🌴3🌴

211 10 0
                                    

Wanneer ik door heb wie het is, gaan er allerlei vragen door mijn hoofd. Waarom is hij hier? Waarom moet ik hem weer zien? Waarom zie ik hem weer?

POV Patricia
"Hey ik ben Tanner Fox, ik ben een youtuber en ik ben 17." zei Tanner. Waarom zie ik hem weer? Ik zit diep in me gedachtes. Ineens krijg ik een flashback.
------------------
Flashback
Madison, Tanner en ik zijn aan het chillen. Madison vraagt of ik even mee wil komen. Als we op de gang zijn begint ze met praten en ik neem alles stiekem op. "Je doet nu wel zo leuk waar Tanner bij is, maar eigenlijk ben je een facking erge bitch en een slet. Tanner wilt jou niet, snap dat nou eens. Hij kan namelijk een veel knappere, niet dikke, slimmere krijgen dan jou. Ik bedoel kijk naar mij. Maar al zie ik dat je het toch probeert of contact met hem maakt buiten dat wij met ze drieën afspreken of hem aan raakt dan doe ik je wat." zei ze. "Ten eerste: ik vind hem niet leuk. Ten tweede: ik ken hem langer dan jou dus ik ga helemaal niet naar jou laatste en Ten derde: ik heb nooit iemand gehad en ook nooit gedaan dus ik kan geen slet zijn of een bitch. En ik ben dus echt niet bang voor jou." zei ik. Ze keek me boos aan en pakte iets uit haar broekzak. Een mes. Ze liep op me af en hield hem tegen me keel aan. "Ik doe niet alleen jou wat aan, maar ook Tanner, maar ook Amber, je kan Amber niet altijd beschermen meid." zei ze. "Hoe weet je," zei ik maar ze onderbrak me al. "Doet er niet toe, doe nou maar wat ik zeg, want ik meen het echt en ik heb een mes tegen je keel aan, dus neem maar aan dat ik geen grapje maak." zei ze. Ze deed het mes van me keel af en legde hem weer weg. Ze liep weer naar de woonkamer, waar Tanner zit en gaat naast hem zitten. Ik check snel de beelden die ik heb op mijn verborgen camera. Ik ben blij dat die daar staat, ik wou Tanner pranken vandaar de camera, maar ja dat ga ik dus niet meer doen. Alles staat er op. Mooizo heb ik bewijsmateriaal, voor als het ooit nodig is. Ik ging naast Tanner zitten en zodra ik zat keek ik even naar Madison, ze keek me bedreigend aan. Ik stond weer op en verplaatste me naar de andere bank. Een paar dagen daarna heeft ze zelfs de hond van Amber vermoord omdat ik Tanner knuffelde. Sindsdien pas ik wel een beetje op.
Einde flashback
------------------
"Patricia, hallo? Aarde aan Patricia." zei Amber die een hand voor me ogen zwaaide. "Huh, sorry wat zei je?" vroeg ik terwijl ik rood werd van schaamte. "Nou Jeremy vroeg of we deze week iets te doen hebben." zei Amber. "Ik heb niks te doen deze week, hoezo?" vroeg ik. "Is nog een verassing." antwoordde Jordan. "Maar waar zat je net met je gedachtes?" vroeg Capron. "Ohhh, ehhh, ik kreeg een flashback." antwoordde ik. "Waar ging de flashback over." vroeg Tanner. Ik keek hem aan, zijn mond ging open, hij wou iets zeggen, maar er kwam niks uit. Volgens mij herkent hij me nu pas. "Waar heb je gezeten?" vroeg hij aan me terwijl hij me in een knuffel trok. "Thuis, 6 maanden lang, ik woon nog steeds hier." antwoordde ik terwijl hij me losliet. "Wacht jullie kennen elkaar?" vroeg Corey. "Ja, al 12 jaar." antwoordden Tanner en ik tegelijkertijd. "Maar waarom negeerde je me dan voor 6 maanden?" vroeg Tanner. "Ik..... Ehh, dat kan ik niet zeggen, voor onze eigen veiligheid." antwoordde ik. "Het komt toch niet door Madison?" Ik zeg niks en kijk naar beneden. Ineens hoor ik voetstappen achter me en dan ineens word ik geknuffeld. De persoon laat me los. Ik draai me om en zie......

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu