Hij loopt met me naar boven en legt me op zijn bed. "Ik pak even het ijs en dan kom ik weer." zei hij terwijl hij de trap weer af liep.
POV Patricia
Jordan komt weer zijn kamer in lopen en legde het ijs op mijn wang. Hij schoof wat op zodat hij naast me kon liggen. Hij kwam naast me liggen. "Kan je me het nu uitleggen?" vroeg hij. Ik knikt en vertelde het hele verhaal. "Dus je kende haar nog maar 2 dagen voordat ze je bedreigde?" vroeg hij. Ik knikte. "Wat een bitch." zei hij. Ik moest lachen. "Kan je me dat bewijs eens laten zien?" vroeg hij. Ik knikte. "Kan je morgen?" vroeg hij. Ik knikte. "Ik laat het je dan wel zien." zei ik. Hij knikte. "Heb je nog heel veel last van je maag?" vroeg hij. "Niet heel veel, maar het doet wel pijn." antwoordde ik "Je mag hier, wel slapen als het dan nog pij doet." zei hij. Ik knikte. Ik kruip wat meer naar hem toe. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik sluit me ogen. "Truste kleine." zei hij en hij gaf me een kus op me haren. "Truste reus." mompelde ik. Ik hoorde hem nog grinniken en voordat ik het wist viel ik in Jordans armen in slaap.Ik werd wakker van een deur die dicht ging. Ik opende me ogen en keek om me heen. Jordan was dus weg. Ik checkte me mobiel even en keek hoe laat het is, 14:00 PM. Ik heb meer dan5 uur geslapen. Damn, ik ben een slaapkop. Ik sta op en loop naar beneden. Als ik in de woonkamer kom, zie ik Tanner, Jeremy, Corey, Capron, Amber en Jordan. Gelukkig geen Madison. Ik wou naast Amber gaan zitten, maar Tanner trok me naast hem neer. Oké dan, hier zit ik ook wel goed. Ik pakte me mobiel en keek naar een paar foto's waar ik in getagd ben. "Patricia?" vroeg Corey. "Mhhmm." mompelde ik zonder ook maar even naar hem te kijken. "Wat is er tussen jou en Madison." vroeg hij voorzichtig. "Some serious shit." zei ik, nog steeds geen blik gevend aan Corey of de anderen. "Weten andere mensen er iets van?" vroeg Capron. "Mmmhhm, Amber en Jordan maar als die iets vertellen wordt ik boos en krijgen ze nooit nog een knuffel van mij." zei ik terwijl ik zo serieus probeerde te kijken. Ja, ik kan mijn ogen wel van me mobiel houden. "Mag ik het wel weten?" vroeg Tanner. Ik keek hem aan. "Misschien." zei ik. "Dus wat gaan we doen?" vroeg Amber. "We kunnen naar het strand gaan." zei Tanner. "Ik vind het goed, maar dan moet ik even naar mijn huis." zeiden Amber en ik tegelijkertijd. "Wonen jullie dichtbij?" vroeg Jeremy. "1 straat verder op, we wonen naast elkaar." antwoordden Amber en ik tegelijkertijd. "Ow, de jongens logeren soort van hier, dus als wij gaan omkleden gaan we zo met ze allen naar jullie huis." zei Jeremy. De jongens staan op en lopen naar boven.
We komen aan bij het strand. Ik stap uit en wacht op de rest. We zitten te zoeken naar een plek. Ik let even niet op en bots tegen een jongen. Ja nu zit ik daar met mijn camera in mijn hand en mijn mobiel op het zand. Ik kijk omhoog en zie drie jongens staan. Ik ken ze. Ik sta op en kijk nog eens goed naar ze. Het zijn.....
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...