Nedin göz bebekleri büyümüştü.Elleri istemsizce titriyordu, böylesi bir sahneyi görmeyi asla hayal etmemişti.
Her gece Ninanın hatırası onu rahatsız ediyor ve uykusuz kalıyordu. Uykusuz kaldığında ise rutin olarak Akademinin Arazisinin üzerinde uçuyor ve insanlar izleyerek huzur buluyordu.
Bu huzuru ise bir anda kulaklarını dolduran çığlıkla bozuldu. Algı yetenekleri muazzamdı. Alanın içinde ki en ufak bir sesi duyabiliyordu ve bu ses hiçte uzaktan gelmemişti. Ned sesi bir süre takip etti fakat Ses geldiğinden çok daha hızlı yok olmuştu. Bütün dikkatini ayaklarının altında ki alana verdiğinde ise arka arkaya gelen tokat seslerini ve zayıf hırıltıları duydu.
Bu alan onun Akademisine aitti. Bu alanda ki her türlü huzursuzluk onu ilgilendiri di. Sesleri tekrar takip etmeye başladı, ve bir süre sonra nihayet seslerin kaynağını bulmuştu.
Gökyüzünden yere doğru indiğinde karşısında ona boş gözlerle bakan yüzü param parça olmuş Helenayı görmüştü. Yanakları kanla ıslanmış olsa da utancı açıkça belli oluyordu. Çıplak bedeninin üstünde bir adam vardı. Bedeni geniş ve büyüktü. Zananın ayaklarını kollarıyla yakalamıştı.
'PİÇ KURUSU!!!' diye kükredi Ned.
Öfkeyle ileriye atıldı. Bedeninde ki güç bir anda patladı. Ne mühür kalmış ne de herhangi bir engel kalmıştı bedeninde. Aynı anda Li'nin boynundan yakaladı. Li Nede bakmaya bile fırsat bulamadan Ned onu yakaladığı gibi duvara çarptı.
'OROSPU ÇOCUĞU!!!' dedi öfkeyle. Eliyle hala sert olan Linin aletini tuttu ve tereddüt bile etmeden çekti. Li acı dolu bir şekilde bağırdı. Sesi bütün şehirde hissedilecek kadar yüksekti.
Şehrin her yerinden aynı yöne dönen bakışlar vardı. Soros Şehri daha önce böyle acı dolu bir çığlık duymamıştı.
Linin bilinci kaybolurken Nedin arkasında başka bir aura belirdi.
Bu kişi Xin di. Fakat ortaya çıkan Aura aynı anda yok oldu. Gözlerinde şaşkın bir bakış vardı. Önce yerde baygın duran ve yüzü parça parça olmuş Zanaya ardından Nedin duvara yapıştırdığı Liye ve Nedin elinde tuttuğu kopmuş penise baktı.
'Orospu çocuğu!' dedi öfkeli bir şekilde fakat tavrı Nede değil Liye yönelikti. Linin eylemleri onun bütün değerlerine aykırıydı. Eğer izleme emri almamış olsaydı çoktan içeriye dalmış olur ve Nedin yaptığını kendisi yapardı fakat Müdürden aldığı emirlere karşı çıkamamıştı.
Nedin bakışları Xin üzerine dönmüştü. Bedeninden bir anda Gök Seviye Zirvesinde aura patladı. Xin korku dolu bir şekilde Nede bakıyordu.
'NE İSTİYORSUN? BUNUNLA MISIN ?' dedi. Xin cevap vermek yerine hemen ileriye atıldı. Tek hamlede Zananın yanına gelmişti. Nazikçe başını yakaladıktan sonra biraz çevirdi ve ağzına dolan kanı boşalttı. Bir süre dinledikten sonra iki elini üst üste getirerek Zananın göğsüne koydu. Ardından bastırmaya ve saymaya başladı. Saymayı bitirdikten sonra eliyle Zananın burnunu kapatıp ağzını ağzına dayadı. Suni teneffüs yaparak üç defa nefes verdi. Tekrar durup kalp atışlarını duymaya çalıştı ve devam etti. Ned bu sahneyi izlerken nefes bile alamıyordu.
Xin bir süre devam ettikten sonra Zananın bedeni havaya doğru kalktı ve derin bir nefes çekerek düştü.
Xin kendisini geriye ittiğinde alnında ki teri eliyle sildi.
'Kurtuldu...' dedi yüzünde memnun bir ifade vardı.
'Soruma hala cevap vermedin.' dedi Ned fakat bu sefer sesi eskisi kadar sert değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD / 2.Kitap
FantastikFantastik #3 ... Bir ara #1 olur... Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını...