Ik loop naar mijn bed, doe de dekens een beetje omhoog en kruip in bed. Zodra ik lig, draait Hayes zich om en doet zijn armen om mijn middel en trekt me dichter naar hem toe. Vandaag moeten we dansen. Het gaat vast goed komen en met die gedachten val ik in slaap.
POV Patricia
Ik word langzaam wakker. Ik ga recht op zitten en strek me uit. Ik kijk naast me en zie een leeg bed. Waar is Hayes? Ik kijk naar de deur en zie dat die open is. Ik sta op en kijk even naar waar Hayes shirt ligt. Hij ligt op de grond voor me bed. Ja, die ga ik mooi aan doen hé. Ik trek hem aan. Hij komt tot net over me kont. Ik loop naar beneden. Op de trap ruik ik pannenkoeken. Als ik de keuken binnen loop, zie ik Chef Kok Hayes. "Hey Chef Kok Hayes." zeg ik lachend terwijl ik hem van achter knuffel. "Hey shirt nakker." zegt hij lachend terwijl hij zich focust op de pannenkoeken. "Hoe weet je dat? Je keek niet eens naar me." vraag ik verbaasd. "Ik ken je en ik vind het niet erg, meestal ruiken mijn shirts nadat jij ze hebt aan gehad naar jou en ja je ruikt lekker dus ik vind het niet erg." antwoordt hij lachend. "Ja, maar ik ruik lekker omdat ik ook lekker ben." zeg ik op een duh-toon. Hij draait zich om. Ik knuffel hem nog steeds. Ik kijk hem aan. Ineens uit het niets, likt hij me wang en draait zich weer om, om weer te focussen op de pannenkoeken. "Ja, je smaakt wel lekker." zegt hij dan lachend. Ik laat hem los en loop naar de bank in de woonkamer en plof neer. Even later komt hij met ik schat 20 pannenkoeken op een bord aan lopen. "Als het niet genoeg is, kan ik nog wel meer maken." zegt hij terwijl hij weer naar het bord op de tafel zet. Hij loopt weer weg en hij komt terug met beslag voor op de pannenkoeken, bestek en 2 borden.Na het ontbijt gaan we oefenen voor Dancing with the stars. Wanneer het bijna tijd is gaan we nog allebei snel even douchen en comfortabele kleren aan. We moeten ons daar toch omkleden, dus ja. Ik pak onze andere kelding en wacht bij de deur op Hayes. We zijn nu al 10 minuten in de studio Van Dancing With The Stars. Ik check nog even het dansschema. Oké, Hayes en ik moeten als laatste. Er loopt iemand van de staff voorbij. Ik loop naar hem toe of hij een foto wilt maken van mij en Hayes. Hij knikt. Hayes staat aan een balie-ding iets ik ga achter hem staan en knuffel hem. Ik laat Hayes los en pak mijn mobiel weer aan. Ik bedank hem en hij loopt weg. Ik ga hem op InstaGram zetten.
HayesGrier, AaronCarpenter en 1.765.398 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter With @HayesGrier at Dancing With The Stars❤
Alle 936.464 reacties bekijken
HayesGrier 😎❤
AaronCarpenter #TeamHaycia rules the world💪❤De show is al een tijdje bezig. Zo meteen zijn Simone en Sasha, oftewel Team Sassimone. Iedereen moet Jive doen. Ik denk wel dat Hayes en ik door gaan naar de volgende ronde.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...