"Het komt toch niet door Madison?" Ik zeg niks en kijk naar beneden. Ineens hoor ik voetstappen achter me en dan ineens word ik geknuffeld. De persoon laat me los. Ik draai me om en zie......
POV Patricia
Madison. Ze was toch verhuisd naar Engeland? "Wat komt door mij?" vroeg Madison aan me. "Niks." zei ik. Ze liep naar Tanner toe en gaf hem een kus. Tanner sloeg zijn arm om haar heen en gaf een kus op haar wang. Dat meen je niet. Het is haar toch gelukt. Hoe dan? Ze hebben gewoon een relatie. "Waar is de wc?" vroeg ik aan Jordan. "Ik laat het je wel even zien." antwoordt hij droogjes. Hij staat op en loopt naar binnen. Ik volg hem. "Kan je het me later uitleggen?" vroeg hij toen we voor de wc deur stonden. Ik keek hem vragend aan. "Ik kan heus wel zien dat er iets is tussen jou en Madison en ik denk dat dat de reden is waarom je hem 6 maanden negeerde." antwoordde hij op mijn vragende blik. "Wij mogen haar trouwens allemaal niet, tegen ons is ze echt bitchy en al is Tanner erbij dan doet ze ineens poes lief." zei hij snel. "Ahh, typisch Madison, maar ik vertel het straks wel aan je." zei ik. Hij knikte en liep weer weg.Als ik weer naar buiten loop, zijn ze aan het praten. Als ik dichtbij ben dan vallen ze stil en kijken ze me aan. "Is er iets?" vroeg ik geïrriteerd. Ze schudden hun hoofden. "Ja tuurlijk, als Madison weer dingen over me verteld, weet dan wel even dat de laatste dag dat ik haar zag of sprak de dag van de terugkomst was van mijn vakantie in Brazilië." zei ik. "Noem je mij nou een leugenaar?!" vroeg Madison verbaasd. "Nou ja, eigenlijk wel, of wil je graag even vertellen wat je net vertelde." zei ik bot. "Nee dat hoeft niet, want ik weet wanneer ik de waarheid spreek." "Ze zei dat je elke dag met een jongen naar bed ging en dat je een week in de cel hebt gezeten vanwege een steek aanval, of hoe ze het ook noemde." zei Tanner. Ik hoorde dat hij het half geloofde. Dat hoorde je gewoon aan, hoe hij het vertelde en hoe hij het zei. Ik keek Amber aan. We schoten in de lach. "Ik heb het nog nooit gedaan en heb nog nooit een vriendje gehad, dus dat gaat moeilijk hé." zei ik lachend en Amber lachte mee. "En dat steek aanval ding, dat heb ik nooit meegemaakt." zei ik nog steeds lachend. "Echt wel, je hebt me toen zelfs nog gebeld." zei Madison. "Kerel, ik heb jou nummer niet eens." zei ik serieus. "Je hebt gewoon een andere mobiel." zei ze. Ik pakte me mobiel en liet hem zien. "Dat is nog steeds dezelfde hoor." zei Tanner. Madison keek me boos aan. Als blikken konden doden, was ik dood. Iedereen zag het. "Ik maakte toch ook maar een grapje." zei Madison lachend. "Tuurlijk joh." zei Amber niet gemeend. "Bitch, als ik zeg dat ik een grapje maak, dan weet ik echt wel of ik dat meen of niet." zei ze terwijl ze dreigend op Amber afliep. Zodra ik door had wat ze wou doen ging ik voor Amber staan en kreeg ik een keiharde bitchklep en een stomp in me maag. Ik zakte een beetje in. Amber ondersteunde me een beetje. "Kom maar Patricia, dan leggen we er wat ijs op en dan moet jij gewoon even gaan liggen vanwege je maag." zegt Jordan terwijl hij me naar binnen draagt in bruid style. Hij loopt met me naar boven en legt me op zijn bed. "Ik pak even het ijs en dan kom ik weer." zei hij terwijl hij de trap weer af liep.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanfictionJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...