Ben onu beklerken bir araba geldi ve camı açtı.
"Hadi bin zamanımız yok paparaziler bugün etraftalar."
Tamam diyip arabaya bindim.Çok uzak olmayan ama insanı rahatlatan bir cafeye geldik.Masaya doğru yürüdük.Masada benim çok yakından tanımadığım üyeler vardı.Hepsine selam verdim.
Sonra oturduktan bir süre sonra onlar masadan kalktılar.Wonho bana dönüp.
"Ne oldu?Suratın iyi gözükmüyor.Anlat hepsini dinliyorum."
"Önemli bişey değil.Ama onlara çok kızgınım.Gerçekten beni sevselerdi arkamdan gelirlerdi.Ama tek istediğim gidip onlara doyasıya sarılmak çok özledim veya onlara fırça atmak veya yemek yiyip öküz gibi geğirmek istiyorum.Hepsi sana tuhaf gelebilir ama sevdiğim kişilere çok kızarım ben anladın mı beni?"
"Bak eğer gerçekten eve dönmek istiyorsan.Mark benim çok yakın arkadaşım.Aranızdaki yanlış anlaşılmayı düzeltebiliriz.Ama şu soruma cevap ver Mark ile aranda bir şey yok demi?Sevgi sadece abi kardeş sevgisi heralde?Umarım öyledir."
"Mark ile aramada abi kardeşten daha fazla bir bağ var.Ben insanlara kolay kolay aşık olmam bu benim prensibim.Ama gerçekten yakın arkadaşsan benim için halledebilir misin?"
"Tabii ki...Sevdiğim insan için her şeyi yaparım.Bekle Mark'ı arıyorum buraya gelsin."
Aradıktan yaklaşık on beş dakika sonra Mark yanımıza geldi.Onu görünce sevinmiştim.Oda beni gördü ve sıkıca sarıldık aynı şey gibi bi anne kız özlemini giderirken sarıldığı gibi yada babanın oğlunu kucakladığı gibi.İşte öyle onu böyle sımsıkı sarılmak istiyordum.Daha sarılırken Mark bana.
"Seni özledim.Yorgun görünüyorsun hadi eve gidelim.Olan biten her şeyi sana düzgünce anlatıcaz tamam mı?"
Ben kafamı sallarken.Mark,Wonho'ya teşekkür etti ve
"Bir süre sonra tekrar kahve içelim.Senle konuşmayı özledim."
Wonho gülümseyip
"Benşmde akşımda planlar var ben de özledim senle konuşmayı.Şuan gitmem gerek.Bu arada Son sevdiğim kişi için her şeyi yaparım demiştim."Göz kırpıp yanımkzdan ayrıldı.
Biz ise yolda yürürken Mark bana
"Ev temizlendi,odan ayrı olarak temizlendi,Jackson şirkete yollandı,herkes aç olarak seni bekliyor."
"Yani beni özlemediniz?E o zaman ben gidim..."
"Senin dırdırını bile özlediler."
Eve geldiğimde üstümü değiştirip yemek yedik.Daha sonra oturup bana olayı baştan anlattılar.
Neymiş efendim o grup onların sisterıymış neymiş efendim Jackson o kızı seviyomuş neymişte neymiş.
Onlar anlatırken sadece kafa salladım.Saatker çok çabuk geçiyordu.Yada ben çok yorgundum onlardan izin isteyip yukarıya çıktım odama girdim.
Vay be bu keretalar evi güzel temizlemişler olmadı bunlara temizlik günü hasta numarası yapıp evi temizlettirim.
Odama girdim.Biraz kitap okudum ama kitap okurken her sayfasında doğum günğme şu kadar kaldı yazıyordu.Her sayfada gülüyordum.Bir anda tam uykuya dalacakken telefonum titredi.
Mesaj Wonho'dandı.
"Nasıl hissediyorsun?"
"İyiyim.Her şey için saol sen olamsan.."
"İyi geceler.Çok konuşma teşekkürü sevmiyorum.Sevdiğim insanlar için her şeyi yaparım demiştim.Hadi uyu."
"Sanada"
Kafamı yastığa koydum.Lan bu çocuk benim gibi birine niye böyle davranıyor.Anlamdım.Garip birisi.Ama çok güzel gülüyor...
Uykuya daldım dalıcam aklıma sürekli "Sevdiğim insanlar için herşeyi yaparım."diyişi geliyor...
Çıkar kokusu bununda yakında...