Ned Borisin yüzüne şaşkınlıkla bakıyordu, itiraz etmek istiyordu fakat bunu yapamayacağını biliyordu. Boris kararını verdikten sonra onu döndüremezdi.
'Usta bir defa daha düşünün. Gerçekten bunu yapmak istiyor musunuz ? Eğer beni serbest bırakırsanız ...' Borisin elini kaldırmasıyla Nedin sözü kesildi.
'Önemli değil. Zaten Ömrümün sonuna geldim, 2.500 yaşındayım ve Gök Seviyeye çıkma şansımı çoktan kaybettim. 500 Yıl daha yaşadıktan sonra yatağımda hiç bir şey yapamamış birisi olarak ölmek istemiyorum. Eğer öleceksem bunu iyi bir amaç için yapmalıyım.' dedi Boris, sözleri kendinden emindi. Ölümden korkmuyordu .
Ned daha fazla bir şey söyleyemedi. Boris hayatından vazgeçerken o hiç bir şey diyemezdi.
'Ne yapmalıyım usta?' dedi Ned kararlı bir şekilde,
'Klandan ayrılmak ve doğaya çıkmak istiyorsan Yüksek Klana geçme hakkını kazanmalısın ve sıradan bir galibiyetle değil 1.Olarak bitirmelisin. Bu yüzden bir süre daha klanda kalacaksın. Yüksek Klana geçiş turnuvasına daha 6 ay var. Bu yüzden önce seninle birlikte İblis Ruhunu uyandırmak için İblis avına gideceğiz. Tabi önce Yer Seviye hakkında anlayış kazanmalı ve kılıç ruhunu uyandırmayı tamamen kavramalısın. ' dedi. Ned hiç bir şey söylemeden ayağa kalktı, Elder ile dövüştüğü zaman Kılıç Ruhunu uyandırmıştı, üstelik başarılı bir şekilde birleşmişti.
'KILIÇ RUHU UYAN!' diye kükrediği ayağa kalktığı anda, Hayal Kitabında gördüğü gibi aurasını bu sefer yaymamıştı. Sadece tek seferde kılıç ruhunu uyandırmıştı ki buda şaşılacak bir başarıydı.
Borisin göz bebekleri büyüdü. Nedin kılıç ruhunu bu şekilde uyandırabileceğini hayal etmemişti.
Nedin bedeni bir anda kırmızı katmanla kaplandı, elinde kılıç yoktu fakat masada duran şarap bardağını alıp tuttu.Kırmızı katman şarap bardağını tamamen çevreledikten sonra sıradan şarap bardağı dehşet verici bir kılıçmış gibi güç yayıyordu.
Borisin ifadesi şaşkınlıktan mutluluğa doğru geçiş yaptı. Gördüklerinden etkilenmişti. Ayağa fırladığı gibi gülmeye başladı.
'HAHAHA... BU GERÇEKTEN İYİ. KILIÇ RUHUNU TAM UYANDIRMAYI BAŞARMIŞSIN VE KUSURSUZ BİR ŞEKİLDE BİRLEŞİYORSUN.' dedi. Sözlerinde gurur vardı.
Ned ise ifadesizdi, Elder ile olan dövüşü sırasında Hayal Kitaplarında gördüğü dövüşleri hayal etmiş ve o hayali sayesinde muazzam seviyede anlayış elde etmişti.
Zor zamanlarda insanların potansiyeli muazzam değişim geçirirdi ve Ned bir kaç ayda öğrenebileceği şeyi bir kaç saniyede kavramıştı.
Boris Nedin yanına geldiğinde mutluluğu daha da arttı, ellerini koluna koyduktan sonra onu taktir eden gözlerle inceledi.
'Söyle bana, ne kaç tane hayal kitabı inceledin.' dedi. Borisin merak ettiği Nedin ne kadar kitap incelediği olmuştu.
'2 Tane hayal kitabı inceledim fakat savaşçıların hızı muazzamdı. Hareket edince ışıklar ortaya çıkıyordu, bazı zamanlar ışığı takip edemesem de çoğu zaman ışığı takip etmekte başarılı oldum. Ayrıca dövüşlerden önce auralarını tamamen yayıp yavaş biçimde Kılıç Ruhlarıyla birleşiyorlardı bu yüzden temel prensipleri öğrenmek zor olmadı.' dedi Ned ciddi bir şekilde.
Boris elini sakallarına attı, heyecandan bir kaç kılı yolmuştu bile.
'Demek onların ışıklarını gördün ? ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD / 2.Kitap
ФэнтезиFantastik #3 ... Bir ara #1 olur... Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını...