🌴2🌴

287 10 0
                                    

We knikten allemaal. "Kom we gaan samen." zei Amber. We knikten en gingen naar Walmart.

POV Patricia
In we Walmart aangekomen gingen we zo onopvallend mogelijk naar het wc papier en er een fort meemaken. De jongens maakten hem aan de ene kant goed en Amber en ik aan de andere. Wanneer het 00:25 AM is gaan we in het fort. Om 00:30 AM sluit Walmart. Ik zit naast Jordan. Amber en Jeremy zijn moe dus die gaan nu al slapen. "Kom laten we op Omegle gaan." zei ik terwijl ik mijn laptop op onze schoot zette. Jordan sloeg een arm om me heen en ik leunde tegen hem aan. (P is Patricia, J is Jordan en O is Onbekend)
J: Hey hallo.
O: Dude je vriendin is hot.
Jordan keek me even aan.
J: Ja dat weet ik, daarom is ze mijn vriendin ook.
Ik moest even lachen.
O: Hoe oud zijn jullie?
J: 18
P: 17
O: Willen jullie wat leuks doen?
J: Ehh ja hoor denk ik
O: Als jullie elkaar zoenen ga ik ook wat leuks doen.
De onbekende man trok een pedo face. Eigenlijk doet hij dat al want hij is een pedo.
Ik kijk Jordan aan. Hij leunt naar voren en ik ook. Als we nog elke centimeters van elkaar af zijn, klikken we de man weg en gaan we weer normaal zitten. Jordan deed zijn handen voor me gezicht en ik klikte op enter waardoor we een andere persoon kregen. (Jordan heeft zijn handen voor haar ogen omdat er soms mensen zijn die aan het fappen zijn of zoiets, je snapt het wel al heb je een keer op omegle gezeten). Na nog een paar mensen gingen we uiteindelijk van Omegle. We vonden het saai worden. Het is nu 02:30 AM en om 8 AM gaat Walmart weer open. "Dus wat nu?" vroeg ik fluisterend. "Ik heb geen idee." antwoordde hij fluisterend. Ik bibberde een beetje, het is hier best wel koud. Jordan pakte iets uit zijn rugtas. Een deken. Hij legde hem over ons heen en trok me tegen hem aan. Zo viel ik langzaam in slaap.

Ik word wakker door iemand die me aantikt. "Hey." zeg ik zacht. Ik open me ogen en zie Jordan naar me glimlachen. Ik kan het niet laten en glimlach terug. "Hoe laat is het?" vraag ik gapend. "07:50 AM, over 10 minuten gaat de winkel open en komen een paar fans naar binnen zodat we weg kunnen want anders moeten we wachten op klanten." antwoordde Jeremy. Ik kijk Amber aan en moet een beetje lachen. We ruimen alles alvast op. Als het 08:15 AM is staan we op de parkeerplaats van Walmart. Ik voelde me mobiel trillen dus ik pakte hem uit me broekzak.
------------------
Jordan🐶: Komen jullie mee naar ons huis om te chillen?
Ik: Ja hoor👌
Jordan🐶: Er zijn waarschijnlijk ook wat andere vrienden, is dat erg?
Ik: Nee dat is niet erg, dat is juist gezellig👌
------------------
Ik liet het snel aan Amber zien en ze knikte, dus ze vond het goed. Ik liep samen met Amber even naar de fans toe terwijl Jeremy en Jordan hun auto halen.

Timeskip naar bij hun huis

We stappen uit en lopen naar de voordeur. "Onze vrienden zitten in de achtertuin, ga daar maar vast heen." zei Jeremy terwijl hij mijn rugtas van me rug deed en hem neerzette. Amber liep naar de achtertuin en ik volgde haar. Ik kijk de tuin door. Drie trampolines en een zwembad. Amber liep naar twee jongens toe dus ik liep er ook heen. "Hey ik ben Amber Jones en dit is Patricia Carpenter, we zijn youtubers en we zijn 17 jaar." zei Amber. "Ik ben Capron Funk en dit is mijn broertje Corey, wij zijn ook youtubers en ik ben 24 en Corey is 21." zei Capron. Er was nog één jongen, hij komt van de trampoline af. Jeremy en Jordan komen net naar buiten lopen. Die ene jongen loopt naar ons toe. Wanneer ik door heb wie het is, gaan er allerlei vragen door mijn hoofd. Waarom is hij hier? Waarom moet ik hem weer zien? Waarom zie ik hem weer?

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu