🌴6🌴

186 11 2
                                    

Ik let even niet op en bots tegen een jongen. Ja nu zit ik daar met mijn camera in mijn hand en mijn mobiel op het zand. Ik kijk omhoog en zie drie jongens staan. Ik ken ze. Ik sta op en kijk nog eens goed naar ze. Het zijn.....

POV Patricia
Het zijn Cameron Dallas, Nash Grier en Aaron Carpenter. Oftewel, mijn broer en twee beste vrienden van hem. Amber komt er ook weer aanlopen. "Om 16:30 PM gaan we weer weg." zegt Amber terwijl ze naast me komt staan. Ik keek naar de jongens. "Kom je? We zitten bij je broer en de rest van Magcon." zei Amber. "Ik kom zo." zei ik. Ze knikte en liep weg. Cameron en Nash gingen ook weer terug naar hun plek. Ineens word ik opgetild door Aaron en hij loopt met mij naar de rest. Als we bij de rest aankomen, zet Aaron me weer neer. Direct word ik in een knuffel getrokken. Ik kijk even omhoog en zie dat het mijn Dino is. Oftewel Matt(hew). Ik laat hem los en kijk even rond. Carter Reynolds, Jack Gilinsky, Jack Johnson, Taylor Caniff, Hayes Grier, Shawn Mendes, Matthew Espinosa, Nash Grier, Cameron Dallas, Aaron Carpenter, Tanner Fox, Corey Funk, Capron Funk, Jeremy Beau, Jordan Beau, Amber Jones en ik. We zitten in een kring. "Dus wie gaat er morgen avond iets leuks doen?" vroeg Tanner. "Ik ga sowieso niets interessants doen, ik ga mooi Netflix kijken." zei ik direct. Aaron, Shawn, Matt, Cam, Amber en Nash keken me aan. "Jij hebt morgen toch je eindbal van school?" vroeg Cam. "Ja die heeft ze en ze gaat ook komen, want zonder haar is het niet leuk." zei Amber. Ik kijk haar aan met een bitch-ik-ga-echt-niet blik. "Ik ga niet, echt niet." zei ik. "Hoezo niet?" vroeg Aaron. "Omdat je dan een jurk moet dragen en met een jongen moet dansen en het gaat gewoon saai worden." antwoordde ik. "En nu graag de echte reden." zei Muffin (Shawn). "Madison is er ook." zei Tanner. "Waarom? Ze woont hier niet eens meer." zei Amber. "Ja maar ze maakte haar school af via internet en dus morgen heeft ze haar eindbal." legde Tanner uit. Fijn, heb ik nog een reden. "Heb je een date?" vroeg Hayes voorzichtig. "Nee, want ik wijsde ze af omdat ik niet ga." zei ik. "Je gaat wel, dan ben je maar alleen, so what, lol hebben kan ook als je alleen bent en je hoeft niet per se een jurk te dragen." zei Aaron. Ik keek hem aan met een kerel-hou-je-mond blik. "Je kan nog altijd even met Madison dansen, net als de vorige 4 maanden." zei Jack J. "Prima, ik ga wel." zei ik. "Maar ik ga nu zwemmen dus bye sukkels " riep ik terwijl ik naar de zee ren.

Ik zit al een tijdje weer bij de handdoeken. Wel alleen, maar daar kan ik mee leven. "Hey, wat doet zo'n mooi meisje als jij, nou zo alleen?" vroeg iemand. Ik open me ogen en kijk omhoog, recht in de groene ogen van de jongen. Er kwamen nog een paar gasten aanlopen. Fijn, nu heb ik een groep irritante jongens die me proberen te fixen bij me. Ugh, hoeveel erger kan dit nog worden? Ik kijk de jongens aan. "Ik lig hier gewoon lekker te rusten, alleen jullie verpesten mijn rust." antwoordde ik. Ik stond op en ging tegenover ze staan. Nash kwam het water uit lopen. Als hij bij mij en de irritante jongens groep is slaat hij een arm om mijn middel. "Wat is er hier aan de hand?" vroeg hij. "Nou, wij vroegen ons gewoon af wat zo'n mooi meisje hier zo alleen lag." zei een van de jongens. "Ik weet ook dat ze mooi is en daarom zijn we samen, dus ga haar niet proberen te fixen." zei Nash weer. "Bewijs het dan dat jullie samen zijn." beleefde een andere jongen. 

Do I Love Him? ft. Hayes GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu