🌴1🌴

474 26 4
                                    

POV Patricia
"Goodmorning Sunshines!" roep ik enthousiast tegen mijn camera. Ineens komt Amber de kamer binnen. "Vandaag gaan we naar veel winkels en daar DE VLOER IS LAVA doen en we gaan 24 uur overnachten in Walmart." zeg ik terwijl Amber rare bewegingen maakt. "Oké we gaan nu dus even naar mijn huis en daar gaan we een plan bedenken, als dat is gedaan gaan we nog even kloten in Target en daarna gaan we overnachten in Walmart." zeg ik tegen de camera terwijl we de straat oversteken. Ik doe me camera weer uit en stop hem in me tas.

Timeskip naar bij het huis van Patricia
"Oké, ik heb een idee." zeg ik tegen Amber. Ze knikt als teken dat ik het mag vertellen. "Nou je hebt dus wc-papier in pakken en die kunnen we makkelijk verschuiven en we kunnen dan een fort bouwen." zei ik. "Kunnen we nog even naar het skatepark?" vraagt ze terwijl ze op haar mobiel kijkt. "Alissa?" vroeg ik. Ze knikte. Ik mag haar niet want tegen mij is ze bitchy en ze geeft mij altijd de schuld. Amber weet dat ook, maar toch mogen ze elkaar. "Is goed, dan pak ik mijn skateboard even." zei ik.

"Oké, we zijn nu in het skatepark want Amber wou er heen en ik ga gewoon skateboarden en hierna gaan we naar mijn huis, me skateboard opruimen en dan gaan we naar Target en daarna naar Walmart." zei ik tegen de camera. Ik deed hem weer uit en deed hem in de tas van Amber. Ik kijk een beetje rond en zie ineens een meisje naar ons toe lopen. Dat moet Alissa zijn. Zodra Alissa bij Amber is ga ik gewoon een beetje rond het skatepark skaten. Ik ga even van een half-pipe en doe een paar best wel moeilijke trucjes. Ze lukte! Eindelijk, ik heb er echt een maand of zoiets over gedaan. Ineens hoor ik naast me geklap. Ik schrik dus ik val van mijn skateboard. Wanneer ik de grond raak, kijk ik naar de persoon waarvan ik schrok. Alissa. Wie zou het ook anders zijn. "Heb je al wat gebroken of moet ik dan wat anders proberen?" vroeg ze bitchy aan me. Ik stond op pakte me skateboard, beukte even tegen haar schouder aan met mijn schouder en liep weg, stapte op mijn skateboard en ga weer het skatepark door. Lekker rondjes skaten. Ik skate weer terug naar Amber en vraag of we gaan. Ze knikte dus we gingen weer naar mijn huis. Ik nam een rugtas mee met 3 dekens er in, eten, drinken en me laptop. "Waarom neem je je laptop mee?" vraagt Amber terwijl ik me laptop in me rugtas doe. "Dan kunnen we straks nog even op Omegle." antwoordt ik lachend.

Timeskip naar in de Target

We zijn nu al 5 minuten in de Target en Amber maakt me helemaal gek met DE VLOER IS LAVA. Ik sta nu tussen een paar mensen. 2 jongens praten ook tegen een camera. Ineens roept een van hun keihard: "DE VLOER IS LAVA!" Amber gaf mij snel de camera en ik sprong snel op de rug van de jongen die het riep. Terwijl Amber en zijn vriend terug kwamen naar ons, bleef ik gewoon op zijn rug zitten. "Ehh je mag er wel af gaan hoor, Patricia, de vloer is niet meer van lava." zei Amber lachend. Ik klom van zijn rug af en ging naast Amber staan.
"Amber heb jij mijn mobiel?" vroeg ik aan Amber. Ik keek even naar Amber en zag dat ze iets aan het doen was op mijn mobiel. Ze gaf mijn mobiel aan me en ik zag dat ze een foto van mij had gemaakt toen ik op die gast zijn rug zat. "Ehhh wat is jullie Insta?" vroeg ik aan de jongens "@JordanBeau." antwoordde de gast bij wie ik op de rug zat. "@JeremyBeau." antwoordde de andere. Ik tagde ze snel en volgde ze. Ze volgden mij ook gelijk terug en ze volgden ook Amber gelijk. "Dus wat gaan jullie zo doen." vroeg Jeremy. "We gaan 24 uur overnachten in Walmart." antwoordde Amber. "Serieus! Wij gingen dat ook al doen." zei Jeremy. "Een fort bouwen van wc papier en dan er in overnachten." zeiden Jordan en ik tegelijkertijd. We knikten allemaal. "Kom we gaan samen." zei Amber. We knikten en gingen naar Walmart.

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu