381.Bölüm

7.5K 631 24
                                    

Ned , Klanın altında ki alanda Labirentten elde ettiği yüzükleri açmaya başlamıştı.

Kısa süre içinde bir kaç bin Issız Çağdan kalma yüzüğü açmıştı, hepsi 7. katta elde ettiği yüzüklerdi. İçlerinde çok sayıda hazine olsa da Saf Kaotik Enerji kaynağı bulamamıştı. Yine de depresif değildi.

Yüzüklerden çıkan nesnelerin hepsinin kullanımı vardı. Nedin şuan sürekli bir dönüştürme sürecindeydi. Issız Çağdan kalan bitkileri, haplara dönüştürürken, cevherleri ruh silahlarına dönüştürüyordu. Silah arıtma nesnelerini ise kanaya teslim ediyordu.

Bazı hapları da sürekli Kanaya vermeye devam ediyordu. Kana'nın gelişimi Nedin en büyük önceliğiydi. Şuan kendi gücüyle bir Dao Ölümsüzüne karşı çıkması çok zordu. Kar Tanesi Yartıklarına sahip olsa bile bu ona mutlak bir güven vermedi. Kana ise devasa bir formasyondu, üstelik sürekli gelişime açık ve kendi bilinci vardı. Ned bu yüzden ona verdiği şeylerin değerine bile bakmıyordu. Sadece faydalı olmaları yetiyordu.

Kısa süre içinde 100.000 den fazla Issız Çağdan kalma yüzüğü açtı, içlerinden çok miktarda Gri Altın, Yeşil Altın ve Yeşim Kart çıkmıştı, kalanları ise tamamen dönüştürdü veya Kanaya teslim etti. Buna rağmen Kana'nın saldırı gücü biraz artmışken, saldırı gücü hala aynı kalmıştı.

Dao Lordları hala formasyonu yok edecek kadar güçlüydü. Eğer Kar Tanesi Yaratıklarını, formasyonla birleştire bilse o zaman Dao Lordlarından korkmak zorunda kalmazdı. Şuan için ise bunu yapmanın bir yolu olmadığını biliyordu.

İnsansı yaratıklardan elde ettiği yüzükler bitince Ned 7. katın en büyük hazinesi olarak gördüğü alev denizinden elde ettiği yüzükleri açmaya başladı.

'Hahahaha...' anında keyifli bir kahkaha attı çünkü ilk yüzüğün içinde büyük miktarda Yeşim Kart çıkmıştı. Bu kartların maddi değeri hakkında bilgisi olmasa bile Yeşim Aydınlanma Odası için son derece faydalıydılar. 

Ayrıca bitki ve silah arıtma nesneleriyle birlikte ufak bir miktar maden ve bir kaç Ruh Silahı ve eşyası çıkmıştı.

Ned gereken şekilde pay ettikten sonra diğerlerine geçti.

Neredeyse hepsi benzerdi fakat bir yüzüğü eline aldı ve kırdı. Önüne hazineler döküldü, hazinelerin arasında ise 10 metre boyunda Yeşim Aydınlanma Odası vardı.

'Anlaşılan bir kişi sahip olduğuyla yetinmemiş.' dedi Ned. o testin Bartı bile ürküttüğü düşünülünce, yüzüğün sahibi anlamsız öz güvene sahip diye düşündü fakat başkasının talihsizliği, onun talihi haline gelmişti.

Diğer hazinelerle birlikte hemen ayarlamaları yaptı.

7. Kattan elde ettiği bütün yüzükleri açtıktan sonra keyfi yerindeydi. 

'Kana durum nedir ?' dedi sakin bir şekilde.

'Gelişim gösteriyorum Usta fakat hala yeterli değil. Daha %50 Kaotik Enerji ile dolduruldum, en azından bir bu kadar daha lazım.' dedi. Kana güzel dudaklarını hareket ettirerek konuştu. Güzelliği her canlı için karşı konulamazdı.

'Al bunu...' dedikten sonra Ned bir avuç boyunda ki küreyi çıkartıp Kanaya teslim etti. Kana'nın gözleri aynı anda parladı.

'Usta bu... Bunun içinde aşırı miktarda Tanrı Enerjisi var.' dedi. Ned bu küreyi Işık Kesiğinin Katlamasını kullandıktan sonra öldürdüğü Antik Ölümsüzlerin Tanrı Enerjisiyle şekillendirmişti. Özel bir çaba harcamamış olsa da hayatını riske atmıştı. 

'Bu gelişim göstermene yardımcı olur mu?' dedi. Formasyonun savunma saldırı gücü, dış etkenlerle güçlendirilmişti . Bu çıplak birisine zırh giydirmek gibiydi fakat Kana hala Antik Ölümsüz Seviyesindeydi üstelik zar zor 3. Seviyeye ulaşmıştı. Şimdi %50 oranında gelişmiş olsa bile hala önünde geçilemez bir dağ vardı. 3. Seviyenin zirvesine çıktıktan sonra hala Yarı Dao Ölümsüzü aşamasına girmeli ve Dao Ölümsüzü haline gelmeliydi. 

ASD / 2.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin