Tzuyu'nin Anlatımından.
Herzaman ki gibi Jungkook ve hayvani arkadaşlarım beni ve Sana'yı rahat bırakmayıp,evime damlamışlardı. Bok borusunda sızıntı olduktan sonra,sifonu çeksem de fayda etmiyordu işte. Sana başını omzuma koymuş yatarken,ben de saçlarını okşuyordum. Gözlerimi kaldırdığım gibi şerefsiz kuzenimle göz göze gelmiştim. Ona anlamsız bakışlar atarken o bana ibne gibi gülüyordu. Hayır bir insan bu kadar mı çirkin olabilir ya? Yanında ki çocuk güzel. Bildiğin benden güzel çocuk yani. Baka baka bu 10 yaşına kadar bez takan bokluya mı baktı anlamıyorum. Bakışlarımı Jungkook'tan çekip Hoseok ve Taehyung'a baktım. Taehyung tam Hoseok'u öpecekken Hoseok'un yüzüne geğirmesiyle ağlayarak odadan çıktı. Şok olmuş bir şekilde onlara bakarken Hoseok arkasından gözü yaşlı bir şekilde baktı. Sonra yavaşça bana döndü. "Taehyung ayrılır mı lan benden?" Yok. Herkes sevgilisinin yüzüne geğirmesinden hoşlanır. Doğal yoldan koku elde etme yöntemleri. Film başladığında salon kararmıştı. Herkes oturduğu koltuğun arkasına yaslanmış filme odaklanmıştı. Tabii Jungkook ve Jimin ikilisi dışında. Taehyung geri gelmiş ama olabildiğinde Hoseok'tan uzak duruyordu. Elimi çerez tabağına attım ve cips yemeye başladım. Parmaklarımı Sana'nın ağzına götürdüm ve ona da cips verdim. Dudakları parmaklarıma değdiğinde bedenim yavaşça tiremişti. Sana bunun farkına varmış olacak ki bana baktı. Yanaklarım kızardığında gülmüştü. Tam ona doğru eğildiğimde kopan yaygara ikimizi de sıçratmıştı. "Kim götüme dokundu lan?" Hoseok bağırdığında Jungkook hızla kalkmıştı. Bir elini hızla kendinden uzaklaştırırken bağırarak konuşuyordu. "Jimin,o senin götün değil miydi lan?" Jimin ona anlamaz bakışlar atarken Hoseok ağlamaya başlamıştı. "Jungkook benim götüme dokundu!" Hepimiz şokla Jungkook'a bakarken o kendini açıklamaya çalıştı. "Ya ben Jimin'inkine dokunacaktım!" Cümlesine devam edeceği sıra onu durduran şey Taehyung'ın fırlattığı çerez tabağıydı. Tabak,Jungkook'un alnının tam ortasına yapışmıştı.Yine kudurarak yazdığım bir bölüm...
vhope ve jikook asla SaTzu'yu yalnız bırakmıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fake role\\SaTzu
Fanfiction#1-Satzu 3 Temmuz 2017'de yazılmaya başlanmıştır. 16 Temmuz 2017'de bitmiştir. Serinin birinci kitabıdır. İkinci kitap:Family Rules.