377.Bölüm

7.4K 602 8
                                    

Ned alev denizinden Bartın söylediği gibi serin sulardan geçer gibi geçti, alevler ona zarar vermekten acizdi fakat kıyafetleri o kadar şanslı değildi. boyutsal yüzüğünü bile Issız Çağ yüzüğünün içine atmıştı.

Ateş denizinden geçerken , ayaklarının altında ki kemiklerin kırılma seslerini duyabiliyordu. Zeminde kömürleşmiş milyarlarca kemik vardı. Sayısız yıl içinde 7. katı geçen bir çok kişi vardı fakat Yeşim Aydınlanma Odasının büyüsü onları ölüme sürüklemişti. 

Onların ölümü ise Nedin talihi olmuştu çünkü yerde alevlerden zarar görmemiş Issız Çağdan kalma yüzükler vardı, neredeyse her bir kemik kümesine bir yüzük düşüyordu.

Ned ise aç bir kurt gibi, insanların bu testte toz hale gelmesini göz ardı ederek alev denizinin içinde daireler çizerek her boyutsal yüzüğü tek topluyordu. 

Geçmişte bu teste girenler, eğer Nedin şuan yaptığını görse kan kusardı. Bu son derece garip bir görüntüydü fakat Ned aldırmadan ilerlemeye devam etti.

Issız Çağdan Kalma on binlerce yüzükle, İlk Antik çağdan kalma 12 yüzük topladı. Bu noktada bile büyük faydalar elde etmişti üstelik hala Yeşim Aydınlanma Odasını elde etmemişti.

Daireler çize çize Yeşim Aydınlanma Odasına yaklaştı, elini kaldırıp, Yeşim Aydınlanma odasına dokundu, oda titredi ve sarsılarak zeminden ayrıldı, Ned Yeşim Aydınlanma Odası ile aralarında oluşan bağı hissetmişti.

Gülümsedi ardından İlk Antik Çağdan kalma yüzüğün içine Yeşim Aydınlanma Odasını koydu. Hızlıca Alev denizinden çıktı. Alev denizi sönmemiş, yeşim aydınlanma odasının eski konumunu da tamamen sardıktan sonra yükselmiş ve bütün çukuru ağzına kadar doldurmuştu. 

'Yeşim Aydınlanma Odasını, Peri Kraliçesinin Dikiş Sanatını tamamen kavramak için kullanabilir miyim ?' dedi Ned sakin bir şekilde.

'Bu güçte bir aydınlanma odasında kesinlikle fayda göremezsin. Ayrıca bu düşük kaliteli Yeşim Aydınlanma odası. Peri Kraliçesinin Dikiş Sanatı çok derin, ancak yüzeyinde dolaşabilirsin.' dedi Bart ardından bilmiş tavrını koruyarak devam etti.

'Ayrıca Yeşim Aydınlanma odaları sadece Yeşim Kartlar ile kullanılır. 1 Yeşim Kart ile Yeşim Aydınlanma odası 1 ay kullanılabilir. Bu içeride 30 ay anlamına gelir.' dedi Bart. 

'Yeşim Kartların böyle bir kullanımı mı var ? Ayrıca 1 ay gerçekten uzunmuş.' dedi Ned. Yeşim Taş odada bu süre 30 aydı ve bu sürede öğrenciler rahatlıkla aydınlanma elde edebilirdi.

'Kimin için uzun ? Sen daha 40 yaşında bile değilsin, sana göre 1 ay veya 1 yıl uzun ama milyarlarca yıl yaşamış kişiler Yeşim Aydınlanma Odalarında milyonlarca yıl geçiriyorlar. Bunun ne anlama geldiğini biliyor musun ? ' dedi Bart sitem etti, Nedin anlamadığı konulara girmesinden hoşlanmamıştı. Daha 40 yaşında bile değildi bu yüzden Bart gibi kişilerin gelişim için harcadığı zamanı hayal edemiyordu. 

'Galiba haklısın. Bu durumda Yeşim Kartları stok tutmak en iyisi olur. Akademi için biraz ayırdıktan sonra kalanı dikkatli değerlendirmeliyim.' dedi Ned. Yeşim Kartların kullanımının sadece para olduğunu biliyordu fakat aynı zamanda Yeşim Aydınlanma Odasına enerji sağladıklarını düşünmemişti. Ayrıca Yeşim Kartlarda ki enerjinin Tanrı Enerjisi veya Kaotik Enerjiden farklı olduğunu hissediyordu. Daha önce görmediği, yabancı bir enerjiydi.

'Para yetiştirici dünyasında çok önemli değildir. Şimdi neden Toprak Ejderhasının Değiştirme Sanatı isimli klavuzun saçma olduğunu anladın mı ? Gri altın bile Paragon Seviyesinde basit metalden fazlası değildir. Gerçekte kıymetli olanlar Yeşim Kartları, yeşim kristalleri ve yeşim damla ve benzer  bir çok kaynaktır. Yeşim Kartlar düşük seviyeli Yeşim Aydınlanma Odalarını çalıştırabilir. Orta Seviyeli Yeşim Aydınlanma Odaları her gün 1 tane Yeşim Kart tüketir. Yüksek Seviye olanlar her saatte 1 tane tüketir. Olağan üstü seviyeler ise saniyede de 1 tane tüketir. 

ASD / 2.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin