POV Hayes
De film is net afgelopen en Patricia slaapt. "Wij gaan." zegt Capron. "Wij ook." zegt Jeremy. "Ja, ik ook." zegt Tanner gapend. "Kan een van jullie dan de deur op slot doen en de sleutel dan door de brievenbus gooien?" vraag ik. Jordan knikt. Even later hoor ik dat Jordan de deur op slot draait en elke seconde daarna hoor ik de sleutels op de houten vloer vallen. Ik kijk naar Patricia. Ze is zo schattig als ze slaapt. Wow! Zo mag ik niet denken. Hayes doe normaal. Je mag niet verliefd op Patricia worden, want ze voelt toch niet hetzelfde. Na een paar minuten val ik in slaap.POV Patricia
Ik open langzaam me ogen. Ik kijk op de klok. Het is 2:30 PM! Om 7 PM moeten we bij Dancing With The Stars zijn. Ik pak me mobiel en bestel wat taco's voor ontbijt. Ik kijk naast me en zie Hayes glimlachen. "Benjamin Hayes Grier, ik weet wel dat je hebt gehoord dat ik taco's heb bestelt." zeg ik zo serieus mogelijk. Tenminste ik probeer het, maar het lukt niet, want ik schiet alweer in de lach. "Wacht even ik word gefacetimed door Nash." zegt Hayes dan. (N is Nash, C is Cam, M is Matt, S is Shawn, A is Aaron, H is Hayes, P is Patricia en O is N/C/M/S/A)
P: Hamilton Nash Grier, Cameron Alexander Dallas, Matthew Lee Espinosa, Shawn Peter Raul Mendes en Aaron Braden Carpenter!
C: Hey Patricia, ik weet je tweede naam niet Carpenter.
Hayes en ik moesten keihard lachen.
N: Ja wat is je tweede naam eigenlijk?
S: Aaron weet jij hem?
Aaron knikte.
A: Maar ze vindt hem niet mooi.
M: Zo erg is het vast niet.
H: Ze heet Patricia Sophie Carpenter!
P: Hayes, hou je mond!
Ik sla Hayes.
C: Is dat waar Aaron?
Aaro knikt weer. Ik zucht.
C: Patricia Sophie Carpenter, vindt ik een hele mooie naam.
S/M/N/A/H: Same!
P: Dankje, maar hebben jullie ons zien dansen?
Ze knikken allemaal.
H: Maar wij moeten gaan we moeten nog even oefenen.
O: Doei!
P/H: Doei!
Hayes hing op. "Benjamin Hayes Grier, je bent een gemene jongen, nu krijg je nooit meer een knuffel." zeg ik serieus tegen hem. Hij trekt een pruil lipje en doet zijn armen wijd. Ik bijt op me lip, haal een hand door me haar en kijk hem aan. "Ow oké dan, nog wel knuffels, maar je bent nog wel een gemene jongen." zeg ik terwijl ik me in zijn armen kruip. Hij glimlacht en geeft me een kusje op me kruin.We zitten nu weer in de taxi naar de studio van Dancing With The Stars. Ik loop binnen en iemand geeft me een dansschema en brengt ons naar onze oefenruimte. Ik kijk naar het dansschema.
1. Zendaya ft. Valentino|Zendatino|
2. Emma ft. Marco|Maremma|
3. James ft. Jenna|Jamesa|
4. Jana ft. Gleb|Glebana|
5. Calvin ft. Lindsay|Clindsay|
6. Zack ft. Sherry|Zacherry|
7. Simone ft. Sasha|Sassimone|
8. Hayes ft. Patricia|Haycia|
Ineens voelde ik dat iemand me van achteren knuffelde. "We zijn weer als laatste." zegt Hayes. Ik knik. Hij legt zijn kin op mijn schouder. Ik draai mijn hoofd naar hem. Onze ogen zijn dichtbij elkaar, onze neuzen raken elkaar bijna, onze lippen zijn nog maar een paar centimeters van elkaar af. Blozend kijk ik weg.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanfictionJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...