Sziasztok! Meghoztam az új, extra hosszúságú részt. Itt aztán minden fog történni, remélem, szeretni fogjátok :) A végéért pedig ne utáljatok nagyon, ha tudom, hogy várjátok, sietni fogok a következő résszel ;)
****************************************
Mindketten hullafáradtak voltak, amikor megérkeztek a kis hotelbe, alig két utcányira a kórháztól, ahol Ashlee-t műtötték aznap délután. Út közben folyamatosan tartották a kapcsolatot Emmával, aki bent volt a húgával egészen addig, amíg betolták a műtőbe, majd két órával később visszavitték, de ezúttal az intenzívre. Amikor Harry felhozta a bőröndjét a kocsiból, Lou épp vonalban volt a lánnyal. Szerette volna tudni, éppen miről beszélnek, de Louis hamarosan kinyomta a hívást, és nézte, ahogy Harry hajából patakokban ömlik a víz.
– Megint esik? – kérdezte, aztán felállt az ágyról, hogy segítsen helyet csinálni Harry cuccainak, mert a kis szobában alig fértek el ketten, főleg két nagy bőrönddel.
– Zuhog. De könyörgöm, mondd azt, hogy jó híreket kaptunk Sassyről – nézett Harry türelmetlenül a párjára. Louis halványan elmosolyodott, és bólintott mellé egy aprót.
– Ash felébredt. Egy kis időre magánál volt, de hamar visszaaludt. Eddig úgy tűnik, minden a terv szerint halad, legalábbis az orvos ezt mondta Emmának.
– Hála istennek – fújta ki Harry a sokáig bent tartott levegőt.
– Reggel amint lehet, meglátogatjuk – ígérte Lou, és összevont szemöldökkel nézte a párját, aki újra az orrát fújta, aznap már sokadszorra. – Jól vagy? Olyan, mintha elkaptál volna valamit.
Harry közérzete nem volt az igazi, ezt már tegnap is érezte, de először betudta az idegeskedésnek, mára viszont igyekezett minél több vitamint beszedni. Nem akarta, hogy lázas legyen, egyszerűen az most ki volt zárva. Egy hatalmas meglepetéssel készült Louis-nak, ami feleannyira sem lesz érdekes, ha ő közben lebetegszik.
– Csak egy kis nátha – vonta meg a vállát Harry. – Gyorsan lezuhanyozom, mert az eső teljesen eláztatott. Te nem jössz? – kérdezte apró mosollyal a másikat.
Louis boldogan indult a fürdőbe, és amíg Harry beállította a vizet kellemes hőfokúra, ő gyorsan levetkőzött. Ahogy oldalról a tükörbe sandított, és pillantása megakadt a saját testén, félve mérte végig magát. Gyorsan behúzta a hasát, és örömmel látta, hogy a halvány kockák azonnal szépen kirajzolódtak. A tekintete tovább siklott a fenekére, és ez volt az a pont, ahol alaposan elbizonytalanodott. Mindent megadott volna azért, hogy olyan szép popsija legyen, mint Harrynek, ezek helyett a túlméretezett labdák helyett. Harry nyúlánk izmai a gyengéi voltak, a fiú komolyan úgy nézett ki, mintha minden tagja alapos mérnöki munka hibátlan eredménye lenne. El sem tudott volna képzelni tökéletesebbet, gyönyörűbbet. Most már teljes testtel a tükör felé fordult, és érdeklődve nézte magát, hogy vajon Harrynek mi tetszhet rajta. Egy tökéletes pasinak mi szüksége egy kevésbé tökéletesre?
– Lou, minden oké? – kérdezte Harry óvatosan. Louis már egy fél perce bámulta a tükörképét, és az arca egyre csak komorabb lett.
– Aha – vetette oda a fiú, és kissé szomorúan fordult párja felé, aki meztelenül várta, hogy bemenjenek a zuhanyzóba.
– Szerintem valami baj van – billentette oldalra a fejét Harry, és a mellkasa előtt összefont karokkal próbálta megfejteni Louis-t. – Ugye nem Ashlee-vel van valami? – kérdezte sokkal kétségbeesettebben.
– Dehogy – rázta meg a fejét Lou hevesen. – Mindent elmondtam neked, amit Emma mesélt.
– Akkor? – faggatózott tovább Harry.
YOU ARE READING
Játsszuk el, hogy tetszel! (Larry Stylinson ff.)
FanfictionAshlee Lester imádja a pasiját, a gyermekkori barátját és a kalandokat. Egy titok mégis arra kényszeríti a lányt, hogy cselhez folyamodva bábuként mozgassa a számára két legfontosabb embert. Sassy Lou-é. Louis Tomlinson egy kicsit bizalmatlan, magán...