Sziasztok! Ééés, itt a várva-várt rész, remélem, szeretni fogjátok ;) Erről most nem is mondanék többet, jó olvasást kívánok, és várom a visszajelzéseket :)
*******************************************
Louis egy pillanatra megállt a mozdulatban, de hamar túltette magát a tényen, hogy Harry mindenről tud. Amikor a fürdőben összeakadt a pillantásuk, nyilvánvaló volt, hogy Harry rájött: nem egy kék műanyag-kacsát rejteget a habok alatt, amitől már gyermekkora óta képtelen megválni. Louis pirult még néhány másodpercig, aztán felhúzta az alsóját, és olyan határozottan fordult meg, hogy egy pillanatra párját is ledöbbentette.
– Gyerünk, Harry, mire vagy kíváncsi? – kérdezte elszánt tekintettel. – Igen, vettem valamit, mert kíváncsi vagyok. Nem, nem igazán jutottam el odáig, hogy kipróbáljam – sorolta a tényeket úgy, mintha csak az időjárásról beszélne. Valójában meg akarta előzni a zavarba ejtő kérdéseket.
Egy órával azelőtt próbált ellenállni a neonfeliratnak, ami az út túloldalán világított, egyre élénkebben az esti szürkület miatt. Míg tett egy kis sétát a park felé, igyekezett kizárni a gondolataiból azt, hogy valami olyat csináljon, ami nevetségesnek tűnik... De ahogy visszafelé sétált, megtorpant, amikor egy csapat, enyhén ittas, röhögcsélő pasi lépett ki a boltból, akik biztos valami legénybúcsún vettek részt. Elgondolkozott rajta, milyen lenne, ha csak úgy, viccből beszerezne egy vibrátort. Aztán ráébredt az igazságra: ha megvenné, biztosan kipróbálná. És akkor mi van? Tudni akarta, hogy milyen... Tartott tőle, hogy nem fogja élvezni a passzív szerepet, ha kipróbálják Harryvel. Egyszerűen el sem tudta képzelni, mi lehet olyan felemelő érzés abban, ha befurakszik oda valami... nagy. Aztán döntött. Gyors léptekkel indult el a szexshop bejárata felé, és amikor bejutott, máris keresni kezdett valami... kisebbet. A történet itt véget is ér, hiszen talán öt perce volt együtt az új szerzeményével, amikor Harry belépett a fürdőbe.
– Tündérke, feküdj mellém az ágyra! – hívogatta Harry halkan. – Szeretnék egy kicsit beszélgetni.
Harry már mást is nagyon szeretett volna, de úgy gondolta, legjobb lesz, ha előtte gyorsan letisztázzák a dolgokat. Louis beleegyezően bólintott, és bebújt a takaró alá. Szembefordult Harryvel, és vett egy mély lélegzetet, mielőtt bólintott.
– Rendben. Beszélgessünk... az jó – mondta nem túl meggyőzően.
Harry elmosolyodott, és a térdét befúrta Louis combjai közé, majd közelebb araszolt a fiúhoz. Beszívta a habfürdő illatát, miközben érezte Lou természetes aromáját is, és nyelt egy nagyot, mielőtt belekezdett. Ha ezt a beszélgetést megússzák anélkül, hogy letámadná Louis-t, akkor nyert ügye van.
– Szóval te vettél egy... ? – nézett rá kérdőn Harry.
– Egy segédeszközt, ami segít felkészíteni arra, hogy belém hatolhass – válaszolt Louis, de nem nézett Harry szemébe. A mellkasát bámulta, és idegességében az ajkát harapdálta.
– Szeretnéd megtapasztalni, hogy milyen? – kérdezte Harry óvatosan.
– Igen, szeretném – felelte Louis alig hallhatóan. – Kicsit félek, hogy milyen lesz, ha megengedem neked... Mert, mert...
– Shh, tudom, mire gondolsz – mosolygott kedvesen Harry, miközben a mutatóujját a fiú ajkai elé emelte. – Ezek jártak az én fejemben is, mielőtt megtörtént a dolog. Előtte nem sokat tudtam a fiúszexről, csak az innen-onnan összekapart infókra hagyatkozhattam. A partnerem is teljesen kezdő volt, ráadásul türelmetlen is, úgyhogy... Még csak el sem élveztem.
ESTÁS LEYENDO
Játsszuk el, hogy tetszel! (Larry Stylinson ff.)
FanficAshlee Lester imádja a pasiját, a gyermekkori barátját és a kalandokat. Egy titok mégis arra kényszeríti a lányt, hogy cselhez folyamodva bábuként mozgassa a számára két legfontosabb embert. Sassy Lou-é. Louis Tomlinson egy kicsit bizalmatlan, magán...