Yer Şehri tamamen harabe haline gelmişti. Sadece bir kaç saniye içinde şehrin yüksek surları yok edilmiş. İçlerine kadar siyah ordu ilerlemiş ve herkesi katletmişti. Yerde yüz binlerce ceset vardı. En zayıfı Bilge Seviyede ve bazı Azizler bile ölüler arasındaydı.
Gökyüzünde ise daha şiddetli bir savaş yaşanıyordu. Bir anda ölen 9 Yer Seviye Savaşçının hemen ardından 33 kişi kılıçlarını çekmişti.
Grubun içinde Boris gibi bir çok güçlü kişi hatta Kırmızı Ejderha Klanının lideri bile vardı. Güç açısından ve sayı açısından Yer Şehrinin güçleri fazla olsa da karşılarında suikastçiler vardı. Suikastçilerin dehşet verici teknikleri rahatlıkla can alabilirdi.
Boris göz ucuyla Nede baktı. Ned elinde tekrar değişim geçirmiş Kan Kurutanı tutuyordu.
'Uzaklaş Ned. Bu savaşta senin yerin yok!' dedi Boris. Nedi tehlikeye atmak istemiyordu.
'Savaşacağım usta. Onlar benim can düşmanım!' dedi. Boris Nedin geçmişi hakkında hiç bir bilgiye sahip değildi fakat gözlerinde ki öldürme isteğini görüyordu.
'Tamam! Bana yakın ve dikkatli ol.' dedi. Mavi ölümü kaldırdıktan hemen sonra Alya Nedin arkasında belirdi.
'Lordum!'
'Dünyaya gidin Alya! Emir verene kadar kesinlikle buraya gelmeniz yasak!' Alya isteksiz bir şekilde somurttu fakat Nedin emri kesindi. Karşı koyacak gücü yoktu.
'Emredersiniz Lordum.' dedi Alya hızla ayrıldı. 9 Suikastçi Yer Seviyedeydi ve Alyanın onlarla savaşması imkansızdı.
Ned Kan Kurutanı tehditkar bir şekilde rakibine çevirdi.
'BUGÜN ÖLECEKSİNİZ!!!' dedi kükreyerek aynı anda Aurası serbest kalmış ve gökyüzüne kadar çıkmıştı.
'KILIÇ RUHU UYAN!' diye kükredi. Kırmızı katman bedenini tamamen kapladıktan sonra Nedin gücü çok daha vahşi bir hale geldi.
Boris ile birlikte herkes ruhları uyandırmaya başlamıştı. Kılıç ruhu, Yay Ruhu, Topuz Ruhu,Mızrak Ruhu,Kalkan Ruhu ve Kırmızı Ejderha Klanının en nadir türlerden birisi olan Ateş Ruhu.
Ned Kırmızı Ejderha Klanı Liderine göz ucuyla baktı, bedeni adeta alevler içindeydi. Gözlerinde öldürmek isteyen bakış ve elinde kör haline gelmiş kılıç vardı.
Daha önce element ruhuna sahip olan birisini görmemişti veya duymamıştı fakat açıkça görebiliyordu ve o ruh hiçte normal değildi.
'Ned, önden ben gidiyorum! Sen arkamı kollayacaksın! Klan Liderine haber verdim. 20 dakika içinde buraya gelmiş olacak. Ayrıca Yüksek Klan bize destek gönderecek! 20 dakika boyunca dayanmalıyız.' dedi. Gözüne bir siyah cübbeli kestirdi ve ileriye fırladı. Ned onun hareketlerini rahatlıkla görebiliyordu.
Siyah Cübbeli Suikastçiye yaklaşırken kılıcını savurdu.
'MENTİS KESİĞİ!!!' kılıçtan çıkan devasa güç kesiği Siyah Cübbeliye uçtu fakat suikastçi hançeri ile rahatlıkla saldırıyı engelledi.
'BOYUT KESİĞİ!!!' diye kükredi Boris, Cübbeli kişi ile aralarında sadece bir kaç metre vardı. Bu noktadan saldırı dehşet verici bir güç taşımalıydı.
Boyut Kesiği Suikastçiye giderken, karşılamak üzere hazırlandı. İki hançerini çapraz bir şekilde bedenine sardı. Bedeni kırmızı renkli Hançer Aurasıyla çevriliydi.
Saldırı Sükastçiye çarpmak üzereyken Boris gülümsedi, Süikastçinin ifadesi aynı anda değişti. Borisin gülümsemesi, tuzağa düştüğünü gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD / 2.Kitap
FantasyFantastik #3 ... Bir ara #1 olur... Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını...