🌴15🌴

175 9 0
                                    

We zijn nu al een tijdje aan het skaten. Ik kan het niet meer langer vol houden en ga de halfpipe op. Ik ging er van af en deed de moeilijke truc waar ik een maand voor oefende.

POV Patricia
"Wtf! Maar je kon toch helemaal niet skaten?" vroeg Capron. Tanner, Hayes, Amber en ik begonnen keihard te lachen. "Kerel, ze is 5 keer achter elkaar Wereldkampioen geworden." zei Tanner. "Alleen ze is er mee gestopt vanwege een familie situatie, maar dit jaar gaat ze weer mee doen." zei Hayes. Ze keken me met open mond aan. "Ben jij The Girl Legend?" vroeg Corey. "Ik snap echt niet waarom mensen me zo noemen, maar ja dat ben ik." zei ik. "Ik bedoel ik doe gewoon mee als Patricia Carpenter niet als The Girl Legend." zei ik. "OMG dat is echt zo cool!!" riepen Jeremy, Jordan, Corey en Capron tegelijkertijd. Ik viel op de grond van het lachen.

Wanneer het 09:00 PM is gaan we naar mijn huis en leg ik mijn skateboard en me stunt step weer op hun plek. Ik pak een donkere blauw penny board met rode wieltjes. "Kunnen we alvast gaan?" vraag ik. "Je moet dan wel even bij iemand op schoot." zei Tanner. "Jongens ik moet naar huis, me moeder wil een film avond doen met ons gezin." zei Amber. "Ow oké, Doei babe!" riep ik terwijl ze de deur uit liep. "Doei babe!" riep ze terug voordat ze in haar huis ging -haar huis staat naast Patricia's huis- en de deur dicht deed.

Het is 09:15 PM en ik sta hier net 1 seconde. Ik ga wat penny boarden midden op de weg. Ik kijk snel op mijn mobiel en zie dat het al 09:28 PM is. Nog 2 minuutjes.

POV Corey
We gaan naar de Suicide Bridge voor een video van Elton. Ik heb hier zo geen zin in. We komen aan bij de brug en midden in de weg zie ik een meisje penny boarden. We rijden langs haar en direct herken ik haar. Het is Patricia Carpenter. Ik zwaai naar haar wanneer ze ook kijkt en ze zwaait terug. Elton rijdt iets verder en parkeert de auto. "Wie is dat meisje?" vraagt Elton uit het niks. "Patricia Carpenter." antwoordde ik. "Is ze een Youtuber?" vraagt hij dan. "Ja, hoezo?" vraag ik. "Dan is ze mooi op tijd." zei hij. Ik kijk hem vragend aan. "Wacht dat is Patricia Carpenter?" vraagt Sam ineens. Ik knik en kijk hem aan. "Colby en ik hebben, haar al zo vaak ontmoet en gesproken, dit gaat echt leuk worden." zegt Sam dan.
We stappen uit en lopen naar Patricia toe.

POV Patricia
Ze stappen uit en lopen naar me toe. "Hey, ik ben Elton Castee, ook een youtuber en ik ben 27 jaar." zei hij terwijl hij mijn hand schudde. Ik knikte. "Hey, ik ben Samuel Golbach, noem me maar Sam en ik ben ook een youtuber en ik ben 20 jaar." zei hij terwijl hij mijn hand schudde. Ik knikte weer. "Hey, ik ben Colby Brock, ik ben net als hun ook een youtuber en ik ben 20 jaar." zei hij en ook hij schudde mijn hand. "Oké, leuk jullie te ontmoeten. Ik ben Patricia Carpenter, ik ben een youtuber/danser en een skater, verder boeit het niet en ik ben 17 jaar." zei ik met een glimlach op me gezicht.

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu