Hij opende zijn ogen en gaf mij een kus op mijn wang. "Oké, alleen omdat jij het bent sta ik op." zei hij. Hij ging recht zitten. Ik zet alles klaar voor de video, terwijl Hayes zichzelf even klaarmaakt.
POV Patricia
(P is Patricia en H is Hayes)
P: Hello Sunshines!!
P: Vandaag ga ik Q&A doen met......
Hayes springt in het beeld en land op me.
P: Hayes, ga van me af!
H: Ze is hier dus met mij Hayes, geweldig hé.
P: Ja tuurlijk.
Hayes en ik keken elkaar aan en schieten in de lach.
P: Oké eerste vraag. @HayciaIsBæ vraagt: "Wie shippen jullie het meest?"
H: Ik ship Cash het meest.
P: Ik ship Aarocia het meest, hun zijn echt goals.
H: OMG! Ja hun zijn goals maar Cash ook!
Hij probeert een meisje na te doen. Wat niet goed lukt.
P: Sukkel. Oké, @PashIsReal vraagt: "Is het mogelijk dat Pash echt is of is eerder Haycia echt?"
H: Sowieso Haycia
P: Pff echt niet allebei niet, ik denk dat Aarocia eerder real is.
P: @AarociaIsGoals vraagt: "Hoeveel exen hebben jullie gehad?"
H: 2, maar die relaties duurden niet lang
P: 0, I'm forever a single pringle.
Hayes geeft ineens een kus op me wang en slaat een arm om me heen.
P: @HayesLover vraagt: "Hebben jullie meer vriendinnen of vrienden? Leg ook uit waarom.
H: Ik heb meer vrienden dan vriendinnen, want meisjes kunnen echt voor een drama zorgen en de meeste meisjes die vrienden met je willen zijn, zijn of fan of verliefd op je, dus daarom meer vrienden dan vriendinnen.
P: Ik heb maar 1 vriendin en dat is Amber en verder heb ik alleen maar vrienden, want met jongens heb je zoveel minder drama en ik ben een tomboy, dus ik vind make-up en al die meisjesachtige dingen niet leuk en de meeste meiden wel, dus daarom meer vrienden dan vriendinnen.
P: Oké, de laatste vraag. @JustAYoutubeLover vraagt: "Hoe staan jullie vrienden in jullie mobiel?"
H: Shawn is Muffin. Cameron is Cam. Matthew is Dino. Carter is Carter. Jack J is JackieBoy. Jack G is Jackerino. Taylor is BandanaBoy. Nash is Big Bro. Aaron is Aaronator. Tanner is Foxie. Jeremy is Djurumai. Capron is Unicorn. Corey is Chick. Jordan is Djurdinnie. Amber is Bamberino en Patricia is Twinnie.
P: Aaron is King. Amber is Babe. Cameron is Bæ. Matthew is Dino. Shawn is Muffin. Taylor is TayTay. JackJ is J. JackG is G. Carter is Cartahhh. Hayes is Twinnie. Nash is Mine. Jeremy is Hottie. Jordan is Cutie. Corey is Sweetie. Capron is Gekkie. Tanner is Bestie.
Hayes duwde me om ver.
H: Sunshines, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
P: Eyy ga mijn outro niet doen ofzo!
P: Abonneer, like deze video, deel hem met je vrienden.
H: Abonneer ook op mij!
P: Ja, doe dat ook en dan zeg ik tot de volgende keer, doei!!
H: Doeiiiiii!!!!
Ik zet de camera uit en verplaats alles naar me computer.Hayes is naar beneden gegaan en ik loop nu de trap af. Ik struikelt en val naar beneden. Ik wacht tot ik de grond raak, maar het gebeurt niet. Ik open me ogen en zie dat Jordan me gevangen heeft. We lopen naar de woonkamer en iedereen zit daar. "Patricia, we moeten je wat vertellen." zei Cameron.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...