De taxi stopt. We stappen uit en ik betaal de taxichauffeur. We lopen Tempest binnen. We betalen en we krijgen een bandje om, we lopen de zaal in direct krijg ik een bal tegen me hoofd aan. Direct kijkt iedereen die er is naar mij. Ik zie dat er mensen naar iemand wijzen. Ik kijk naar de personen naar wie ze wijzen. Capron Funk. Ik raap de bal op en gooi hem naar hem. Ook hij krijgt hem tegen zijn hoofd.
POV Patricia
Ineens krijg ik een mobiel in me hand geduwd door Hayes. Het is mijn eigen mobiel. Hij doet zijn schoenen uit en zet ze in een soort kast ding iets en vervolgens rent hij naar Jeremy en Tanner toe die bij de mega trampoline staan. Ik had net tijdens dat Hayes aan het lopen was een foto gemaakt. Ik doe me schoenen uit en zet ze ook in dat kast ding iets. Ik zoek een plek waar ik kan zitten en ga er zitten. Ik pak Hayes mobiel uit me broekzak en plaats die foto die ik maakte op Hayes zijn Instagram.NashGrier, ShawnMendes en 1.986.376 anderen vinden dit leuk
HayesGrier When u re just walking and @PatriciaCarpenter takes a photo of you😂❤
Alle 1.794.368 reacties bekijken
PatriciaCarpenter Hottie😍🔥❤
NashGrier My lil bro❤😂💪Ja ik kan wel fotograaf worden. Ja, nee laat maar. Ineens komt iemand naast me zitten. Hayes. "Kijk op je Instagram." zeg ik terwijl ik zijn mobiel naast hem leg en op sta. Ik ren naar Tanner toe. Hij staat voor de foampit. Ik ren op hem af en knuffel hem. Knuffelend vallen we in de foampit. "Ook hallo." zegt hij lachend. Jordan steekt zijn hand uit om mij te helpen. Ik pak zijn hand vast en trek hem ook in de foampit en klim er zelf gauw uit. Jeremy en Corey komen er ook aan en ik zie in me ooghoeken dat Capron ons filmt. Jeremy en Corey staan lachend bij de foampit rand. Ze lachen om wat ik net bij Jordan deed. Tanner knikt naar me. Dar is het teken dat ik ze er in mag duwen. Ik duw ze allebei erin en help Tanner eruit. "GEWONNEN, BITCHES!" roep ik keihard door de zaal. Als ik een tijdje aan het kloten ben met Tanner word ik ineens opgetild en in de foampit gegooid. Gelukkig ben ik snel en kon ik net op tijd die persoon meetrekken.
Hayes is nog in Tempest Freerunning Academy en ik ben nu thuis. Me moeder heeft me net opgehaald. Me moeder stapt uit en ik ga achter het stuur zitten. Nog 10 minuten en dan komt Amber en gaan we naar het concert. Ik app Amber even.
-----------------------------------------------------------
Me: Ik zit al in de auto, je kan zo direct instappen😏
Babe❤: Is goed tot zo
-----------------------------------------------------------
Ik open Snapchat en maak een snap en zet hem in mijn verhaal.(Doe gewoon even of dat Patricia is plz, thank you❤)
Ik open nu Instagram en scroll weer door me foto's heen. Ik zie een leuke foto van Amber en mij, dus ik plaats hem.HayesGrier, NashGrier en 1.937.308 anderen vinden dit leuk
PatriciaCarpenter Just hangin' around with @AmberJones 😏❤😂
Alle 987.390 reacties bekijken
AmberJones Love youuu❤
NashGrier 😍❤🔥
Ineens gaat de autodeur open. Ik kijk naar Amber en glimlach. Ze doet de autodeur dicht en glimlacht terug. Ik sluit mijn mobiel aan, zodat we leuke muziek hebben om mee te zingen. Start de auto en daar gaan we. "Let's go!!" roept Amber. Amber heeft er echt zin in. Ik ook. Ik wil voor al weten wie die speciale gast is. Of zijn het meerdere personen?
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...