De show is al een tijdje bezig. Zo meteen zijn Simone en Sasha, oftewel Team Sassimone. Iedereen moet Jive doen. Ik denk wel dat Hayes en ik door gaan naar de volgende ronde.
POV Patricia
Simone en Sasha zijn nu. Hayes en ik gaan in de wachtkamer zitten en kijken naar de TV voor ons. Daar zien we binnen een paar seconden Simone en Sasha dansen.
Ze waren echt zo goed! OMG! Zij gaan sowieso door naar de volgende ronde. Nu moeten wij op. We worden al aangekondigd. We staan klaar en de muziek begint.
Na onze dans komt elk Team op het podium. Ik kijk even rond in het publiek. Ik zie, Capron, Corey, Tanner, Jeremy, Jordan, Amber, Elton, Sam, Colby, Corey en iedereen van dansen. Me ouders konden er niet zijn, maar dat maakt me niks uit. Ik bedoel, zij moeten ook gewoon hun werk doen. De presentator loopt naar de jury leden en krijgt een papier aangegeven en loopt dan weer terug naar in het midden van al de groepen. "De mensen die door zijn: Zendaya en Valentino, Emma en Marco, James en Jenna, Jana en Gleb, Calvin en Lindsay, Zack en Sherry, Simone en Sasha en het laatste Team dat blijft is..... Hayes en Patricia! Bedankt voor het kijken en dan zien we jullie morgen weer om 8 PM!" zei de presentator.
We zijn al een tijdje bij mijn huis. En met we bedoel ik: Corey F, Capron, Jeremy, Jordan, Tanner, Amber, Corey S, Colby, Sam, Elton, Hayes en ik. We zitten met ze allen in de woonkamer. "Wat moeten we morgen doen?" vroeg Hayes fluisterend in mijn oor. -Ik zit op zijn schoot.- "Contemporary." antwoordde ik fluisterend in zijn oor. Hij knikte. "Dus wat voor dans gaan jullie morgen doen?" vraagt Corey S ineens. Iedereen kijkt Hayes en mij nou aan. "Mogen we niet zeggen, maar wees niet bang voor elke dansgroep zoals Jazz of Jive of al die andere hebben we al een dans." antwoord ik. "Damn, dat zijn dan wel veel." zegt hij. Hayes en ik knikken. We hebben nog lang gepraat. Uiteindelijk zijn Corey S, Sam, Colby, Elton en Amber naar huis gegaan. Het is 5 AM. Capron, Jeremy en ik zijn aan het gamen op de PlayStation 4. Jordan, Corey, Tanner en Hayes kijken naar hoe wij gamen. "Jongens laten we een film kijken." zeg ik. Iedereen knikt. Ik zet een film op die ik al heb gezien en ga naast Hayes zitten. Ik ben echt moe. Ik ga heel dichtbij Hayes zitten. Hij slaat een arm om me heen. Ik leun met me hoofd tegen zijn schouder.
POV Hayes
De film is net afgelopen en Patricia slaapt. "Wij gaan." zegt Capron. "Wij ook." zegt Jeremy. "Ja, ik ook." zegt Tanner gapend. "Kan een van jullie dan de deur op slot doen en de sleutel dan door de brievenbus gooien?" vraag ik. Jordan knikt. Even later hoor ik dat Jordan de deur op slot draait en elke seconde daarna hoor ik de sleutels op de houten vloer vallen. Ik kijk naar Patricia. Ze is zo schattig als ze slaapt. Wow! Zo mag ik niet denken. Hayes doe normaal. Je mag niet verliefd op Patricia worden, want ze voelt toch niet hetzelfde. Na een paar minuten val ik in slaap.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...