Kitabı bitiremeyeceğim.Sadece sonunu yazıcam kısa olacak ama arada olanları siz hayal edersiniz.Lütfen anlayış gösterin...
Mark'ın ağzından
Neden dünya neşesi ha neden?Daha öbce neden hastaneye gitmedin.O gün odanı geziyordum.Öldüğün gün için istediklerin yazıyordu.Doğum günümde ölmek istiyorum demişsin.Bugün doğum günün.Ayrıca yarışma günü o kadar hazırlanmıştık be.Hava sıcak ama hafif rüzgarlı istemişsin.Aynen de öyle biliyomusun.Ayrıca cenazene on kişiden fazla kimse gelmesin istemişsin.İşte sadece Got7 ve Wonho var.Bide şey vardı o listede...Tabi ya nasıl unuturum.İki şey vardı sakura ağacının altına gömün yakmayın beni istediğin gibi kocaman bir sakura ağacının altındayız.sadece senin ve bizim.Bir diğeride...Nasıl söylesem neden dünya böyle güzel insanlar daha çabuk ölüyor.neden.Öldüğümde kimse ağlamasın.Daha ne olsun sen gitmişsin sen ben senle ne hayaller kurmuştum daha...Tamam ağlamak yok...Ne demek ya bir milyanda iki kişide görülen hastalık sende vardı.Neden daha önce söylemedin.Omurilik soğanın ölüyormuş.Sende öldün işte.Neden beni beklemedin.Hatırladın mı bugün sana güzel giyin güzel düşün güzel gülümse demiştin.Bunu yazmam baştan beri hataydı sen hep güzeldin.Gülüşün bize güç verirdi.Bize vekillik,bize aşçılık,bize anne yada abla oldun....Jbden bile iyi bir lider olurdun emin ol.Dünya neşesi üzgünüm seni koruyamadım verdiğim sözü tutamadım.Bugün senin bana ne güzel kokuyor diye uzattığın papatyalar varya.Bütün çiçekçilerden sana aldık.Hepsi senin keşke daha önce yapsaydım şimdi ne gereği var...Özür dilerim seni...Sana söz veremem ama ağladığımı hiç görmedim sen. Eminim görsen sen daha çok ağlardın benden...Ben.. Ben daha fazla konuşamayacağım.Özür dilerim...O güzel sesini bir kez daha duymak için neler vermezdim.O güzel sesini duyamadığım için Özür dilerim.
Wonho'nun ağzından
Biliyomusun?Hayatımda senden güzelini görmedim desem doğrudur.Anneme çok benziyosun.Ama o bir köşede kalsın.Hani odada dans etmiştik o zaman sana tutulmuştum.Ama sonra sana her türlü belli etmeye çalıştım seni sevdiğimi ama anlamadın.Nasıl çelişkiyse.Bugün bizimle olsaydın sana süprizimiz vardı.Olmadı yanına bi daha ki gelişimizde...O bir kenarda dursun en çok sana ne zaman kırıldım biliyomusun?Sen kimseye sevgi beslemezmişsin.Doğru böyle insanlar nadir gelir.Bende öyleydim ama ta ki seni görene kadar.Sen sevgini delicesine abi kardeş gibi yaşayacaktın.Bende öyle isterdim.Seni sevdğimi bildiğin halde pot kırmadan deli gibi koşmak eğlenmek...Son gün seni gördüğüm zaman hani son gün hiç bir şey hatırlamadığını söylediler sonra odaya girdim ve sen öyle çaresizce duruyordun ama gözlerin sizi öbür tarafta bekleyeceğim seni tanıyorum Shin Ho Seok der gibiydi.Ama sen bana bakmazken Hani şu sol taraf varya uyuştu.Ama ilk önce ilk önce bir ağrı nefes alamadım en sevdğimiz eriyordu gözümüzün önünde sonra o ağrı taşlaştı ve uyuştu orası kapadı kimse giremez oraya senden başka.Senden Çok özür dilerim...Sana erken rastlamadağım için.Özür dilerim...
Yazardan
Hepsinin sözü bittiğinde yağmur yağdı.Hiçbiri sözlerini tutamadılar göz yaşları yağmura karışıp onun toprağımı suladılar.Ve en son dünya daha da kötüleştiğini belli edercesine kiraz ağacının yapraklatını döktü.Hepsi tek bir ağızdan senin yanına geç gelicez burada senin istediklerini yapıp daha sonra gelicez bizi bekle dediler.O günden sonra böyle insanlara az rastlanır oldu.Sevgisini aşk ile değil deli dolu kalpten inanarak abi kardeşçesine yaşayanlar oldu.Sevgiyi yalanlayıp nefretten hırs alan hırsızlar doldu etraf ne yazıkki sevgi artık insanda ters tepiyordu.Mutluluk değil bencillik veriyordu.Birinin sevdiğini diğeri sevemiyordu işte..En basitinden papatya yaprağı on iki taneydi bir fazlası bencillikti yaprağının kopalırken seviyor sevmiyor mu diye sormak yerine hiç ona sormadılar acıyor mu acımıyor mu diye.Son bir defa daha mezara bakıp bütün papatyaları üstüne bırakıp gittiler....
Mutsuz sonu sevip sevmediğinizi bilemedim ama en azından size bi anlam kattıysam iç ruhunuza saygı duyarım.Sevgi ile kalın nefret ile beslenen bencil insanlar sizler için var onlar olmazsa sizde sevemezsiniz herkesi sevin hoşçakalın...