlık,inşaat,eğitim ve nakliyat gibi sermaye alanlarına bir yenisini daha ekleyecek gibi.

Ömür Keskin'in bu yeni yatırımı daha gerçekleşmemiş olmasına rağmen iş dünyasında konuşulmaya başladı bile.Şimdi ise tüm gözler imzalanması beklenen anlaşmada...

Genç kadın gazetede kendisi için yazılanları okurken son üç yıldır olduğu gibi gözleri yine aynı yere takıldı.

Kafasına sıktığı kurşunla hayatına son veren iş adamı.

Onca sıfat veya tanım varken,kullanabilecekleri onca övülesi başarısı varken,babası böyle mi anılıcaktı bundan sonra.

Kafasına sıktığı kurşunla.

İki yıldır her şeye alışmış,babasının geride bıraktığı tüm o hengameyi rayına oturtmayı başarmıştı.Daha yeni mezun olduğu okulundan sonra omuzlarına binen babasızlık yükünü ve holdingi kaldıramaycağını bilerek çareyi Kanada'da yüksek lisans yapmakta bulmuştu.

Hem babasının ona bıraktığı vasiyeti layığınca yerine getirmek hemde kafa dinleyip,uzaklaşmak adına yüksek lisans eğitimini sürdürürken gerek manen gerekse manevi olarak gazetede de dendiği gibi bir duraklama dönemine girmişti.O dönemde bolca düşünme şansı edinen Ömür'ün babasına olan kızgınlığı da geçmişti.Oktay Keskin'in ortada elle tutulur hiçbir sebep yokken neden kızının ona elli birinci yaş gününde hediye ettiği Blow F92 tabanca ile canına kast ettiği hala büyük bir muamma içersedeyken Ömür artık bunu düşünmüyordu.Biliyordu ki babasının geçerli bir sebebi vardı...vardı da  Ömür'e bunu söylememişti o kadar.Genç kadın adı gibi emindi ki Oktay Keskin asla sebepsiz yere böyle bir şey yapmazdı.

Kanada'dan aklı başında yaşına göre oldukça olgun bir iş kadını olarak dönmesinin sebebi de buydu aslında.Babası sebepsiz yere ölmemişti.Bir sebebi vardı,sadece açıklamamıştı o kadar.Ömür'ün yapması gereken tek şeyse babasının yasını tutup onun bıraktığı emaneti Anka'ya sahip çıkmaktı.Biliyordu ki babası hiçbir yerden,hiçbir şekilde destek almadan tırnaklarıyla kazıyarak kurmuştu bu şirketi.Ömür ise hakkını vericekti bu şirketin,gerekirse hayatını adıyacaktı yinede zirvede olucaktı babasının emaneti.

"Ömür hadi kızım Kenan Beyler bekliyor." Kapıda ona gülümseyerek bakan Haldun Dinçer'e çevirdi bakışlarını genç kadın.

Babasının en yakın arkadaşı,şirketin Ömür'den sonra sözü geçen en saygın kişisiydi Haldun Amcası.O Kanada'dayken şirketi ayakta tutan yegane insandı.Şimdi ise babasının emanetine o da gözü gibi bakıyordu fakat onun yükü Ömür'den biraz fazlaydı.Hem şirkete göz kulak oluyor hemde biricik arkadaşı,can yoldaşı Oktay'ın kızı Ömür'e sahip çıkıyordu.

DOKUNULMAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin