🌴35🌴

129 8 0
                                    

Ze knikken en zeggen 'Good night' of 'Trusten.' Ik loop voorzichtig de trap op. Ik open haar slaapkamer deur met me been. Ik leg haar op bed en doe de dekens over haar heen. Ik doe mijn shirt uit en ga dan naast haar liggen. Ze draait zich om. Ze is toch niet wakker geworden hé? Ze slaat met haar ogeb dicht, haar armen om me heen. Ik sla mijn armen om haar middel heen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en na elke minuten val ik in slaap.

POV Patricia
Ik word wakker en merk dat Hayes niet meer naast me ligt. Ik pak me mobiel en kijk naar de tijd. 6 PM! Wtf! Ik was dan wel heel erg moe. Ik loop naar beneden en zie een papiertje op het tafeltje liggen in de woonkamer. Ik loop er heen en lees wat er op staat.
-----------------------------------------------------------
Liefste Gek van de hele wereld,
Wij zijn bij Tanner aan het Chillen
Xx King, Nashie Poo, Cammie, Muffin en Dino.
PS. Hayes is even naar de Mac om 'FOOD' te halen.
-----------------------------------------------------------
Ik hoor de voordeur open gaan en loop er heen. Daar is Hayes met FOOD. Yay! Ik knuffel Hayes. Hij glimlacht en loopt naar de woonkamer en zet het 'FOOD' daar op de tafel. Hij gaat zitten en begint met eten. Ik ga bij hem zitten en begin ook met eten. Het is 7 PM als we klaar zijn met eten. Wij eten echt traag. "Ik ga me even douchen." zeg ik. Hij knikt en ik loop naar boven. Ik ga voor mijn kast staan en pak er gewoon wat uit. Ik loop er mee naar de badkamer en ga douchen. Ik doe me kleren aan en loop weer naar mijn kamer. Ik pak een pet en me schoenen.

(Patricia's outfit ⬆️)Ik ga weer naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Patricia's outfit ⬆️)
Ik ga weer naar beneden. "Zullen we alvast gaan, dan kunnen we bij Dancing With The Stars langer oefenen." vroeg/zei Hayes. Ik knikte. Ik pakte snel de kleren die we straks nodig hebben en wacht dan samen met Hayes op een taxi. "Leuk shirt trouwens." zegt Hayes grijnzend, wanneer we in de taxi zitten. Ik kijk hem glimlachend aan. "Sukkeltje." zeg ik uiteindelijk. Hij glimlacht en knuffelt me. Ik knuffel hem terug. Het is 19:30 PM, Hayes en ik zijn in onze kleedkamer/oefen ruimte. We oefenen de twee dansen 5 keer. Een is voor zometeen en de andere is voor als we winnen. Die we zometeen gaan doen is van de categorie Jazz en al winnen we doen we een dans, wat prinsessen en prinsen vaak dansen op een bal. Ik heb dan een blauwe jurk aan en Hayes een grijs pak. Ik ben dan dus een soort van Assepoester.

"Zullen we even pauze houden?" vroeg Hayes. Ik knikte. Ik ging zitten. Hij kwam naast me zitten. Ik pakte me mobiel erbij. Ik opende snapchat. Hayes ging ineens achter me zitten en knuffelde me. Ik maakte een selfie en plaatste hem in mijn Snapchat verhaal.

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu