"Kennen wij haar?" vroeg Matt. "Aaron kan ik je even spreken?" vroeg ik. Hij knikte en stond op. We lopen naar de gang. "Ik weet op wie Patricia is." zeg ik. Hij kijkt mij glimlachend en afwachtend aan. "Hayes." zeg ik. "Is Hayes ook op Patricia?" vraagt hij. Ik knik. "Hij heeft het altijd over haar." zeg ik. "Niks zeggen tegen Hayes en Patricia." zegt hij. Ik knik en we lopen terug.
POV Hayes
"Tuurlijk kennen we haar, het is Patricia." zegt Nash wanneer hij terug is. Ik begin te blozen. "Weet je of ze ook op mij is?" vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. Shit. "We helpen je wel." zegt Shawn. "Bel anders Amber, zij heeft vast wel een plan." zegt Cameron. De bel gaat ineens. Aaron staat op. Even later komt hij terug met Amber. Wow, ik heb haar nog niet eens gebeld. Ze komt bij ons zitten. "Is er iets?" vraagt ze. Wij knikken. We legde het snel uit. "We kunnen haar jaloers maken." zegt Amber dan. "Hoe?" vraag ik. "Gewoon, wij doen alsof we een snel zijn en dan kijken we hoe ze zich gedraagd." legt ze uit. Iedereen knikt.POV Patricia
Ik word wakker van allerlei stemmen. "Amber!" roep ik. Ik hoor voetstappen deze kant op komen. Mijn kamerdeur gaat open en ja hoor daar staat Amber. "Kijk maar in me kast wat ik aan moet doen, bepaal ook even welke schoenen en welk hoesje voor me mobiel." zeg ik en ik loop naar de douche. Na het douchen kom ik weer terug en duwt ze de kleding in me handen. Mijn schoenen die ik aan moet staan voor het bed en op mijn bed ligt mijn mobiel met het hoesje er al om heen.Hayes en ik zijn aan het oefenen voor Dancing With The Stars. We kleden ons om en gaan de make-up in. Hayes heeft de hele tijd mijn hand vast tijdens dat we in de make-up zitten. (Ik hoop dat jullie me een beetje snappen) Ik film hem af en toe via Snapchat en zet het in mijn Snapchat verhaal. Na 1 uur en 45 minuten zitten we in de wachtkamer. Jana en Gleb gaan nu de zaal in. Hayes pakte me hand vast en we keken naar het scherm wachtend tot dat we Jana en Gleb zien. Ik kijk even naar onze handen en begin te blozen. Ik kijk weer naar het scherm en zie Jana en Gleb net beginnen.
Ze zijn klaar en wanneer hun weer terug zijn, lopen wij naar het podium. Daar staan we weer. Let's do this!
Wanneer we klaar zijn, knuffel ik hem. Ik laat hem los en we lopen hand in hand naar de presentator. De rest komt er ook weer aan. "Oké de finaliste zijn, Jana en Gleb en.... Hayes en Patricia! We zien jullie maandag weer om 10 PM!" zei de presentator. Hayes en ik kleedde ons weer om en wanneer Hayes en ik weer naar buiten wouden, kwam er een staflid aan. "Jullie moeten voor als jullie winnen nog een dans doen, dus bereid wat voor en neem extra kleren mee." zei hij. Wij knikten en we liepen naar buiten en wachten op onze taxi.
JE LEEST
Do I Love Him? ft. Hayes Grier
FanficJe kent Hayes al heel lang. Alleen hoe dichterbij jullie bij elkaar komen, hoe raarder jij je voelt. Je kent het gevoel niet. Kan het zijn dat je verliefd bent op je beste vriend? Hoogste rank: #232 in fanfiction, 18-08-2018 Ranks: #3 HayesGrier, 18...