398.Bölüm

6.8K 609 74
                                    

Tai Tong'un aklı terörle doldu, kalbini bir anda korku kapladı. Nedin daha ilk saldırıda onu böyle düşüreceğini hayal edememişti. Tam umutsuzluğa kapıldığı anda başıyla Nedin kılıcı arasında bir kılıç girdi, süslü ve mavi renkli kılıçla çarpışan Kan Kudreti geriye itildi. Mavi kılıç titredi fakat sabit kaldı.

Ned aynı anda geri adım attı ve Tai Tongun arkasında duran Cao Jiang'a baktı.

'Gerçekten cesursun! Tai'i öldürmek mi istedin ? Bugün sen öleceksin!' dedi Cao Jiang ve gösterişli Mavi kılıcını kaldırdı. Ned ise bakışlarını ona dikti. Durum biraz daha değişmişti artık 2 tane güçlü rakibi vardı ve Cao Jian açıkça Tai Tongdan daha güçlüydü.

'KILIÇ RUHU UYAN!' dedi Cao Jiang ve bedeni gri renkle kaplandı, sonra mavi kılıç gri renkle kaplandı ve gücü yükseldi. Aurası etrafa yayıldı. 3.Seviye Antik Ölümsüz Zirvesindeydi.

'Tai birlikte yapalım...' dedi Cao hemen Tai Tonga baktı.

Tai Tong dişlerini sıktı ve başını salladı. Topuzu kaldırdı, ve Cao Jiang'dan bir kaç on metre uzaklaşıp Nedin iki tarafına yayıldılar. Ned ise hala sert görünüyordu, endişeli değildi.

'ÖLÜME YÜRÜYORSUNUZ!' dedi sert bir şekilde ve Kan Kudretini kaldırdı, ellerini sıktı ve ikisine dikkatle baktı.

İkisi aynı anda teknikleri ortaya çıkarttı.

'10.000 DAĞ VURUŞU!'

'GÜZEL KILIÇ KESİĞİ!' 

İki devasa tekniğin ortaya çıkarttığı güç hiçte az değildi. Birisi devasa dağların bir testere gibi Nede atıldığı bir teknik diğeri ise, güzel ve gösterişli ama ölümcül bir kılıç tekniğiydi.

Ned ise Kan Kudretlerini kaldırdı.

'İKİZ KUDRETİN KESİĞİ 1. SEVİYE!' dedi. İki kılıçtan çıkan çapraz siyah yay ileriye atıldı.

Tekniklerle buluştukları anda teknikler parçalara ayrıldı.

İkisinin yüzü de şaşkınlıkla büyüdü.

'BU NASIL BİR GÜÇ ?' dedi ikisi de aynı anda tek bir saldırının iki güçlü tekniği ezebileceğini asla hayal etmemişlerdi fakat gözlerinin önünde gerçekleşmişti.

Nedin zihni bir anda tehlikeyle doldu ve hemen elini arkasına savurdu. Kan Kudreti bir anda bir yelpaze ile temas etti, güçlü bir patlama Nedin arkasından duyuldu, Ned hemen havalandı ve uzaklaştı.

Tam arkasında, elinde bir yelpaze tutan Happy Face duruyordu. Şaşkın gözlerle Nede bakıyordu. Onun arkadan gelen gizli saldırısını nasıl anladığını anlayamamıştı fakat açıkça Ned tam vaktinde karşı saldırı yaparak harekete geçmişti.

Happy Face Nede bakarak konuştu.

'Gücün gerçekten çok büyük, ne yazık ki ölmelisin... Yaşarsan tehlikeli olacak.' dedi Pembe renkli yelpazesini tehditkar bir şekilde kaldırdı.

Bir yelpaze olsa bile güçlü olduğu açıktı.

'Yelpaze Ruhu uyan!'dedi ve bedeni gri renkle kaplandı. 

Gücü açığa çıktı.

'Yarı Dao Ölümsüzü!'

Nedin kaşları iyice çatıldı, durum içinden çıkılmaz bir hal almıştı. İfadesi daha sertleşti ve dişlerini sıkarak konuştu. 'Beni bunu yapmaya siz zorladınız...' dedi İki Kan Kudretini havaya kaldırdı, onlara saldırı şansı vermeye niyetli değildi. İki Kan Kudreti havaya kalktığı anda akıl almaz bir güç Nedin bedeninden patladı, öyle ki 3 kişinin kemikleri bile titredi.

ASD / 2.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin