🌴36🌴

139 8 0
                                    

"Zullen we even pauze houden?" vroeg Hayes. Ik knikte. Ik ging zitten. Hij kwam naast me zitten. Ik pakte me mobiel erbij. Ik opende snapchat. Hayes ging ineens achter me zitten en knuffelde me. Ik maakte een selfie en plaatste hem in mijn Snapchat verhaal.

POV Patricia
Ik ga naar mijn gallerlei en scroll door de foto's. Ik zie een paar leuke foto's dus ik besluit om ze op Instagram te zetten.

 Ik zie een paar leuke foto's dus ik besluit om ze op Instagram te zetten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

MatthewEspinosa, TaylorCaniff en 2.388.998 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter Just being weird with Dino aka @MatthewEspinosa
Alle 2.198.893 reacties bekijken
MatthewEspinosa ❤️😏👌🏻
TaylorCaniff Weirdo's 😂👌🏻

893 reacties bekijkenMatthewEspinosa ❤️😏👌🏻TaylorCaniff Weirdo's 😂👌🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

CameronDallas, JackJ en 2.475.878 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter They see u rollin' 😎❤️😏 @CameronDallas
Alle 2.098.899 reacties bekijken
CameronDallas Gangsters 😎😂❤️
JackJ 😂😂❤️👌🏻

899 reacties bekijkenCameronDallas Gangsters 😎😂❤️JackJ 😂😂❤️👌🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

TannerFox, Colby_Brock en 2.299.989 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter When u wanna leave but bestie doesn't let you @TannerFox 😏❤️
Alle 1.803.898 reacties bekijken
TannerFox I just wanted a hug😂👅❤️
Colby_Brock I would do the same😏❤️

898 reacties bekijkenTannerFox I just wanted a hug😂👅❤️Colby_Brock I would do the same😏❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ShawnMendes, HayesGrier en 2.586.989 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter Just making some music with Muffin aka @ShawnMendes 🔥❤️
Alle 2.399.890 reacties bekijken
ShawnMendes I like muffins😏❤️
HayesGrier Hug me❤️👑
Ik keek Hayes lachend aan. Ik draaide me om en knuffelde hem. Er word na 15 minuten op de deur geklopt. "Binnen!" roept Hayes. Een staflid komt binnen. "Jullie moeten in de make-up." zegt hij. Wij knikken. Hij loopt weg. We kleden ons snel om voor de show. We lopen naar de make-up kamer. Hayes en ik gaan naar de wachtkamer. Hayes en ik hebben nog 1 uur en 30 minuten, dus we kloten wat op Snapchat. Wanneer Jana en Gleb zijn, is het scherm uit, omdat we niet mogen kijken wat ze doen. Wanneer Jana en Gleb klaar zijn moeten wij naar het podium. We staan al klaar. We hebben ook wat achtergrond dansers en danseressen. Ik kijk snel het publiek rond. Ik zie Aaron, Amber, Cam, Shawn, Matt, Jack J, Jack G, Taylor, Carter, Nash, Tanner, Jordan, Jeremy, Capron, Corey F, Sam, Colby, Elton, Corey S en iedereen van dansen. Nu pas merk ik hoe groot de zaal is. We gaan klaar staan. De dan gaat de muziek aan.

Toen we net klaar waren tilde hij me op en ik sloeg mijn benen om hem heen. Daar stonden we dan te knuffelen. We lopen weer van het podium, we moeten weer naar de kleedkamer/ oefenruimte. We moeten ons omkleden voor het als we winnen dat we dan direct de dans kunnen doen. We moeten wachten tot we worden opgehaald. Ik open Snapchat en bekijk de verhalen van heel Magcon, Amber, Sam, Colby, Elton, Corey, De Funk Bro's, De Beau Bro's en van Tanner. Ze hebben Hayes en mij net helemaal gefilmd. Ik had gevraagd aan Aaron of hij het wou filmen voor mijn kanaal met mijn camera. Ineens krijg ik allemaal berichtjes. Ik open whatsapp en lees de berichtjes.

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu