"Bir insanı beklememen ve onu dinlemeden gitmen çok büyük kabalık olduğunu sana ebeveynlerin öğretmedi mi?Ha?Ayrıca eve gidince sana yemek filan da yok beni dinlemeden çıktın.Sözümüm dinlenmemesi en sevmediğim şey bu aklınızda olsun bayım..."
"Şaka yapıyor olmalısın.Cidden mi?Yemek yok mu şimdi?"
"Tabiki de yok.Dolapta hazır ramenler var gider onlardan yersin ben aç değilim.Kendini doyuracak kadar büyümüş olmalısın.Haksız mıyım?"
Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.Hain bir gülüş attım ve şapkamı takıp arabaya bindim.Daha doğrusu bindik.
"Son geldik kalk.Altı üstü 20 dklık yol.Nasıl uyuyabilirsin?Hey!heyyyy!"
"Ne bağırıyosun be kulağımın dibinde bar bar.Ayrıca 20 dklık yolu 40 dakikada geldik.Beni söyletme dakika tuttum."
"Bir şeydede cevabın ol..."
Mark daha sözünü bitiremeden onun yanından hızla geçip eve çıktım.Puhaha intikam.Sonahari Anyu kimmiş ona göstericem bu bir savaştır.Ne diyorum ben ya ne savaşı?Acıktım heralde...
Eve girince direkt dolaba yöneldim ve kapağı açtım...Bi saniye bu gördüklerim gerçek olamaz.Lütfen kayıtlara geçin saat 02:45 got7'ın mutfağı ve benim abur cuburlarım yenmiş ama kim tarafından...
Ben bunun cevabını çok iyi biliyorum.Merdivenlerden yukarı kata çıkarken bir yandan da bağırıyordum"JJJacksonnnnnn...hangi odadasın.A gerek kalmadı kendini belli ettin zaten."
Odaya girdim ve haklıydım.Jackson bütün hepsini yemişti.Göz bandını yukarı çektim ve konuşmaya başladım.Uyanınca göz bandının lastiğini bıraktım ki acıyla uyansın...
"Napıyorsun sen ya?Nesin sen katil mi?Dur tahmin edim Goblin filminden fırlamış azrail misin?O zaman bende yakışıklı Goblinim Mark da Eun tak yani goblinin karısı?Ha?Doğru olduğumu biliyordum Jackson Wang her zaman."
Ben tam ağzımı açıcakken.
"İnsanların odasına izinsiz girmemelisin ki bu oda benim ve ayıcığımınsa."
"Ayıcık?Mark ben senin kocanım goblinim.Yakışıklı goblin ayıp ayıp..."
Dedi Jackson araya atılarak.
Bende sözünü keserek
"Demek senin odan ve ayıcığın pekala peki Jb hyung hangi odada uyuyor?Bana ne zaman istersem sizi uyandırabileceğimi söylemiştiniz demi?"Gıcıklık değil mi lan zaten uykumm...Vardı ama buna değerdi nasıl olsa izinliyim dört gün.Bütün koridordaki kapılara vurdum ve kaçtım.Jackson arkamdaydı bu yüzden o yaptılar sanmadılar direkt ben olduğumu anladılar.Ben odaya kaçarken Jb hyung yakamdan tuttuğu gibi aşağı kata götürdü.Gözleri uykudan şişmiş,kaşları sinirli olduğu çatılmıştı.Aman Yarabbi bu ne çirkinlik.Karşımda got7 değil uyuyan güzeller var sanki...
"Ee Jb hyung uyumayacak mısınız?"
Jb
"Sana bir kaç söyleyeceğimiz şey var.Kendini tanıt çaylak senin sadece ismini biliyoruz.""Tamam."diyerek söze başladım her şeyi anlattım en sonunda Mark sözümü keserek
"Ağlamayacaksan devam et senin çirkinliğini çekecek durumda değilim."
Bende artık sinirlenmiştim.
"Senin için ne önemim var ki.Sadece bir hiç bir şeyim.Sanki senin karşında ağlayacak düşük birisiyim.Merak etme ben hiçbir şeyim..."
Diyerek hışımla yukarı çıktım.Aşağıdan Jb hyungun sesi geliyordu.
"Son iyi geceler yarın evde yokuz gelince yemek isteriz lütfen bize bir şeyler hazırla.Sen bizim için bir..."
Daha lafını bitirmeden kapımı hızlıca kapattım ve yatağa attım kendimi.Nedenini bilmeden ağlamaya başladım.
Son'un kalbi, Son'un beyni sana emrediyor.Ağlamayı kes nedensizce ağlama.Şimdi diyeceksin ne duygusuz bir beyin.Ama haklı beyin senden daha çok çalışıyor.Bir susun ya beden hepinizden çok çalışıyor....
Napıyorum ben ya.Kalk Son kalk git duş al...
Banyodan çıktım ve kendime bir baktım.Yüzüm eskisinden daha beyazdı ve saçımın rengi solmuştu.Yarışmadan önce bir kuaföre gidip güzel bir renk yaptırmalıyım...Bir süre aynadan kendime baktıktan sonra düşündüm.Bu yarışmada her şirketten en fazla üç kişi katılacaktı.Acaba Monsta X de orda olur muydu?En sevdiğim grup tabi bunu belli etmesemde got7'dan sonra...
Kafamı yastığa koydum.Kitabımı eline aldım sayfayı çevirdim ve...Doğum günümü yazdığım sayfa.Çok yakındı yani yakın dediğim...Bir dakika bir dakika.Doğum günüm yarışma gününe denk geliyordu.Bu harikaydı eğer birinci olursam anneme ve bana verilecek en iyi hediye bu..Başka açıklama olamaz.Tabii birinci olursam.Kafamı yastığa koydum tüm ışıkları kapattım.Zifiri karanlık ve sessizlik.Buraya geldiğimden beri doğru düzgün uyuyacaktım...Lütfen anne bana şans dile sana ihitiyacım var...