🌴32🌴

130 8 0
                                    

Wanneer we klaar zijn, knuffel ik hem. Ik laat hem los en we lopen hand in hand naar de presentator. De rest komt er ook weer aan. "Oké de finaliste zijn, Jana en Gleb en.... Hayes en Patricia! We zien jullie maandag weer om 10 PM!" zei de presentator. Hayes en ik kleedde ons weer om en wanneer Hayes en ik weer naar buiten wouden, kwam er een staflid aan. "Jullie moeten voor als jullie winnen nog een dans doen, dus bereid wat voor en neem extra kleren mee." zei hij. Wij knikten en we liepen naar buiten en wachten op onze taxi.

POV Patricia
Als bij mij thuis zijn, hoor ik gelach van binnen komen. Ik bel aan en Amber doet de deur open. Amber knuffelt Hayes en ik laat zijn hand los. Amber geeft Hayes een kus op de wang en ik doe de deur verder open. Amber en Hayes lopen hand in hand naar binnen en de deur valt dicht voor mijn neus. Ik pak mijn sleutels en open de deur. "I'm home!" roep ik. Vroeger zeiden Aaron en ik dat altijd wanneer we thuis waren. Ik hoor weer gelach. Ik ga wel even kijken voordat ik ga douchen. Ik loop de woonkamer in en direct kijkt iedereen mij aan. Ze zijn ook gelijk stil. "Oké dan, trusten." zei ik boos/geïrriteerd voordat ik naar boven ging. Ik gooide me tas neer op de grond en liep naar de badkamer om te douchen. Wanneer ik klaar ben ga ik terug me slaapkamer in en doe me pyjama aan. Oftewel een hempje en een kort broekje. Ik ga in bed liggen en denk over hoe ik morgen de videoclip ga maken voor Can't Blame A Girl For Trying. Ik sluit me ogen en voordat ik slaap val, merk ik dat mijn deur open gaat en dat er iemand naast me komt liggen. Hij trok me naar zich toe en sloeg zijn armen om mijn middel. Hij legde zijn hoofd in me nekholte en toen viel ik in slaap.

POV Matthew
"Zou Patricia boos zijn?" vroeg ik aan de personen die nog niet gingen slapen. "Waarom zou ze boos zijn?" vroeg Amber. "Nou, we waren ineens stil toen ze binnen kwam." zei ik. "Ze kan denken dat we het over haar hadden." zei Nash. "Patricia wordt niet snel boos." zei Amber. "Amber, heb je haar ooit boos gezien?" vroeg Shawn. Ze schudde haar hoofd. "Jij dan Aaron?" vroeg Hayes. Hij knikte. "Ze zat op karate, dus je wilt dan niet dat ze boos op je is, die gast was bang voor zijn leven." zei hij. "Waar is Cameron eigenlijk?" vraagt Hayes dan opeens. "Bij Patricia, hij is ook gaan slapen." zei Aaron. "Ow." zei hij. "Hayes maak je niet druk, Cameron ziet Patricia als zijn zusje En Patricia ziet hem als haar broer." zei Nash. Hayes knikte. "Ik ga haar morgen trouwens helpen met de videoclip, ze wou die morgen opnemen, dus ja." zei Shawn enthousiast. "Ik help ook." zei ik. Hij knikte. "Maar ik ga naar huis." zei Nash. Hayes en Nash stonden op en zeiden gedag en gingen weg. "Ik ga ook, trusten jongens." zei Amber en ook zij ging weg. "Matt en ik zijn hier om 8 AM, oké?" vroeg Shawn. "Ik ben dan toch al wakker, dus ik vind het best." zei Aaron. Shawn en ik stonden op en ging ook weg. "Tot morgen Shawn." zei ik voordat hij weg fietste op zijn fiets. Ik moet 5 minuutjes lopen en dan ben ik thuis, dus ik begin met lopen. Zodra ik thuis ben ga ik snel douchen en ga daarna gelijk slapen.

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu